Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

"Αλήθεια, ποιος είναι αυτός που θεωρεί ότι το σχολικό αυτό πρόβλημα, της "Θεματικής Εβδομάδας" και μαζί της "Ανακάλυψης του εαυτού" είναι αφ' εαυτού μικρό;"

ΣΧΟΛΙΟ: Αλήθεια, ποιος είναι αυτός που θεωρεί ότι το σχολικό αυτό πρόβλημα, δηλαδή της εισαγωγής της σεξουαλικής αγωγής στο σχολείο ως υποχρεωτικό μάθημα (και μαζί της "Ανακάλυψης του εαυτού") είναι αφ' εαυτού μικρό;

Αποτέλεσμα εικόνας για υδραγωγειο πτολεμαιδας

«ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ»... Ε, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ!

ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ  2019

"Να αρνηθούμε τη μετατροπή του σχολείου σε διαφθορείο" (π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης)
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Αγαπητοί, Χριστός Ανέστη!

Μία μαθήτρια Β' Γυμνασίου είπε πως "στο σχολείο ακούμε περισσότερα για Ινδουϊσμό και διαλογισμό παρά για την Πίστη μας". Και αυτό είναι το δικό μου πρόβλημα ως Έλλην εκπαιδευτικός που ορκίστηκα να "φυλάττω" πίστη στην Πατρίδα, στο Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους, και να εκτελώ τιμίως και ευσυνειδήτως τα ποικίλα καθήκοντά μου εντός σχολείου. Το δικό μου πρόβλημα (ως εκπαιδευτικός και γονέας μαζί) αλλά και το δικό σας, δηλαδή όλων ημών των βαπτισμένων ορθοδόξων Χριστιανών που συντάσσομαστε με τον Χριστό και σαφέστατα αποτάσσομαστε τον Σατανά και όλα τα δήθεν νόμιμα έργα του, τις παρέες του και τα συνθήματά τους, τους τόπους λατρείας του και τους τρόπους λατρείας των οπαδών του! 
Δυστυχώς, εδώ και δέκα χρόνια ως κέντρο της αγωγής των νέων θεωρείται η συναισθηματική τους διαπαιδαγώγηση δηλαδή η ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης τους με κύριους άξονες την «ανακάλυψη του εαυτού» και τον «σεβασμό του άλλου»! Θυμίζω στην αγάπη σας πως με τα θέματα αυτά και τους αυτούς άξονες ασχολήθηκα συστηματικά για έξι χρόνια διδάσκοντας σε μαθητές Γ' Γυμνασίου Σχολικό και Επαγγελματικό Προσανατολισμό (Σ.Ε.Π.), τρία χρόνια διδάσκοντας το μάθημα της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής (Σ.Κ.Ζ.) και άλλα τρία χρόνια λόγω μιας απλής πιστοποίησης που πήρα πάνω σε θέματα Σχολικής Βίας και η οποία μου έδωσε το δικαίωμα να παρεμβαίνω επικοδομητικά αλλά και να μαθαίνω από τα ίδια τα παιδιά αυτά που πιθανόν ο νου σας δεν τα "πιάνει".



 «Χτυπήστε κάθε πόρτα. Πέστε σε όλους ότι είναι θεϊκοί» (Σουάμι Βιβεκανάντα, Ινδουϊστής μοναχός)

Αλήθεια, ποιος είναι αυτός που θεωρεί ότι το σχολικό αυτό πρόβλημα, της "Θεματικής Εβδομάδας" και μαζί της "Ανακάλυψης του εαυτού" είναι αφ' εαυτού μικρό; Αλήθεια ποιος είναι αυτός που δεν θα λάβει σοβαρά τα λόγια της μαθήτριας και δεν θα θελήσει να μάθει ότι το μεγαλεπήβολο όνειρο των Ινδουϊστών μοναχών και μαζί των φιλοσόφων του Χάρβαρντ, μετά το 1983, ήταν και συνεχίζει να είναι  «ο ευαγγελισμός του Δυτικού κόσμου από τον Ινδουϊσμό, και πιο συγκεκριμένα, από τον Βεδαντικό (ή μοναστικό) Ινδουϊσμό»; Εν σχέσει με τον "Προσηλυτισμό στη Δύση" ο π. Σεραφείμ Ρόουζ γράφει:  «Οι φιλόσοφοι του Χάρβαρντ (Harνard) εντυπωσιάστηκαν πάρα πολύ. Και δεν άργησε να συγκεντρώσει (ενν. ο Βιβεκανάντα) έναν σκληρό πυρήνα μαθητών που υποστήριζαν αυτόν και το μεγαλεπήβολο όνειρό του: τον ευαγγελισμό του Δυτικού κόσμου από τον Ινδουϊσμό, και πιο συγκεκριμένα, από τον Βεδαντικό (ή μοναστικό) Ινδουϊσμό. Εταιρείες Βεδάντα ιδρύθηκαν στις μεγάλες πόλεις αυτής της χώρας και στην Ευρώπη. Αλλά αυτά τα κέντρα ήταν μόνο ένα μέρος της δουλειάς του. Πιο σημαντικό ήταν να εισάγει ιδέες της Βεδάντα στην "κυκλοφορία αίματος" της ακαδημαϊκής σκέψης.  Ο σκοπός ήταν η διάδοση. Λίγο ένοιαζε τον Βιβεκανάντα αν και πόση αξιοπιστία δινόταν στον Ινδουϊσμό, όσο το μήνυμα της Βεδάντα έφτανε στους πάντες. Σε πολλές περιπτώσεις είπε: «Χτυπήστε κάθε πόρτα. Πέστε σε όλους ότι είναι θεϊκοί».»! Και συνεχίζει ο π. Σεραφείμ:  «Η γοητεία στη νεολαία του σήμερα είναι καταφανής. Η Βεδάντα διακηρύσσει την τέλεια ελευθερία της κάθε ψυχής να είναι ο εαυτός της.... θρησκεία είναι το «να κάνεις το δικό σου».» [1].
Στο σημείο αυτό ας εξετάσουμε το νόημα της φράσης "σεβασμός του άλλου" κι ας πούμε ότι δεν έχει καμία σχέση με την εν Χριστώ αγάπη προς τον πλησίον αλλά ερμηνεύεται ως "σεβασμός του άλλου εαυτού μου", που είναι δηλαδή τέλεια ελεύθερος, που είναι "Κύριος" του σώματός του, που κάνει πάντα το δικό του θέλημα είτε καλό είτε κακό- αμαρτία και ποτέ του Άλλου, δηλαδή του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, του μόνου Σωτήρα του γένους ημών. «Έτσι είναι ο ίδιος ο άνθρωπος που πρέπει να απεργαστεί την σωτηρία του», λέγει ο π. Σεραφείμ και πιο ολοκληρωμένα γράφει: «Η Βεδάντα βασίζεται σ' αυτό: ότι ο άνθρωπος είναι Θεός. Έτσι είναι ο ίδιος ο άνθρωπος που πρέπει να απεργαστεί την σωτηρία του. Ο Βιβεκανάντα το έθεσε έτσι:«Ποιός μπορεί να βοηθήσει το Άπειρο; Ακόμα και το χέρι που έρχεται σε σένα μέσα από το σκοτάδι πρέπει να είναι το δικό σου».»[1]! Αλήθεια, ποιός μπορεί να βοηθήσει όλους εμάς τους άπειρους (χωρίς εμπειρία) χριστιανούς; Μόνο ο Αναστάς Κύριος!

Φίλοι γονείς και κηδεμόνες, όπως ξανά λέγει ο π. Σεραφείμ Ρόουζ: «Όλα αυτά μπορεί να φαίνονται τραβηγμένα, αλλά ο Βιβεκανάντα έκανε αποτελεσματική δουλειά. Τώρα θα δείξω πόσο πέτυχε στο να εισάγει αυτές τις ινδουϊστικές ιδέες (στους πάντες!)» [1]! Ιδού τι είπωμεν:

Α'. Οι προϊστάμενοι Β/θμιας Εκπαίδευσης ρητά και κατηγορηματικά σεμιναριολογούν και λέγουν γυμνή τη κεφαλή ότι στο δημόσιο ελληνικό σχολείο δεν κάνουμε κατήχηση! Με τον λόγο τους αυτό καταργούν το Άρθρο 16 του Συντάγματος, παρ. 2, αν δεν κάνω λάθος. Λένε ότι δεν θα ανεχτούν καμία ρητορική μίσους λόγω του ότι όλες οι ομάδες και κοινότητες είτε φιλοσοφικές είτε θρησκευτικές είτε "σεξουαλικές" είναι κόσμιες, δηλαδή απολύτως σεβαστές, και δια αυτόν τον λόγο ισότιμες και λογικά άξιες να συμπεριληφθούν (υποχρεωτικά) στην διδακτέα ύλη! Αν αυτό δεν είναι παραβίαση του συντάγματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, δηλαδή του Πιστεύω της, τότε τι άλλο μπορεί να είναι; Λένε ότι όποιος δεν εφαρμόσει την ονομαζόμενη "θεματική εβδομάδα" θα βρει μπροστά του δημοκρατικές δίκες και δίκαιες τιμωρίες! Ας είδωμεν...

Β'. Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων, δυστυχώς κι αυτοί σεμιναριολογούν και λέγουν: "Επιτέλους μη μιλάς στα παιδιά"! και συνθηματολογούν: "Επιτέλους, ο καθένας εκεί που πιστεύει"! Δηλαδή πριν ακόμη το κράτος μας γίνει - όπως πιστεύουν και ελπίζουν ορισμένοι άθεοι και άπιστοι - ουδετερόθρησκο, οι διευθυντές ήδη θεωρούν αυτό ως "πολύχρωμο" και "ουδέτερο"! Κρίμα... Ο πρώην Παιδείας, κ. Φίλης είπε πράγματι πως το μάθημα των θρησκευτικών για να μείνει στο νέο σχολείο θα πρέπει να είναι ουδέτερο και όχι ομολογιακό - κατηχητικό. Αλλά εννοούσε μόνο το ΜΑΘΗΜΑ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ. Δυστυχώς όλοι αυτοί μένουν "αδίκαστοι" και χάρει μισθού αποδεκατισμένοι! Αλλά αυτό δεν είναι τόσο ανησυχητικό...

Β'. Όπως πάλι διαβάζουμε στο βιβλίο του π. Σεραφείμ: "Σήμερα μέρη του μηνύματος  μεταφέρονται σε χαρτόδετα βιβλία που μπορείτε να βρείτε σε κάθε βιβλιοπωλείο..." [1] αλλά και σε κάθε σχολική βιβλιοθήκη! Το πρόβλημα εδώ, όπως πολύ καλά γνωρίζουν οι μαθητές μας, είναι ότι οι φιλόλογοί μας μοιράζουν από καιρό κείμενα "Βέδες" με λίγη ή πολύ "εκθαμβωτική σανσκριτική ορολογία, και πολύ μπερδεμένη φιλοσοφική δομή" (π. Σεραφείμ)! Μία άλλη μαθήτρια, του δικού μας σχολείου, κρατούσε προ ημερών σε φωτοτυπίες ένα τέτοιο κείμενο για επιπλέον προβληματισμό! Όταν την ρώτησα: Ποιος σου το έδωσε; απάντησε: Η κυρ. τάδε καθηγήτρια! Σήμερα δυστυχώς ποικίλα μέρη του παραπάνω μηνύματος - πάντα νόμιμα, εφόσον προβλέπονται από το αναλυτικό πρόγραμμα των φιλολογικών μαθημάτων - μεταφέρονται εντός του σχολείου εν είδει τέχνης! Ακούστε τι σχετικό γράφει η ανακοίνωση μιας γνωστής Ιεράς Μητροπόλεως για μια νέου τύπου θεματικής εβδομάδας: "Διδασκαλία θεατρικής τέχνης με διαλογισμό;
"Διαβάσαμε, στον καθημερινό τύπο της πόλης μας, για την εβδομάδα θεατρικής κατασκήνωσης που οργανώνεται στην Θάσο, αυτήν την περίοδο, και μας εξέπληξε το γεγονός ότι κάθε μέρα της εβδομάδος ξεκινά με «ασκήσεις γιόγκα και διαλογισμού» [2]... Το πρόβλημά μου εδώ είναι μην και στην ημέρες μας σταματήσει η Κυριακή Προσευχή και αρχίσει η Γιόγκα και ο Διαλογισμός. Κύριε ελέησέ μας!
  
Γ'. Το πόσο πέτυχε αλλά και το πόσα πέτυχαν χρόνια τώρα με το να εισαγάγουν αυτές τις ινδουϊστικές ιδέες στην "κυκλοφορία αίματος" της ακαδημαϊκής σκέψης συμπεραίνεται και από τα παρακάτω.
Λένε κάποιοι πως «Η Γιόγκα δεν είναι θρησκεία, είναι επιστήμη…»!
 Άλλα λοιπόν μέρη του μηνύματος μεταφέρονται εντός του σχολείου ως Επιστήμη! Ας είδωμεν... Σε ανακοίνωσή της  η Αρχιεπισκοπή Κρήτης γράφει: «Στον Δυτικό κόσμο, παρουσιάζεται με ποικιλομορφία σχολών, κλάδων, εφαρμογών και τάσεων για όλα σχεδόν τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου δυτικού ανθρώπου. Για την εξέλιξη του ασκούμενου σε δήθεν υποτιθέμενα «ανώτερα επίπεδα» της Γιόγκα, απαραίτητος είναι ο Διαλογισμός, ακόμη και η καθοδήγηση και εξάρτηση από φωτισμένο διδάσκαλο, τον γκουρού. Στην συγκεκριμένη περίπτωση της εν λόγω ομιλίας, όπως συχνά συμβαίνει για λόγους διεισδύσεως σε κοινωνικούς κύκλους, η γιόγκα παρουσιάζεται ως υποτιθέμενη επιστήμη, όπως δηλώνεται και από τον τίτλο της ομιλίας. Ωστόσο, παρόλο που και η ίδια η ομιλήτρια αναφέρει σε βιβλίο της «η Γιόγκα δεν είναι θρησκεία, είναι επιστήμη…», το επίσημο περιοδικό «Γιόγκα» του κέντρου «ΣΑΤΥΑΝΑΝΤΑΣΡΑΜ» εις την Ελλάδα, στο οποίο ανήκει και από το οποίο έρχεται στον Τόπο μας, η ομιλήτρια αυτή, αποκαλύπτει ότι «οι διάφορες τεχνικές της Γιόγκα αποσκοπούν στην αλλαγή ολόκληρου του τρόπου ζωής τού ανθρώπου και εξάρτησής του από τούς νόμους του κάρμα και της μετενσάρκωσης», νόμοι δε σαφώς μη επιστημονικοί και πλήρως ασυμβίβαστοι με την Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη και Ζωή μας, καθώς η θεόπνευστος Άγια Γραφή, αναφέρει ότι «απόκειται τοις ανθρώποις άπαξ (=μια φορά) αποθανείν (Ἑβρ. Θ΄, 27).  Πώς είναι δυνατόν, λοιπόν, να μην έχει θρησκευτικό χαρακτήρα η γιόγκα και να είναι επιστήμη;» [3]. 
Παρά ταύτα, δύο κυρίες ψυχολόγοι εμφανίστηκαν τον μήνα Απρίλιο σε Γυμνάσια της Πτολεμαΐδας, φυσικά με υπουργική άδεια και πάντα με τη συναίνεση του Δ.Σ. των καθηγητών... Δεν σχολιάζω καν τον όρο της «εικαζόμενη συναίνεσης» που ισχύει για σας τους γονείς και κηδεμόνες!  Και τι είπαν; Ποιος ήταν ο σκοπός τους; Να διώξουν το στρες! Και τι έπραξαν, ποιός ήταν ο διπλός τρόπος, ή αλλιώς η δήθεν επιστημονική μέθοδός τους; Ο Γιόγκα και ο διαλογισμός (δηλαδή ινδουϊστική γιόγκα και βουδιστικό Ζεν)!
Και ποιο είναι το πρόβλημά μου; Το ότι οι θεολόγοι των σχολείων μας εγκρίνουν τις πρακτικές αυτές! Πρακτικές που οι θεολόγοι σύμβουλοί τους, οι θεολόγοι του "Καιρού" (μιας νέας πανελλήνιας ένωσης θεολόγων!) φρόντισαν ήδη να τους διδάξουν, λογικά στα "περί σεβασμού των άλλων θρησκειών" σεμινάριά τους!

Δ΄. Μάς λένε: «Ας έχουμε κατανόηση μεταξύ των θρησκειών» (αλλά τι εννοούν;)
Κανείς πλέον δεν αγνοεί ότι η σιωπή είναι το τρίτο είδος αθεΐας κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά!
Κανείς επιπλέον δεν αγνοεί τα μηνύματα των νέων φακέλων, που διδάσκουν οι επίορκοι θεολόγοι του καιρού μας, οι άκρως αντισυνταγματικοί διότι προδίδουν μαζί με το πιστεύω της Ελλάδας και το Πιστεύω της Εκκλησίας μας! Είναι γνωστό τοις πάσι α) ότι τα νέα βιβλία που κρατούν στα χέρια τους είναι καταδικασμένα από το ΣτΕ (αποφάσεις 660/2018 και 926/2018) και β) ότι εντός των φακέλων διαφημίζεται η «πίστη» ότι Χριστιανοί, Μωαμεθανοί και Εβραίοι έχουν τον ίδιο Θεό! Να τι λένε πλην σαφώς: «Ας έχουμε κατανόηση μεταξύ των θρησκειών» [1]. Δηλαδή και με άλλα λόγια ό,τι λέγει και ο Σουάμι Βιβεκανάντα! Αυτός είπε: «Αν μια θρησκεία είναι αληθινή, τότε και όλες οι άλλες είναι αληθινές. Έτσι η ινδουϊστική πίστη είναι δική σας όσο και δική μου. Εμείς οι Ινδουϊστές όχι απλώς ανεχόμαστε, αλλά ενωνόμαστε με κάθε θρησκεία, προσευχόμενοι στο τζαμί του Μωαμεθανού, λατρεύοντας μπροστά στη φωτιά του Ζωροάστρη, και γονατίζοντας στον Σταυρό του Χριστιανού. Ξέρουμε ότι όλες οι θρησκείες εξίσου, από τον χαμηλότερο φετιχισμό μέχρι την υψηλότερη απολυτότητα, δεν είναι άλλο παρά πολλές προσπάθειες της ανθρώπινης ψυχής ν’ αρπάξει και να συνειδητοποιήσει το Άπειρο. Έτσι μαζεύουμε όλα αυτά τα λουλούδια και, δένοντάς τα μαζί με το σχοινί της αγάπης, τα κάνουμε ένα θαυμάσιο μπουκέτο λατρείας».» (Σελ. 59-60) [1]. Πω, πω, προδοσία Πίστεως ή μήπως υπερβάλουμε λόγω υπερβάλλοντος ζήλου; Αλήθεια, πώς δικαιολογούν οι θεολόγοι του καιρού μας τις συστηματικές επισκέψεις τους στα Ιωάννινα και φυσικά στο Τζαμί, στην πόλη του Αγίου Δημητρίου αλλά και στην εβραϊκή Συναγωγή; Ρωτήστε τους περί αυτού, και μαζί ρωτήστε· το αν γνωρίζουν κάτι για το θαυμάσιο μπουκέτο λατρείας το επονομαζόμενο ως "Οίκος του Ενός", σε πόλη της Γερμανίας όπου μέσα σ' αυτόν περιέχονται τρεις ναοί μαζί, των (αιρετικών, σχισματικών και οικουμενιστών) Χριστιανών, των Μωαμεθανών και των Εβραίων! 
Ο «Οίκος του Ενός» όπως διαβάζουμε  «θα είναι χωρισμένο ισομερώς σε εκκλησία, συναγωγή και τζαμί τα οποία θα βρίσκονται για πρώτη φορά κάτω από την ίδια στέγη» [8]... Αυτά διδάσκουν στα παιδιά!  «Και το ερώτημα είναι αν θα τα αφήσετε. Διότι υπεύθυνοι για την αγωγή των παιδιών σας είστε εσείς!» (επίσκοπος Παύλος Σισανίου και Σιατίστης) [7].

Ε'. Σήμερα μέρη του μηνύματος (όπως σεβασμός στην διαφορετικότητα) μεταφέρονται δυστυχώς και εντός πολλών συλλόγων γονέων και κηδεμόνων! "Οι πάντες εξέκλιναν...";  Και ποιό είναι το πρόβλημά μου; Το ότι οι άνθρωποι αυτοί α) πιστεύουν προϊσταμένους, πιστεύουν καθηγητές αλλοτριωμένους και επίορκους, πιστεύουν σε συκοφαντίες και σε "σεξουαλικά λόγια" ολίγων μαθητών και β) αρνούνται να γνωρίσουν την αλήθεια για την άλωση του σχολείου από τον Ινδουϊσμό και το παρακλάδι του τον Βουδισμό και πάλι να δουν ότι οι πρακτικές αυτές είναι καθαρή μαγεία και δήθεν τρόποι προς εκδίωξη του στρες αλλά κατ' ουσίαν τρόποι απομάκρυνσης όλων μας (μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών) από τον μοναδικό Σωτήρα, τον Αναστάντα Ιησού Χριστό. Κλείνουν λοιπόν πολλοί γονείς και κηδεμόνες τα μάτια και τα αυτιά τους και δεν δέχονται τη φωνή διαμαρτυρίας κανενός εκπαιδευτικού, λόγω του ότι διαταράσσεται το σχολείο και οι επιδόσεις των μαθητών, λόγω του ότι οι μαθητές παρασύρονται  με τους "κατηχητικούς" λόγους και χάνουν τον νου τους και μαζί χάνουν το τόσο πολύτιμο μάθημα της Γυμναστικής! Ο νοών νοείτω... Και το χειρότερο; Ανοίγουν τα αυτιά τους και διαφημίζουν το ψέμα. Κλείνουν όμως αυτά, τα αυτιά της καρδιάς τους, σε φωνές όπως αυτές: "στο σχολείο ακούμε περισσότερα για Ινδουϊσμό και διαλογισμό παρά για την Πίστη μας", που είναι φωνές αληθινές, φωνές των παιδιών τους, φωνές που σβήνουν συνεχώς λόγω αδιαφορίας για να μην πω λόγω της προ-προδοσίας της Πίστεως ημών, από εμάς τους μεγάλους, και τα ανοίγουν για να δεχτούν ως αληθινά και δήθεν πονηρά κάποια λεκτικά σχήματα ορισμένων εκπαιδευτικών που αγωνίζονται και αγωνιούν για το μέλλον των σχολείων μας δίχως να εξετάζουν τους λόγους που παρακινούν αυτούς στο να λύσουν τον όποιο κανόνα "σιωπής" των!  Στο σημείο αυτό ας προβληματιστούμε γονείς και εκπαιδευτικοί, σώφρονες και άφρονες, πιστοί και άσωτοι, από τα παρακάτω λόγια του αείμνηστου Νικόλαου Σωτηρόπουλου, πνευματικό τέκνο του επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτη: «Από τους Βαπτισμένους Έλληνες Χριστιανούς , παρακαλώ, πόσοι πιστεύουν στην Θεότητα του Χριστού; Αν στο δρόμο σταματήσεις δέκα ανθρώπους και ρωτήσεις, Χριστιανούς Βαπτισμένους, «Τι είναι ο Χριστός για σένα;», θα ακούσεις διάφορες απαντήσεις: - Ο Χριστός ήταν ένας καλός άνθρωπος.» [4]... Άξιο απορίας είναι και το παρακάτω σχήμα λόγου ενός Δομινικανού θεολόγου και μέγα θαυμαστή του γκουρού Βιβεκενάντα! Έλεγε: « Σχετικά με το Θεό: "Ο Ιησούς είναι θεϊκός, αλήθεια, αλλά ο καθένας από μάς μπορεί να είναι θεϊκός. Για την ακρίβεια, σε πολλά σημεία, νομίζω ότι θα βρείτε ότι η φιλελεύθερη αντίληψη σε μεγάλο μέρος της φιλοσοφίας της κινείται στην κατεύθυνση της Ανατολής - τόσο στην αρχή της για το απρόσωπο του Θεού, όσο και στην αρχή ότι όλοι είμαστε θεϊκοί» [1]. Ο π. Σεραφείμ σχολιάζοντας τα παραπάνω λόγια λέγει: «Αυτό που προφανώς δεν ήξερε ο π. Κάμπελ ήταν ότι τα μοντερνιστικά δόγματα που περιέγραφε δεν ήταν καθόλου χριστιανικά· ήταν καθαρή Βεδάντα» [1]!

ΣΤ'. "Οι εκπαιδευτικοί είμαστε μεν "εξαρτημένοι" αλλ΄όχι εξαρτήματα.."
Ας μην παραλείψουμε να πούμε και δυο λόγια για τους Συμβούλους Παιδαγωγικής ευθύνης αλλά και για τους Συμβούλους Φυσικής Αγωγής που στενάζουν κάτω από τον ζυγό των αθέων δογμάτων του Καίσαρος (ενν. του κράτους).
 Οι πρώτοι έμαθαν καλά το παραμύθι του "σεβασμού" της διαφορετικότητας που αγγίζει τα όρια της βλασφημίας όταν οι ίδιοι σέβονται και προβάλλουν ενώπιον των μαθητών όλα τα "σεξουαλικά" πρότυπα ως πρότυπα φυσιολογικά και άξια προς μίμηση. Φυσικά ένοχοι είναι και όταν σιωπούν, ασχέτως αν δεν τα διδάσκουν, λόγω ότι δεν ελέγχουν δημόσια τα κακώς κείμενα... Αλλά και οι δεύτεροι δεν πάνε πίσω εφόσον ως πιστοί υπηρέτες και φύλακες των ορίων μέσα στα οποία θα πρέπει να κινείται η διδασκαλία του μαθήματος απειλούν με έξυπνους τρόπους τους υφισταμένους τους. Αριστοτέχνες όπως "αποδείχθηκαν" και οι δυο στην επιβολή του δήθεν ορθού πλαισίου της Θεματικής εβδομάδας και ως κάτοχοι του νόμιμου πλαισίου δράσης (αναλυτικό πρόγραμμα) και ελεύθερης έκφρασης των απλών καθηγητών γκρεμίζουν κάθε υγιές τείχος αντίστασης για να χτίσουν γέφυρες αποπροσανατολισμού των εληνοπαίδων, εννοείται από την μία ελληνορθόδοξη ταυτότητά τους. Φοβερή ευθύνη φέρουν οι άνθρωποι αυτοί που θεωρούνται ως σύμβουλοι, δηλαδή ως άνθρωποι ευθύνης, παιδαγωγικής, διδακτικής ή άλλης!  Μήπως υπερβάλλουμε; Ας είδωμεν και ας κρίνουμε αυτούς είτε ως γονείς είτε ως καθηγητές χάριν διάκρισης και όχι κατάκρισης σε ότι αφορά την επιστημονική τους αρτιότητα. Λίγο-πολύ όλοι μας κάτι ακούσαμε να βγαίνει από το στόμα τους...
Αλήθεια, το μάθημα της Φ. Αγωγής δεν έχει σχέση με το στρες και κατ' επέκταση με το περίφημο δίδυμο γιόγκα - διαλογισμός; Τι διαβάζουμε στη σελίδα 84 του βιβλίου του μαθητή αλλά και λίγο πιο κάτω; Δεν διαβάζουν οι άνθρωποι αυτοί ότι η γυμναστική διώχνει το στρες και χαλαρώνει το σώμα και ό,τι άλλο σχετικό γράφεται για την άσκηση και το στρες στις παρακάτω σελίδες του βιβλίου;
Αν σήμερα ο διαλογισμός διώκει και αυτός το στρες, δεν γνωρίζουν οι άνθρωποι αυτοί ή δεν πιστεύουν ότι μαζί με το στρες διώκεται δια της μεθόδου αυτής και η Χάρις του Αγίου Πνεύματος τόσο από την σχολική κοινότητα όσο και από τα τίμια και αγνά σώματα των παιδιών μας; Αμόρφωτοι είναι, κι αν ναι, για ποιον λόγο μπήκαν στο δημόσιο ελληνικό σχολείο και μάλιστα έδωσαν όρκο να "φυλάττουν" πίστη στην Πατρίδα και στο Σύνταγμα ή ως αλλοδαποί εις την Ελλάδα και εις το Σύνταγμά της; Πού η τιμή και η ευσυνειδησία των άθεων και άπιστων δημοσίων υπαλλήλων που δεν ορκίζονται αλλά απλά "Δηλώνουν" στην τιμή και στη συνείδησή τους ότι θα φυλάττουν πίστη στην Ελλάδα και στο Σύνταγμά της; Ντροπή! Δεν έχουν ακούσει ή δεν γνωρίζουν οι σύμβουλοι του καιρού μας ότι  "Αρχικώς, η Ιερά Αρχιεπισκοπή (Κρήτης), με πλήρη σεβασμό προς όσους καλοπροαίρετα επιλέγουν την Γιόγκα ως γυμναστική, διευκρινίζει ότι η "Γιόγκα", αν και συνήθως παρουσιάζεται με την μορφή της καθαρά γυμναστικής άσκησης, όμως είναι εμποτισμένη με Ινδουιστικές Φιλοσοφίες, και μάλιστα αποτελεί θεμελιώδες κεφάλαιο της θρησκείας τού Ινδουισμού (σύμφωνα με τα ιερά κείμενα των ίδιων των Ινδουιστών, όπως η Μπαγκαβίτ Γκιτά)." [3]. Αν όμως αυτά τα γνωρίζετε πώς συμβουλεύετε τους γονείς των μαθητών να προτρέπουν τα παιδιά τους ώστε αυτά να βγαίνουν από την τάξη όταν ο Γυμναστής αναφέρεται σε τοιαύτα θέματα, και το χειρότερο, να συμβουλεύουν οι γονείς τα παιδιά τους να μην συμμετέχουν στο μάθημα της γυμναστικής όταν ο γυμναστής αποφασίζει το μάθημα να γίνει μέσα στην τάξη και όχι στην αυλή! Να τι ακούμε και τι γίνεται σήμερα στο όνομα της Δημοκρατίας, του Σεβασμού, της αξιοπρέπειας,  της "όχι βίας", του σεβασμού της ελευθερίας έκφρασης του καθηγητή, και τα όμοια! Κρίμα την επιστημοσύνη τους, τον προοδευτισμό τους! 
Ας προσφέρουμε στο σημείο αυτό μια ακόμη ευγενική προσφορά προς συμμόρφωση των "ειδικών συμβούλων" μας που κατηγορούν εμάς για αλαζονεία, για υπερβάλλοντα ζήλο και υπέρβαση αναλυτκού προγράμματος- καθήκοντος. Ας ανατρέξουμε σε ένα ηλεκτρονικό λεξικό για να ακούσουμε τόσο ημείς όσο και οι άνθρωποι αυτοί, τι εστί διαλογισμός ή καλύτερα για να δούμε τι γνωρίζουν ήδη οι μικροί εξερευνητές και μαθητές μας που σε όλα τα προγράμματα που συμμετέχουν μαθαίνουν να ερευνούν, να συλλέγουν πληροφορίες και φυσικά να βγάζουν τα πρώτα συμπεράσματα αλλά και τα έσχατα μόνοι τους, μιας και αυτός είναι ο νέος τρόπος μάθησης, η "Ομαδοσυνεργατική μέθοδος" όπου το παιδί ανακαλύπτει μόνο του τα πάντα και τους πάντες ενώ ο καθηγητής απλά συντονίζει τις ερευνητικές ομάδες των μαθητών που μπορεί να είναι από ένα ή περισσότερα τμήματα του σχολείου ή να συμμετέχουν στο αυτό πρόγραμμα και άλλες ομάδες μαθητών από πολλά σχολεία ή και χώρες, ανάλογα πάντοτε με το επίπεδο του καθηγητή, των μαθητών και του σχολείου... Αλλά ιδού τα περί διαλογισμού, αυτά που ήδη γνωρίζουν οι μικροί εξερευνητές, αυτά που και ημείς αγνοούμε: «Οι ευρύτατα διαδεδομένες σύγχρονες απόψεις θεωρούν τον διαλογισμό ως ένα είδος χαλάρωσης, απαλλαγής από το άγχος, μια κατάσταση όπου «οραματιζόμαστε» ευχάριστες σκηνές ειδυλλιακών τοπίων, ακούγοντας χαλαρωτική μουσική. Στην πραγματικότητα όμως έχουμε να κάνουμε με μια βαθύτατα μυστικιστική διαδικασία διότι αποκτούμε την συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι είμαστε κάτι περισσότερο από τον κοινό καθημερινό εαυτό μας… Ο διαλογιζόμενος εισέρχεται σε μια κατάσταση αυξημένης εγρήγορσης, εστιασμένης προσοχής και εσωτερικής σιγής. Επόμενο βήμα μετά τη σωματική χαλάρωση και πριν από την εστίαση του νου είναι η χαλάρωσή του. Ο νους χαλαρώνει με την απαλή στροφή του από τη «δίνη» αρνητικών ή αγχωτικών σκέψεων στη συνειδητή δημιουργία σκέψεων που αφορούν στην πνευματική μας ταυτότητα και φύση: Σκέψεις όπως «είμαι ένα γαλήνιο πνευματικό όν» ή και ερωτήσεις που γίνονται με πηγαίο ενδιαφέρον προς τον εαυτό όπως «ποιος είμαι στ’ αλήθεια; τι ον είμαι; είμαι μόνο αυτό που βλέπουν τα φυσικά μου μάτια;»...» [9]!
Επιπλέον θυμίζω στους "ειδικούς" της ελληνοχριστιανικής αγωγής και τα λόγια τούτα:  «Άλλωστε η Εκκλησία της Ελλάδος, έχει αποφανθεί ότι η γιόγκα δεν είναι μια απλή μορφή γυμναστικής αλλά ένα ολοκληρωμένο θρησκευτικοφιλοσοφικό σύστημα και ο διαλογισμός είναι μια από τις πτυχές αυτής της ανατολικής δοξασίας. Εν τέλει εκφράζουμε και την απορία μας, πώς ένα σωματείο, ενώ ασχολείται με το θέατρο εμπλέκει ξένες και επικίνδυνες διδασκαλίες;» [3]... Ο νοών νοείτω και περί της ημών απορίας για το «σωματείο» των συνδικαλιστών εκπαιδευτικών που κρατά σιγήν ιχθύος… 
Σύντομα αναφέρω κι αυτήν την επιστημονική εκτροπή των "συμβούλων"! Λένε τόσο αυτοί όσο και κάποιοι παρασυρμένοι απ' αυτούς γονείς: Δεν είναι ώριμα τα παιδιά να ακούν λέξεις και φράσεις σοκαριστικές με περιεχόμενο σεξουαλικό! Απίστευτο! Από τη μια το ίδιο το Υπουργείο και το Ι.Ε.Π. γράφουν για τους άξονες της θεματικής εβδομάδος, ότι δηλαδή οι τρεις άξονες και τα επιμέρους θέματα αυτών κρίνονται κατάλληλα για τα αυτιά μαθητών από δώδεκα έως δεκαπέντε ετών! Κρίνουν δηλαδή οι ίδιοι ως σωστό και νόμιμο το να ακούν τα παιδιά για το σώμα και την ταυτότητά του, για τρανς και τρανσέξουαλ! για ελεύθερες ομοφυλοφιλικές σχέσεις, για σεβαστούς σεξουαλικούς προσανατολισμούς, για νόμιμη αλλαγή φύλου από το 15ο έτος,  για το δικαίωμα της επτάχρονης Γουίλη που δηλώνει χάρει τιμής και ευσυνειδησίας το κοινωνικό της φύλο δίχως ντροπή σε ολιγόλεπτο βίντεο! Το να ακούνε και να βλέπουν βίντεο με intersex άτομα, το να βλέπουν βίντεο και να ακούνε για το "Ζεν του πλεξίματος" που διώχνει το στρες, και επιπλέον να ακούν από επαγγελματίες της υγείας (π.χ. κοινωνική λειτουργό) για την ονομασία εκάστου μέρους του σώματός τους αλλά και περίεργες συνθηματικές φράσεις του τύπου: «όλα είναι φυσιολογικά, όλα είναι φυσιολογικά, όλα είναι φυσιολογικά», «Να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου», «απόλαυσε την εφηβεία»... 
Όλα αυτά λοιπόν και άλλα πολλά «μηνύματα» που ντρεπόμαστε να αποδώσουμε το αληθές νόημά τους, όλα αυτά μπορούν αυτοί να τα λένε – εννοείται και όλοι οι συμμετέχοντες καθηγητές στην θεματική εβδομάδα ανεξαρτήτως πτυχίου και ειδικών γνώσεων - και παρά ταύτα όσοι μιλούν με θέσεις διαφορετικές (ενν. Ορθόδοξες), αυτοί και μόνο αυτοί είναι που θα πρέπει να σιωπήσουν λόγω του ότι δεν έχουν το δικαίωμα να διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία του σχολείου που επενδύει στη γνώση των ξένων γλωσσών και ηλεκτρονικών υπολογιστών! Κρίμα στη δικαιοσύνη τους!
Και έναν τελευταίο λόγο εν σχέσει με την ειδικότητα και την επιστημονική κατάρτιση των καθηγητών. Όταν προσκαλούσαν τους καθηγητές να διδάξουν Σ.Ε.Π. ή Σ.Κ.Ζ  ποιες ειδικές γνώσεις και πτυχία ζήτησαν; Αλλά και οι καθηγητές που σταματούν για μια ολόκληρη εβδομάδα το ειδικό τους μάθημα για να διδάξουν τα περί του σώματος και της ταυτότητάς του ποιες γνώσεις και ποια πτυχία ή ποια προϋπηρεσία έχουν να επιδείξουν; Όταν υπάρχει πραγματική ανάγκη, όπως για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών, ξεχνούν τα πτυχία και τις εξειδικεύσεις των προσκεκλημένων καθηγητών και τώρα που η Πατρίδα, οι γονείς και οι μαθητές μας έχουν ανάγκη να περιτειχιστούν χάριν ασφάλειας και σωτηρίας με τις αιώνιες αλήθειες και έχουν ανάγκη να δουν εκείνους τους  τρόπους της ζωής και του θανάτου που είναι οι μόνοι που μπορούν να φέρουν την εν Χριστώ ειρήνη εντός των καρδιών ημών και εντός του σχολείου... ημείς, γονείς, μαθητές και καθηγητές θα σιωπήσουμε; 
Ας καταθέσω στο σημείο αυτό τα λόγια ενός Κοζανίτη ιερομόναχου, του π. Αρσένιου Βλιαγκόφτη που είπε: "Όταν λοιπόν έχουμε τέτοια φαινόμενα, εδώ ο καθένας τίθεται μπροστά στην προσωπική του ευθύνη (33: 35) και πρέπει να πει, επαναλαμβάνω, να ορθώσει το ανάστημά του και να πει: ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ! Εμείς παίρνουμε απόφαση ως σχολείο: ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΠΟΙΗΣΗΣ, ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ!... "[5]

Και ποιό εν τέλει είναι το διπλό πρόβλημά μου; 
Ιδού: 
Α'. Αν ο δάσκαλος είναι η κεφαλή και ο μαθητής το σώμα, αν ο δεσπότης και οι άλλοι ποιμένες είναι η "κεφαλή" και ο λαός το "σώμα", αν ο αναστημένος Ιησούς Χριστός είναι η Κεφαλή της Εκκλησίας μας της Ορθόδοξης και κλήρος και λαός μαζί το Σώμα του, να ποιο είναι το πρόβλημά μου:  Η προδοσία των σωμάτων από τις κεφαλές τους! Δεν γίνεται ο ορθόδοξος δάσκαλος, ο φιλόλογος ως φιλόσοφος νους και ο θεολόγος που δήθεν έχει "νουν Χριστού", να προδίδουν το σώμα τους, δηλ. τον μαθητή! Να θυμίσω εδώ λίγα λόγια του π. Παύλου επισκόπου Σισανίου: «Μια απειλή αντιμετωπίζουνε (ενν. οι μαθητές) τώρα τις μέρες που μιλάμε (2016) μέσα στο ίδιο τους το σχολείο. Όταν το Υπουργείο της Παιδείας θέλει να εισαγάγει μια ενότητα που τα δύο πρώτα θέματα είναι, και καλά θα έλεγα, δηλαδή, υγιεινή διατροφή το ένα, εξαρτήσεις το άλλο, το τρίτο; Ακούστε το: Η αποδοχή των έμφυλων ταυτοτήτων! Ένα που το ακούς μπερδεύεσαι. Θα το πω λιανά: τι θα μάθει το παιδί σας; Ότι συ καλό μου παιδί μπορεί να έχεις έναν πατέρα που ‘ναι άντρας και μία μάνα που είναι γυναίκα, αλλά να ξέρεις ότι υπάρχουν και οικογένειες που κι ο «πατέρας» και η «μάνα» είναι άντρες ή γυναίκες και οι δύο! Εσύ που σήμερα έρχεσαι και μου λες: Πάτερ μ’ αρέσει ένα κοριτσάκι, θα μπορούσες να μου πεις αύριο: Μου αρέσει ένα αγοράκι!
Αυτά θέλουν να διδάξουν στα παιδιά; 
Και το ερώτημα είναι αν θα τα αφήσετε. 
Διότι υπεύθυνοι για την αγωγή των παιδιών σας είστε εσείς!» [7].

Αγαπητοί γονείς, αυτά θα διδάξουν στα παιδιά σας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά! Και το ερωτήματα είναι δύο. Πρώτον: Θα τα αφήσετε; Δεύτερον: Ποιοι είναι υπεύθυνοι για την αγωγή των παιδιών σας, εσείς ή κάποιοι άλλοι;

Β'. Δεν γίνεται να ζητούν σήμερα από τον "Γυμναστή" να κάνει απλά γυμναστική και να μη μιλά γι' αυτά τα προβλήματα στους μαθητές του διότι όπως υποστηρίζουν, δεν είναι "ειδικός" επί των αυτών θεμάτων ή ότι τα παιδιά είναι ανώριμα! Αιδώς "καθηγητές" και "σύμβουλοι" καθηγητών του 21ου αιώνα, του απατεώνα!

Με πόνο, αγάπη για την αλήθεια και ελπίδα μετανοίας.

Χριστός Ανέστη!

 Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Γυμναστής (ΠΕ 11)
 Πτολεμαΐδα 30/4/2019

ΕΠΙΜΕΤΡΟΝ (ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ)
Α'.  «Ο Πειραιῶς Σεραφείμ καλεί γονεῖς καί κηδεμόνες μαθητῶν Γυμνασίου νά ὑποβάλουν δηλώσεις ἀπαλλαγῆς τῶν παιδιῶν τους ἀπό τήν θεματική ἑβδομάδα γιά τήν «ἀποδόμηση τῶν ἐμφύλων στερεοτύπων»
"Προσευχηθεῖτε –λέγει- θερμά στόν Κύριο νά σώσει τήν νεότητα ἀπό τήν νέα αὐτή ἐπίθεση τοῦ διαβόλου καί τῶν ὀργάνων του... Εἶναι ἡ ὥρα μηδέν γιά τούς γονεῖς καί κηδεμόνες νά προστατεύσουν τήν ψυχοσωματική ὑγεία τῶν παιδιῶν τους ἀπό αὐτή τήν ἄμεση ἐπίθεση στή διαμόρφωση τῶν χαρακτήρων τους καί στίς ρίζες τῆς κοινωνίας μας καί τοῦ Ἔθνους μας" [6]

Β'. Καταθέτω μια έσχατη και κατά πάντα ευγενή προτροπή του Επισκόπου Σισανίου Παύλου: «Στην Κύπρο, σ’ ένα παράλληλο θέμα οι γονείς ξεσηκώθηκαν, όχι με χαζοφωνές, με σοβαρή δουλειά. Ανέθεσαν σε μερικούς νομικούς γνωμάτευση επί τη βάση του κυπριακού Συντάγματος, επί την βάση της Σύμβασης της Ρώμης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και κατέληξαν ότι οι γονείς έχουν την αποκλειστική ευθύνη για το μεγάλωμα των παιδιών τους και ουδείς άλλος μπορεί να επέμβει και μάλιστα χωρίς να τους ρωτήσει! Και προειδοποιούν με επίσημο Γράμμα τους, τον Υπουργό της Παιδείας: Ποιός θα διδάξει το μάθημα αυτό; Ποιό είναι το περιεχόμενο του μαθήματος αυτού; Τί θα πείτε στα παιδιά μας; Διότι ήδη στην Κύπρο, έχουν ήδη (γιατί πήγαν να το δοκιμάσουν σ’ ένα πιλοτικό πρόγραμμα), έχουν παρενέργειες, έχουν σεξουαλικές παρενοχλήσεις μεταξύ των παιδιών, και σου λέει: Τί κάνετε εκεί τώρα; -Θα κάνουμε ομαδικές προσφυγές, τα παιδιά μας να μην παρακολουθήσουν το μάθημα!
Πρέπει να ξυπνήσετε, η εγκύκλιος είναι ήδη στα σχολεία (2016)! Δεν ξέρω τί θα κάνετε… »[7]

                                                                                  


[1]«Η Ορθοδοξία και η θρησκεία του μέλλοντος», Ιερομονάχου Σεραφείμ Ρόουζ (1934-1982), Εκδόσεις «Μορφή», Αθήνα Δεκέμβριος 2006, σελ. 57-63
[2] Από το Γραφείο Ορθοδόξου Μαρτυρίας της Ιεράς Μητροπόλεως Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου (http://aktines.blogspot.com/2017/07/blog-post_981.html)

[3] Καταδικάζει τη γιόγκα η Αρχιεπισκοπή Κρήτης


[4]Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΗΛΘΕ!(21-10-2012) ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ κ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ (29:48) (https://www.youtube.com/watch?v=jezitvcc1x8)
[5] Εκπομπή "Εκκλησία και Κόσμος" της Μητροπόλεως Κασσανδρείας στο κανάλι Atlas TV που μεταδόθηκε την Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017. (https://www.youtube.com/watch?v=WBiYVMzNJEU)