Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Καταργείται η Θεματική Εβδομάδα, ετοιμάζεται η Σεξουαλική Αγωγή

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΚΤΙΝΕΣ

ΣΧΟΛΙΟ: ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΨΕΜΑ! ΠΟΙΟ; ΟΤΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ "ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ" ΤΕΛΕΙΩΣΕ! ΔΗΛΑΔΗ; Δηλαδή τρία χρόνια εφαρμογής του εν λόγω θεσμού έφτασαν για να στρώσουν το δρόμο ώστε να εισέλθει δια αυτού το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής! Όταν λοιπόν μας λένε «Τέλος ο θεσμός της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια» εννοούν πως η δουλειά τους «έγινε», δηλαδή οι εκπαιδευτικοί συμφωνούν, οι γονείς συμφωνούν και μαζί και οι μαθητές στο να αποδομήσουν τα ελληνικά στερεότυπα του φύλου και της οικογένειας, δηλαδή της παλαιάς εθνικής και θρησκευτικής ταυτότητάς τους! Όλοι τους δεν υλοποίησαν τον εν λόγω θεσμό; Κανείς τους δεν διαμαρτυρήθηκε. Όλοι τους δεν είπαν «ναι» και στους τρεις άξονες του εν λόγω θεσμού, εννοείται και στις «έμφυλες ταυτότητες»;

ΑΡΑ ΕΙΠΑΝ: «ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ»! 

 ΤΙ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΟΥΝ; 

ΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!… 

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ!… 

ΔΗΛΑΔΗ, ΝΑΙ ΣΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΜΟΡΑ!…

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ!

Ας είδωμεν ποια η Βουλή του Θεού! 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΚΤΙΝΕΣ


Καταργείται η Θεματική Εβδομάδα, ετοιμάζεται η Σεξουαλική Αγωγή


Τρικυμία εν κρανίω φαίνεται πως επικρατεί στο Υπουργείο Παιδείας σχετικά με κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στο περιεχόμενο της παρεχόμενης παιδείας στους μαθητές των ελληνικών σχολείων.
Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησε σήμερα, μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ, στην κατάργηση της Θεματικής Εβδομάδας. Υπενθυμίζουμε ότι στο πλαίσιο της εβδομάδας αυτής είχαν προταθεί ως θεματικές οι διεμφυλικές σχέσεις, οι "έμφυλες ταυτότητες" και άλλα σχετικά θέματα, που είχαν ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από γονείς των μαθητών. 

Και ενώ από τη μία πλευρά το Υπουργείο καταργεί τη Θεματική Εβδομάδα, την ίδια στιγμή ανακοινώνει ότι μέσω του ΙΕΠ προχωρά το σχέδιο για την εισαγωγή της Σεξουαλικής Αγωγής στα σχολεία. Η σχετική ανακοίνωση δείχνει να έρχεται ως αντιστάθμισμα της προηγούμενης και ως απόδειξη "προοδευτικότητας" της κυβέρνησης, σχετίζεται δε και με την ανάκληση του εγγράφου για την ημερίδα«Σύγχρονη Παιδεία και Ελληνορθόδοξη Παράδοση», αφού τα σχετικά δημοσιεύματα που στρέφονται εναντίον των διοργανωτών της ημερίδας αναφέρουν ότι οι διοργανωτές είχαν πρωτοστατήσει στον αγώνα εναντίον της εισαγωγής μαθήματος Σεξουαλικής Αγωγής στα σχολεία.
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ


Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (από το esos.gr)
Το σχέδιο του υπ. Παιδείας και ΙΕΠ για την σεξουαλική αγωγή στα σχολεία
Α. Η εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία έχει ήδη δρομολογηθεί από το υπουργείο, και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) επεξεργάζεται ήδη σχετικές προτάσεις.
Β. Με αφορμή την παρουσίαση των προτεραιοτήτων μας, έχουμε προαναγγείλει ότι η σεξουαλική αγωγή θα περιλαμβάνεται στις νέες θεματικές που θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα και θα αποσκοπούν πρωτίστως στην καλλιέργεια των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών, στην ενίσχυση της ενταξιακής και συμπεριληπτικής εκπαιδευτικής πολιτικής εν γένει και στη διαμόρφωση πιο σφαιρικών προσωπικοτήτων των μαθητών.
Τα παραπάνω τονίζει το υπουργείο Παιδείας, σε ανακοινωθέν, και υπογραμμίζει τα εξής:
Μάλιστα, τις προσεχείς ημέρες το ΙΕΠ θα δημοσιεύσει ανοιχτή πρόσκληση υποβολής εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού για όλες τις επιμέρους νέες θεματικές, οι οποίες και θα οργανώνονται σε 4 βασικούς θεματικούς πυλώνες, προκειμένου να υλοποιηθεί η πιλοτική εφαρμογή των νέων προγραμμάτων από το ερχόμενο σχολικό έτος.
Στο πλαίσιο αυτό, θα κληθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι φορείς – συμπεριλαμβανομένων εκείνων που υλοποιούν ήδη πετυχημένα προγράμματα στα σχολεία τα οποία αφορούν στις θεματικές όπως εθελοντισμός, οδική ασφάλεια, πρόληψη από εξαρτήσεις, ρομποτική, σεξουαλική αγωγή – να καταθέσουν τις προτάσεις τους και σχετικό υλικό ανά θεματική.
Είναι δέσμευσή μας να εκσυγχρονίσουμε το σχολείο, ώστε να εφοδιάσουμε τους μαθητές μας και με σύγχρονες δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να αξιοποιούν καλύτερα τη γνώση και να ανταποκρίνονται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Δείτε σχετικά και