Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟΥ 'ΑΡΘΡΟΥ' ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "Οικουμενικός Πατριάρχης: Η Εκκλησία αγκαλιάζει τους πάντες άνευ διακρίσεων"

«Σταυρωθέντος σου, Χριστέ, νηρέθη τυραννίς…» των Βασιλέων, Αρχιερέων και λοιπών ηγεμόνων!





           ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "Οικουμενικός Πατριάρχης: Η Εκκλησία αγκαλιάζει τους πάντες άνευ διακρίσεων"

Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος είπε: Η Εκκλησία υπάρχει όχι για να καταδικάζη, αλλά για να ελευθερώνη, όχι για να τιμωρή, αλλά για να σώζη. Περιμένει κάθε πονεμένη και βασανισμένη ψυχή για να της προσφέρη παρηγορία και παραμυθία. Αγκαλιάζει τους πάντες άνευ διακρίσεων, διότι βλέπει εις τον κάθε άνθρωπο την μοναδική και ανεπανάληπτη εικόνα του Θεού. ΠΗΓΗ: https://fosfanariou.gr/index.php/2024/02/02/ecum-patr-i-ekklisia-agkalizei-tous-pantes-xvris-diakriseis/

Αδελφοί μου, όποιος έχει ΝΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥ αντιλαμβάνεται ότι όταν ο παναιρετικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος λέγει, ότι «Η Εκκλησία υπάρχει όχι για να καταδικάζη», εννοεί, ότι έσφαλε η Ορθόδοξη Εκκλησία που καταδίκασε τόσους και τόσους σαρκολάτρες- αιρετικούς...

Όταν ο παναιρετικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος λέγει, ότι «Η Εκκλησία υπάρχει για να ελευθερώνη», εννοεί αποκλειστικά από τις δεσμέσεις των Αποστολικών- Οικουμενικών-Τοπικών Συνόδων, δηλ. όλων των ιερών Κανόνων εν τω Πηδαλίω (που αποσκοπούν στο να αποτρέψουν τους πιστούς από την σαρκολατρεία και την αίρεση)…

Όταν ο παναιρετικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος λέγει, ότι η Εκκλησία «Περιμένει κάθε πονεμένη και βασανισμένη ψυχή για να της προσφέρη παρηγορία και παραμυθία.», εννοεί, τόσο τους σαρκολάτρες όσο και τους καταδικασμένους αιρετικούς, εννοεί δηλαδή ότι σφάλει η Ορθόδοξη Εκκλησία που επιβάλει τιμωρίες, τα γνωστά ως Επιτίμια (καθαίρεση, αφορισμό και ανάθεμα)… Εξάλλου μας είπε πεντακάθαρα ο άνθρωπος της πονηρίας ότι  «Η Εκκλησία υπάρχει όχι για να τιμωρή, αλλά για να σώζη»!

 

Όταν ο παναιρετικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος λέγει, ότι η Εκκλησία «Αγκαλιάζει τους πάντες άνευ διακρίσεων», εννοεί και όλους τους αμετανόητους (σαρκολάτρες και αιρετικούς), εισάγοντας έτσι απλά την αιρετική δοξασία της «αποκατάστασης των πάντων». Όμως ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος αγνοεί ότι:

(Ορθόδοξος λόγος του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς) «Και ο Θεός όσο και αν είναι ο Παν-αγαπών και ο Μοναδικός Φιλάνθρωπος, δεν μπορεί να «αγαπήσει» την αμαρτία και το κακό, γιατί αυτά είναι «η ριζική» αντίθεση στο ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ, στην ΦΥΣΗ ΤΟΥ. Γι’ αυτά έχει μόνο «οργή» και έχει σχετικά γραφεί. «Αποκαλύπτεται γαρ οργή Θεού απ’ ουρανού επί πάσαν ασέβειαν και αδικίαν ανθρώπων των την αλήθειαν εν αδικία κατεχόντων» (Ρωμ. 1,18).» ("Προς Κολασσαείς Επιστολή Αποστόλου Παύλου", σ. 122-123)

Όταν ο παναιρετικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος λέγει, ότι η Εκκλησία «βλέπει εις τον κάθε άνθρωπο την μοναδική και ανεπανάληπτη εικόνα του Θεού», εννοεί ότι όλοι οι άνθρωποι σώζονται ‘ανεξαρτήτως θρησκείας’, ότι δηλαδή η σωτηρία υπάρχει ακόμη και έξω από οποιαδήποτε γνωστή θρησκεία [Αρκεί κάποιος α) να κάνει κρυφά υπακοή στο διάβολο και β) να έχει για φίλο (ή σύντροφό του) έναν ή περισσότερους προδότες από τον αγιασμένο χώρο της μίας, αγίας και αποστολικής Εκκλησίας]…

ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΑΡΚΟΥΝ!

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ