Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΛΛΟΥΣΑ ΚΡΙΣΗ; ''θα εφαρμοστούν με ακρίβεια οι θείοι νόμοι...''

ΜΕΛΛΟΥΣΑ ΚΡΙΣΗ



Α' ) ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΛΛΟΥΣΑ ΚΡΙΣΗ

ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ.
 ΣΤΗ ΜΕΛΛΟΥΣΑ ΚΡΙΣΗ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

''Μόνον στην παρούσα ζωή δείχνω τη μακροθυμία μου. Θα έλθει καιρός, που θα κλείσει η πόρτα της αγαθότητάς μου αυτής. θα έλθει καιρός, που τα δάκρυα των αμαρτωλών που θα χύνονται δεν θα ωφελήσουν. θα έλθει καιρός, που θα ηχούν από όλες τις μεριές οι σάλπιγγες, που θα ειδοποιούν για την Δευτέρα Παρουσία μου, που θα διατρέχουν όλη τη γη άγγελοι και θα φέρνουν τις μυριάδες των νεκρών για να κριθούν, που θα στηθεί βήμα για να καθήσω Εγώ και θα με μεταφέρουν οι Ουράνιες Δυνάμεις, που θα με συνοδεύουν τιμητικά οι αρχές και οι εξουσίες, που τα φώτα της Βασιλείας μου θα φωτίζουν άπλετα όλον τον κόσμο, που θα ανοίγονται τα βιβλία, στα οποία είναι γραμμένα τα έργα του καθενός, που θα εφαρμοστούν με ακρίβεια οι θείοι νόμοι και θα λογοδοτήσουν με κάθε λεπτομέρεια οι δαίμονες, που θα στέκεται ο υπόδικος έχοντας για συντροφιά του μόνο τα έργα του, που θα είναι κατήγοροί μας οι λογισμοί μας και ελεγκτής η συνείδησή μας, που τα πονηρά πνεύματα θα ακούνε με προσοχή τα λόγια του Δικαστή, που το καμίνι θα περιμένει την απόφαση του Κριτή, που το, Κύριε ελέησον, θα είναι λόγια ανώφελα σ' εκείνον που θα τα λέει δυνατά. Ελάτε, λοιπόν, πριν κλείσω καλά την πόρτα της εσπλαχνίας μου... Μετανοείστε, προτού να αρχίσω να κρίνω, γιατί αν καθήσω να δικάσω, δεν θα χαρίζομαι πλέον.... Ας ντύσουμε τις ψυχές μας με αγαθές πράξεις και ελεημοσύνες.... Ας στολίσουμε τις ψυχές μας με αγνότητα και ας αποκτήσουμε επί πλέον το πολύτιμο μαργαριτάρι της καθαρής πίστεως'' [1]

[1] (Εις αγ. Βάσσον, 3, MG 50, 723-724)