Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΧΗΣ ΚΑΝΕΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ Η "ΑΛΗΘΕΙΑ".
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο ερμηνευτής της Αγίας Γραφής, αρχίζοντας το θεοφώτιστο-ερμηνευτικό του υπόμνημα στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο εξηγεί " ότι ακριβώς επειδή η προφορική και εξωβιβλική παράδοση είναι κάτι το πολύ ολισθηρό και ανεύθυνο που οδηγεί σε ψεύδη και παραχάραξη της πίστεως και μυθομανία, ο Κύριος φρόντισε εγκαίρως κι εξαρχής να παραδώσει το θέλημά του γραπτό, με τα χέρια των άμεσων συνεργατών του, θεόπνευστων προφητών και αποστόλων, ως γράμματα δηλ. Βίβλον, ώστε να μην μπορεί να παρεμβληθεί καμμία απολύτως άλλη παράδοση διότι κάθε τέτοια οδηγεί την εκκλησία σε επικίνδυνη διολίσθηση, παραχάραξη και απώλεια της αλήθειας"
Και πράγματι για τις έξω από την Βίβλο πληροφορίες για τους Αποστόλους του Κυρίου και την Παναγία, κανένας χριστιανός δεν έχει { εκτός των θρήσκων} την υποχρέωση να τις δέχεται. Άλλο οι ερμηνείες των πατέρων και η χριστιανική πρακτική τους και άλλο οι " πληροφορίες" που υπάρχουν απο τα πλαστά, απόκρυφα, νοσηρά, αναξιόπιστα, κακόδοξα, βλάσφημα και σιχαμερά ψευδοευαγγέλια όπως αυτό του Ιακώβου, που ένας σεμνός άνθρωπος κι όχι κατ΄ανάγκη χριστιανός, σκέφτεται και να τα σκεφτεί { τόσο σιχαμερά είναι}. Και δεν είναι δυνατόν το ίδιο βιβλίο αλλού να είναι κακόδοξο, αιρετικό, αναξιόπιστο, βλάσφημο και σιχαμερό κι αλλού αξιόπιστο. << Ού συλλέγουσιν απο ακανθών σταφυλήν ή από τριβόλων σύκα και το σαπρόν δεντρον καρπούς πονηρούς ποιεί>> λέγει Κύριος ο Θεός "ΜΘ7,16-17 και ΛΚ6, 44-45"
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ΄
Ούτε ο απ. Πέτρος πήγε ποτέ στη Ρώμη ούτε ο απ. Ανδρέας στην Κων/πολη ή στην Πάτρα. Ο απ. Παύλος πήγε στη Ρώμη τουλάχιστον δύο φορές και είναι πιθανό να έχει πάει στο Βυζάντιο που μετά 300 έτη ονομάστηκε Κων/πολις. Στην Αντιόχεια πλήν του απ. Παύλου, πήγαν οι Βαρνάβας, Σίλας, Πέτρος, Μάρκος και ο Λουκάς που ίσως καταγόταν απο την Αντιόχεια, Ρωμαίος στο γένος ίσως και προσήλυτος , πριν γνωρίσει τον Παύλο. Απο την Αλεξάνδρεια πιθανόν πέρασαν { μόνο πέρασαν χωρίς να μείνουν και δράσουν} οι απ. Πέτρος, Ιωάννης, Ιούδας ο αδελφόθεος, Σίλας και Μάρκος. Ο Παύλος όχι, ούτε για άλλον απόστολο ξέρουμε αν πέρασε. Πέρασαν και έμειναν και έδρασαν για λίγο χρόνο μόνο στη Βαβυλώνα της Αιγύπτου, στο σημερινό Κάιρο.
Μαζί με τους αποστόλους βρέθηκε και η Παναγία και εκεί πέθανε κατά πάσαν πιθανότητα. Αν όχι, στην Έφεσσο, περίπου 65 ετών. Ο Ιωάννης πήγε στην Έφεσσο αφού πρώτα απο την Πάτμο έστειλε τις καθολικές του επιστολές και την Αποκάλυψη, στην δε Έφεσσο έγραψε το κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο του.
Στην σημερινή Ελλάδα, πλήν του Παύλου και των συνεργατών του, άλλος απόστολος δεν ήλθε ποτέ. Και κανένας απόστολος δεν πήγε σε χώρα εκτός απο τον ανατολικό παραμεσόγειο δακτύλιο. Όλοι μαζί οι απόστολοι έδρασαν 37-40 χρόνια μέχρι το 71-73. Τα άλλα που λέγονται είναι παραμύθια πλασμένα για σκοπούς αμαρτωλούς. Ο χριστιανός δεν πρέπει να τα χάφτει. Δια δε την Παναγία λάλησαν ανά τους αιώνες και ειδικά από τους παπικούς, πολλά ψεύδη ανεύθυνων ανθρώπων, εμπόρων του χριστιανισμού. Την μητέρα του Θεανθρώπου την ζωγράφησαν υπευθύνως και αυθεντικώς οι τέσσερεις Ευαγγελιστές και ο απ. Παύλος και ουδείς άλλος, ούτε οι άλλοι απόστολοι, ούτε κάποιος εκ των εβδομήκοντα αποστόλων.
Το κείμενο αυτό είναι κατα 2/3 , του Κων. Σιαμάκη, του μεγαλύτερου Έλληνα φιλολόγου- ιστορικού- ερμηνευτού ίσως και θεολόγου της τελευταίας εκατονταετηρίδας. Του μοναδικού Έλληνα που διάβασε συλλαβογράμματα της προιστορίας, αχαικής γραφής { γραμμική Β} από κείμενα που δεν είχανε διαβαστεί το 1953. Γνώστης των Λατινικών και Εβραικών κειμένων και άριστος γνώστης της αρχαίας Έλληνικής γραμματείας από τους Ομηρικούς χρόνους. Ο Έλληνας που ξεσκέπασε τα ψεύδη των παπικών και τα χοντρά λάθη των αιρετικών παπικών και διαμαρτυρομένων, τόσο στις εκδόσεις της π. Διαθήκης όσο και της κ.Διαθήκης, που πολλοί ορθόδοξοι των θεολογικών σχολών τους ακολουθούν κατά πόδας { περιοδικές εκδόσεις-Μελέτες}
ΣΗΜ. Σκέφτηκε κανείς τι θα γίνει εάν ο χαλίφης πάπας πεί την αλήθεια; Εάν οι δικοί μας πούνε την αλήθεια για τον απ. Ανδρέα { περί Πάτρας και Βυζαντίου, περί Γεθημανής κτλ;} Θα χαθούν σε ετήσια βάση τρισεκατομμύρια και πάει λέγοντας, από τα ταμεία των εμπόρων. Κάπου στη Σουρωτή, τα φορτηγά πάνε και έρχονται με χώμα το οποίο ως φυλαχτό το παίρνουν ως αγίασμα ακόμη και ως θεία Κοινωνία. Το κομποσχοίνι που μας το φύτεψαν κατά την Τουρκοκρατία οι ανατολίτες, έγινε σύμβολο πίστεως και η εικονοφιλία ξαναέγινε εικονολατρεία. Τέλος δε η τιμή στην Παναγία και στους αγίους έγινε Μαριολατρεία-θεοποίηση της Παναγίας και αγιολατρεία στους αγίους.
Το ψέμα, όσοι αιώνες και αν περάσουν δεν παύει να είναι ψέμα.