Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ- ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ- ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΣ



ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ- ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ- ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ‘’ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ’’
«Η εμή απολογία τοις εμέ ανακρινούσιν αύτη εστίν» ( Α’ Κορινθ. 9, 3)


Σεβασμιώτατε πατέρα μας Θεόκλητε,
Βάζοντας ως θεμέλιο της επιστολής μας αυτής έναν λόγο του προκατόχου σας επισκόπου Αυγουστίνου που λέγει ότι «Ο μοναχός, είναι Λοκατζής της Εκκλησίας» θέλουμε να επαναφέρουμε στην μνήμη όλων των πιστών και την δική σας ότι το επισκοπικό αξίωμα βρίσκεται θεμελιωμένο πάνω στη μοναχική ιδιότητα και ταυτότητα την οποία θα πρέπει ο επίσκοπος να την κρατεί πάντοτε ανά χείρας. Όχι εμείς, αλλά τα θεόπνευστα λόγια του Αποστόλου του Θεού, του Πέτρου, συμβουλεύουν: «Ἕτοιμοι ἀεὶ πρὸς ἀπολογίαν παντὶ τῷ αἰτοῦντι ὑμᾶς λόγον…μετὰ πραΰτητος καὶ φόβου» (Α' Πέτρου, γ' 15), που σημαίνει, να είστε πάντοτε έτοιμοι για να απολογηθείτε και να υπερασπίσετε την αλήθεια του Ευαγγελίου στον καθένα που σας ζητά λόγο και απόδειξη γι' αυτά που ελπίζετε να απολαύσετε στο μέλλον, και για τα οποία μας περιγελούν οι άπιστοι...
Σεβασμιώτατε,
πολλοί άπιστοι θα γελούν ήδη αλλά και θα γελάσουν πολλοί  περισσότεροι με την παρουσία σας στον εσπερινό μιας αληθινά μεγάλης αγίας, της Μεγαλομάρτυρος Παρασκευής, λόγω των γεγονότων που ίσως συμβούν εξ αιτίας της ένοχης σιωπής σας ως προς την άλλη δήθεν «Μεγάλη» ψευδοσύνοδο της Κρήτης αλλά και λόγω της δίωξης των πατέρων της ιεράς Μονής σε συνάρτηση με τις κολακείες που συνεχίζετε να λέτε δημοσίως για τη «μεγάλη» προσωπικότητα του Πατριάρχη και την κατασυκοφάντηση των τίμιων αγωνιστών και μιμητών της Αγίας Παρασκευής! Σας  υπενθυμίζουμε εδώ έναν ακόμη λόγο του π. Αυγουστίνου, του προκατόχου σας, που λέγει για τους εφημέριους ιερείς (και επισκόπους) που κόβουν βόλτες όλη την εβδομάδα και εμφανίζονται την Κυριακή το πρωί στην Εκκλησία για την τέλεση της Θείας Λειτουργίας. Ο ιερός πατήρ λέγει: «Απουσιάζει (ο εφημέριος) εκ της ενορίας του όλην την εβδομάδα, και μόνον κατά τας πρωϊνάς ώρας της Κυριακής θεάται εν τη ενορία του, προκαλών τον γέλωτα του Σατανά και των οργάνων αυτού, οι οποίοι εν τω προσώπω του τοιούτου ιερέως ευρίσκουν αφορμήν δια να είπουν, ότι η θρησκεία δεν είνε πλέον αναγκαία και απαραίτητος, αλλά κάτι το οποίον δύναται και να παραλειφθή χωρίς να διαταραχθεί η ζωή…»[1]!

Πατέρα Θεόκλητε,
καταλάβατε γιατί είναι προς συμφέρον της Εκκλησίας «να παραλειφθή» η επίσκεψή σας ίνα μη διαταραχθεί «η ζωή» της Εκκλησίας, η ζωή του Ζώντος Θεού, του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού;  Στην ερώτηση «Τί είναι ζωή;», ένας γέρων απήντησε: «Γλώσσα που να λέγη την αλήθεια και μόνο… και τίποτε άλλο να μη φιλοξενή η σκέψη παρά την αναμονή του Κυρίου». Δυστυχώς για όλους μας πολλοί πιστοί, κληρικοί και λαϊκοί, αντάλλαξαν σήμερα «την αναμονή του Κυρίου» με την αναμονή του επισκόπου και δεν σκέπτονται καθόλου ότι και οι ίδιοι θα δώσουν λόγο στο Θεό, διότι έλαβαν την ίδια παρακαταθήκη πίστεως με τον επίσκοπό τους ("την άπαξ παραδοθείσαν πίστιν" ) και είχαν χρέος και ευθύνη να την φυλάξουν από τους έξω αλλά και τους έσω εχθρούς της ζωής του Χριστού, της απλής και ταπεινής ζωής Του!
«Η εμή απολογία τοις εμέ ανακρινούσιν αύτη εστίν» (Απόστολος Παύλος)
Αν όμως, τα οικουμενιστικά σας βήματα, σάς φτάσουν έξω από τα σκαλοπάτια του μοναστηριού τότε θα πρέπει να ετοιμαστείτε για μια «μεγάλη» συνέντευξη προς τον ανημέρωτο πιστό λαό που θα συρρέει προς προσκύνηση της Αγίας Παρασκευής (Ευτυχώς θα υπάρχει μικροφωνική εγκατάσταση ισχύος  προς ενίσχυσή μας, αμήν). Θα βγάλουμε όμως από το ερωτηματολόγιό μας τα σχετικά ‘’περί όρκου μοναχού’’ για να μην σας κουράσουμε. Θα επικεντρωθούμε μόνο στην επισκοπική σας ομολογία πίστεως που κάνατε λίγο πριν να χειροτονηθείτε εις επίσκοπο για να διαπιστώσουμε αν αυτή ισχύει και σήμερα! Θα έχετε μια θαυμάσια ευκαιρία να ομολογήσετε Ορθοδοξία δημοσίως και παγκοσμίως (internet) αλλά και να εξηγήσετε στους πιστούς τον λόγο της ηγουμενικής παύσης πρώτα του π. Παϊσίου Παπαδόπουλου από το Μοναστήρι του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Δήμου Φιλώτα και έπειτα και του π. Μαξίμου Καραβά, και μαζί και τον λόγο που επιτρέπετε να υβρίζουν όλους εμάς που εκκλησιαζόμαστε στα δύο μοναστήρια ως φανατικούς, κ.ο.κ. Θα είμαστε εκεί για να ακούσουμε τη δική σας άποψη ή και αν θέλετε απολογία, δημόσια, γένοιτο. Θα είμαστε εκεί  για να διατρανώσουμε στον λαό της Μητροπόλεώς μας - και χάρη του διαδικτύου και σε όλον τον ορθόδοξο πληθυσμό - ότι «Όπως πηγαίνουμε στην ευλογημένη πατρίδα μας...σε 50 χρόνια και λιγότερο, θα υπάρχουν όλων των λογιών καρύδια, μόνο Έλληνες Ορθόδοξοι δεν θα υπάρχουν. Μάλιστα, αυτού θα καταντήσουμε εάν δεν δημιουργήσουμε ένα ρεύμα αντιστάσεως…» (+ επίσκοπος Αυγουστίνος)[2]

        Ενδεικτικά καταθέτουμε μία πεντάδα μόνο ερωτημάτων που θα σάς απευθύνουμε δημόσια και ειρηνικά έξω από τα σκαλοπάτια της Ιεράς Μονής την εσπέρα της παραμονής,  δίδοντάς σας  χρόνο για να προετοιμαστείτε. Έτσι θα γίνει από την πλευρά μας φανερό προς κάθε αρχή και εξουσία ότι επιζητούμε εν τη Εκκλησία τον διάλογο ή καλύτερα τη συζήτηση. Όσο για τυχόν καθυστερήσεις, ζητούμε την κατανόηση όλων των πιστών και φυσικά τη δική σας και των οργάνων σας, που οργανώνουν δηλαδή το εβδομαδιαίο πρόγραμμά σας.

Α΄. Δέσποτα, είναι ο παπισμός και οι εκατοντάδες προτεσταντικές σχολές  «Εκκλησίες» με Θεία Χάρη και έχουν έστω και ένα Άγιο Μυστήριο στη χριστιανική φαρέτρα τους ή είναι αιρέσεις;
Β΄. Δέσποτα, για την ονομαζόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» που έγινε πέρσι τον Ιούνιο στην Κρήτη ο επίσκοπος Καλαβρύτων Αμβρόσιος είπε πως σίγουρα δεν είναι ούτε αγία, ούτε μεγάλη αλλά και ο απλός  λαός  που γνωρίζει το θέμα και την 100χρονη ιστορία της αντιδρά και δεν την αναγνωρίζει ως Ορθόδοξη. Εσείς ποιά κείμενά της μελετήσατε και πότε ώστε να καταλήξετε στο συμπέρασμα ότι είναι «Αγία και θα κάνει καλό στη Συρία»; Ο λαός του θεού συμμετείχε στην συγκεκριμένη διαδικασία; Πότε και με ποιους τρόπους πριν και μετά την «Σύνοδο» τους ενημερώσατε;
 Γ΄. Ο Άγιος Αθανάσιος που λειτουργούσε στον μοναδικό ιερό Ναό χωρίς να μνημονεύει τους υπολοίπους «Ορθοδόξους» τελούσε άκυρα μυστήρια; Ναι ή όχι;
Δ΄.  Σε άλλη περίπτωση, που έβγαλαν μοναχούς και μοναχές από το μοναστήρι της μετανοίας των δίχως απόφαση ποινικού ή εκκλησιαστικού δικαστηρίου, το Συμβούλιο της Επικρατείας δικαίωσε αυτούς. Σεις, πού στηρίζετε την απαίτησή σας να απομακρυνθούν οι πατέρες της Μονής; Πού στηρίζεσθε; Μήπως στους οπαδούς των ιερέων σας;
Ε΄. Υποστηρίζετε πως ο πατριάρχης Βαρθολομαίος ορθοτομεί πάντοτε τον λόγο της Αληθείας; Αν ναι, τότε και σεις συμφωνείτε ότι:
1. Ο Πάπας είναι «αγιώτατος αδελφός» και ο παπισμός «αδελφή Εκκλησία»; Ναι ή όχι;
2. Οι Μονοφυσίτες που καταδίκασε η Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος είναι Ορθόδοξοι; Ναι ή όχι;
3. Ο Πατριάρχης που τον περασμένο μήνα λειτούργησε μέσα σε Ευαγγελικό ναό στη Γερμανία χωρίς καθαγιασμένη Αγία Τράπεζα και χωρίς εικόνες ενώ δίπλα υπήρχε ορθόδοξος ναός και επαίνεσε τον Λούθηρο, έπραξε ορθόδοξα; Ναι ή όχι;
4. Συμφωνείτε με τη συμμετοχή της εκκλησίας της Ελλάδος στο Παγκόσμιο Συμβούλιο εκκλησιών; Ναι ή όχι;
5. Αναφέρατε έναν (1) έστω άγιο της Ορθοδοξίας που να λέει όλα όσα υπεγράφησαν στο Κολυμπάρι.


Μετά τιμής

Το Δ.Σ.