Οργανώνει χλευαστικά ''φανερό Δείπνο'' η ''’Ένωση Αθέων'' με κρεοφαγία την Μεγάλη Παρασκευή
Συντρέχει το συνέδριον των αθέων, για να χλευάσει τον Μυστικόν Δείπνο και το Άγιο Πάθος του Κυρίου μας. ‘’Φανερό δείπνο’’ οργανώνει η ‘’Ένωση αθέων’’ την Μεγάλη Παρασκευή. Ειρωνευόμενη τον Μυστικό Δείπνο οργανώνει κρεοφαγίες. Οι πειράζοντες την αμώμητη Πίστη θα χλευάσουν και πάλι το Άγιο Πάθος του Κυρίου μας. Αναφέρουν επίσης ειρωνικά στην ιστοσελίδα τους σε παρένθεση, ότι είναι η Παρασκευή (γνωστή και με το ψευδώνυμο ‘’Μεγάλη’’). Τέτοιο χλευασμό θα τον ζήλευαν ακόμα και οι σταυρωτές του Χριστού μας. Αυτή είναι η μεγίστη ντροπή και αχαριστία, απέναντι στον δι’ ημάς παθόντα και ταφέντα Κύριο.
Χλευάζεται ο Χριστός μας. Μεγάλη Παρασκευή σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ξάνθη οργανώνει διασκέδαση, και αναζητεί διοργανωτές και σε άλλα μέρη της Ελλάδας. Άπαγε της βλασφημίας. Η ‘’Ένωση αθέων’’ επιζητεί να σπιλώσει την Άγια τούτη μέρα. Αποκαλούν μάλιστα την αντίθεη διασκέδαση τους ‘’φανερό δείπνο’’, κατά υβριστική αντιδιαστολή του ‘’Μυστικού Δείπνου’’ του Χριστού μας . Άθεοι έχουν κληθεί και όντως αντίθεοι και αντίχριστοι είναι.
Η βλάσφημη δικαιολόγησή της από την ‘’Ένωση αθέων’’, με την αναφορά «απέχουμε μόνο από το πένθος και τη νηστεία και όχι από τη λογική, και ειδικά όχι με βάση εντολές εκπροσώπων υποτιθέμενων υπερφυσικών όντων», προκαλεί λύπη μεγίστη. Τέτοια θρασύτητα απέναντι στον Ευεργέτη Χριστό; Τέτοια βλάσφημη και αντίχριστη διασκέδαση;
Τέτοιες αντίχριστες ενέργειες τη Μεγάλη Παρασκευή, επέλεξαν οι αντίθεοι. Εκείνη την ημέρα που «πάσα η κτίσις ηλλιούτο φόβο, θεωρούσα εν σταυρώ» τον γλυκύτατον Ιησούν, η ‘’Ένωση αθέων’’ διοργανώνει αντίχριστο φαγοπότι. Εκείνη την ημέρα η αντίθεος ‘’Ένωση αθέων’’ «μη αιδεσθείσα τας ευεργεσίας», ξεφαντώνει σε αντίχριστο διασκέδαση. Ανταποδίδουν «πονηρά αντί αγαθών». Είναι ντροπή να διοργανώνονται αντίχριστες ενέργειες τη Μεγάλη Παρασκευή. «Τι ανταποδίδετε» και «εις τι αμνημονείτε», τον δι’ ημάς παθόντα και ταφέντα Κύριο; Γιατί τέτοιος αντίχριστος χλευασμός;
Πρέπει να σωπάσουμε; Να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Επισκόπου εκείνου στην Κύπρο, όπου αναφερόμενος για την ταινία ‘’Corpus Christi’’, ικανοποίησε αυτούς που ιδιοτελώς ικανοποιούνται με ότι κι αν πει, αποποιούμενος της ομολογίας και αναφέροντας ότι ‘’δεν θα κάνει τον δικηγόρο του Χριστού’’; Χλευάζεται όμως ο Χριστός μας. Πρέπει να σωπάσουμε;
Να θυμίσουμε προς απάντηση, για την απαράδεκτη θέση του Επισκόπου εκείνου, αλλά και στον καθένα που σε τέτοιες περιπτώσεις ‘’κατασείει τη χειρί του σιγάν’’, τη στάση του Αγίου Παϊσίου το 1988, όταν προβαλλόταν η βλάσφημη ταινία του Σκορτσέζε ‘’Ο τελευταίος πειρασμός’’ , που παρά την αντίθετη γνώμη κάποιων στο Άγιο όρος να μη συμμετέχουν στις αντιδράσεις της Εκκλησίας, όχι μόνο κατέβηκε ο Άγιος γι’ αυτό στη διαμαρτυρία που έγινε στη Θεσσαλονίκη, αλλά σχολίασε και τη στάση των Αγιορειτών που δεν ήθελαν τέτοιες αντιδράσεις, με τα εξής λόγια : ‘’Στην περίοδο της εικονομαχίας, δέκα Χριστιανοί υπερασπίστηκαν δυναμικά την εικόνα του Χριστού στη Χρυσή Πύλη και μαρτύρησαν γι’ αυτήν. Τώρα που βλασφημείται το πρόσωπο του Χριστού δεν πρέπει να αδιαφορούμε’’ (‘’Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου’’ , Ιερομονάχου Ισαάκ).
Ποιό το αποτέλεσμα της στάσης λοιπόν του Επισκόπου εκείνου; Πιθανότατα επαυξήθηκαν όσοι εκ των ‘’αθέων προοδευτικών’’ τον στηρίζουν. Χλευάζεται ο Χριστός μας. Πρέπει να σωπάσουμε; Έτσι και τώρα, που Μεγάλη Παρασκευή, χλευάζεται ο Χριστός μας, δεν θα σωπάσουμε. Επαναλαμβάνουμε τα λόγια του Αγίου Παϊσίου, ‘’Στην περίοδο της εικονομαχίας, δέκα Χριστιανοί υπερασπίστηκαν δυναμικά την εικόνα του Χριστού στη Χρυσή Πύλη και μαρτύρησαν γι’ αυτήν. Τώρα που βλασφημείται το πρόσωπο του Χριστού δεν πρέπει να αδιαφορούμε’’.