Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Προς ενημέρωση και τέρψιν αλλά και στήριξιν αδελφών

Προς ενημέρωση και τέρψιν αλλά και στήριξιν αδελφών

index1.jpg
Λάβαμε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο την παρακάτω επιστολή από αναγνώστρια, με αφορμή την είδηση του Ιστολογίου Κατάνυξις με τιτλο: ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ. Διωγμών συνέχεια...
Εν τη νήσω Κρήτη , Ιεράπετρα    24/08/2017
Αγαπητοί μου πατέρες και αδελφοί σύμφωνα με την εντολή του Κυρίου που μας καλεί να μετέχουμε στα παθήματα των αδελφών μας τηλεφώνησα στη φίλη Μητρόπολη Ηλείαςκαι μίλησα με κάποιον πατέρα που μου συστήθηκε ως Ηλίας. Του ζήτησα εν ονόματι του Αγίου Τριαδικού Θεού να εξετάσουν πρώτα την μοναχή Μελάνη θεολογικά και αν δεν είναι εντάξει θεολογικά τότε να την διώξουν!
Μου ζήτησε να περάσω από εκεί εγώ και του εξήγησα ότι βρίσκομαι μακριά αλλά τηλεφωνώ ως φίλη της Μελάνης αλλά και αδελφή της αλλά και ως μέλος του σώματος Αυτού Του Κυρίου Ιησού Χριστού που αποτελούμε όλοι μέσα στην εκκλησία και του ζήτησα να εφαρμοστεί η εντολή της Αγίας Γραφής αν σου φταίξει ο αδελφός σου έλεγξε τον αν δε σε ακούσει πάρε και άλλο μάρτυρα αν δε σε ακούσει πες το στην Εκκλησία αν δεν ακούσει την εκκλησία να είναι όπως ο εθνικός ώστε να εφαρμόζουμε την εντολή της αγάπης (αλλά τελικά δικαιοσύνης) που όρισε ο Κύριος και μου απάντησε «αυτά που λες τώρα τα έχεις πει στη Μελάνη? Πως την εφαρμόζει η Μελάνη την εντολή της αγάπης αν δε μνημονεύει τον επίσκοπο της εφόσον ο επίσκοπος είναι εις τύπον Χριστού» (πολύ σωστά και με γλυκιά φωνή μου τα είπε)
Του είπα εγώ ότι και στο παρελθόν υπήρξαν επίσκοποι που έπεσαν σε κακοδοξίες και δεν τους μνημόνευαν και με ρώτησε αν γνωρίζω αν είναι αιρετικός ο επίσκοπος. Του είπα και εγώ ότι αυτό εξαρτάται από το αν δέχεται τη Σύνοδο.
Έπειτα με ρώτησε τι κακό έκανε η Σύνοδος και του είπα ότι σύμφωνα με τα παραπάνω λόγια της Αγίας Γραφής (όσοι δεν εφαρμόζουν το τρόπο που διεξάγεται η δικαιοσύνη μέσα στην Εκκλησία αυτοί που το κάνουν είναι εθνικοί και άρα δεν είναι εκκλησία) οι Λατίνοι και ο Πάπας ανήκουν στους εθνικούς και όχι στο λοιπό χριστιανικό κόσμο καιδεν μπορούμε να αποτελούμε μια εκκλησία ώστε να συμμετέχουμε όλοι μαζί σε συνόδους (και να τις ονομάζουμε οικουμενικές) και αν θέλουμε το Άγιο Πνεύμα να καθοδηγεί την Εκκλησία να συμμετέχουν στις Συνόδους Θεοφόροι πατέρες.
Η σύνοδος Κολυμπαρίου πρόσβαλε τον τρόπο που ετοιμάζονται και πραγματώνονται οι Σύνοδοι και ήταν μία «μαϊμού» στην κυριολεξία! (αυτό δεν το είπα)
Ήταν πάρα πολύ ευγενικός και ζεστός στην επικοινωνία του και μου είπε να στείλω κάποια επιστολή με όλα αυτά! (Με τη Χάρη του Κύριου κάτι θα σκαρφιστώ μιας και είμαι λίγο αμόρφωτη θεολογικά για να γράψω)
Αυτά προς ενημέρωση και εμψύχωση και χαρά σε αδελφούς και πατέρες που αγωνίζονται αλλά πιο πολύ για τη χαρά αλλά και αυτή τη δόξα του Κυρίου Ιησού Χριστού εις πάντας τους αιώνας.
Χαίρετε πάντοτε και γρηγορείτε αφυπνιζόμενοι και αφυπνίζοντες και άλλους γιατί ο Κύριος εγγύς το στάδιο ηνέοκτε και ο υπομένων έως τέλους σωθήσεται!
Θερμοί ασπασμοί
Αναστασία Μενεγάκη