Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

OYΡΑΝΙΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ: Ο ΛΟΓΟΣ Ο ΕΜΟΣ ΟΥ ΧΩΡΕΙ ΕΝ ΥΜΙΝ

     


  OYΡΑΝΙΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ 

 Ο ΛΟΓΟΣ Ο ΕΜΟΣ ΟΥ ΧΩΡΕΙ ΕΝ ΥΜΙΝ

 ΜΟΝΑΧΟΣ Β.Δ. ΕΛΛΑΔΟΣ

          Ταπεινωθείτε γι΄ αυτό που θα σας πω τώρα και μην υπερηφανεύεσθε. Μη σας πιάσει ο μεγάλος εγωισμός. Αλλά σας είπα ότι Είμαι μαζί με τον Πατέρα Μου και ο θρόνος Του αυτή τη στιγμή κάθεται επάνω από την Ελλάδα. Και ως Βασιλιάς, βλέπει το σημείο της μάχης και το πεδίον της ειρήνης.
 Κάποτε σας είπα, ότι είναι το κέντρο της σοφίας του Θεού, ότι πάλι από εδώ θα ξεκινήσει το φως. Τότε που περιμένετε να είμαστε, από ποια γωνία να δούμε το φως ή είμαστε οι ίδιοι το φως;
Το καταλάβατε παιδιά μου με αργά βήματα, αλλά θα είναι σωστά τα βήματά σας όταν τα κάνετε. Οι άλλοι μας κατάλαβαν (οι σκοτεινοί) πως μπορούν να μας εναντιωθούν, γνωρίζοντας την αδυναμία τους μπροστά στην δύναμή μας;

Ποιος ουρλιάζει από τον φόβο; Το λιοντάρι ή ο λαγός; Δυστυχώς, δεν είναι μόνο λαγοί αλλά και ερπετά. Πηγαίνετε στην «Αποκάλυψη», μιλάει για τα ερπετά της γης που θα βγουν επάνω στη γη και σάρκες θα τρώνε. Ε! Αυτά που γίνονται; Δεν τρώει ο ένας την σάρκα του άλλου τώρα; Δεν το ζείτε αυτό;
Ο άνθρωπος χειρότερος από θηρίο έγινε, που αστραπιαίος βγάζει το μαχαίρι, από ότι τον λόγο του Θεού. Αλλά παιδί μου, σπλάχνο μου για να κατοικήσει ο Θεός μαζί με τους ανθρώπους επάνω στην γη, θα πρέπει να καθαρίσει η γη απ΄ όλα τα είδη των ερπετών. Που Εγώ τα λέω με ένα όνομα: «ΟΦΙΣ».
Νομίζουν και πολλοί από εσάς ότι στάχτη στα μάτια μπορεί να ρίξουν, ότι η δύναμή Μας τελείωσε, αλλά και αν δεν τελείωσε, Θεός είναι και θα μας λυπηθεί εάν μετανοήσουμε.
Βεβαίως και θα τους λυπηθώ όλους και τους εχθρούς Μου ακόμα, αλλά μετά πράξιν και πάθηση. Θα λογοδοτήσετε, δεν υπάρχει άλλη λύσης. Ο Θεός παιδιά μου και ο Πατέρας σας είναι εύσπλαχνος αλλά και δίκαιος. Γιατί εάν είσαι μόνον εύσπλαχνος και ξεχνάς την Δικαιοσύνη, τότε τιμωρείς και τους άλλους που δεν φταίνε σε τίποτε.
Κοιτάξτε σε μια οικογένεια. Πολλά παιδιά έχει αυτή και δύο από  αυτά έσφαλαν πολύ, αλλά τα είδαν και οι άλλοι. Θύμωσε ο Πατέρας. Αλλά ευσπλαχνίστηκε τόσο πολύ που ξέχασε την δικαιοσύνη γιατί μετάνοιαν του έβαλαν.
Όμως, παράδειγμα ευσπλαχνίας και μόνο ευσπλαχνίας έγινε για τους άλλους. Ε! και τότε έσφαλαν και τα άλλα τα παιδιά. Όμως τότε, έχασε ο Πατέρας όλα τα άλλα παιδιά, γιατί δεν ήταν δίκαιος στην αδικία και την αδικία την έκανε ευσπλαχνία.
Έτσι είναι παιδιά μου και ο Θεός Πατέρας, μεν εύσπλαχνος αλλά και δίκαιος και όταν είναι δίκαιος εξασφαλίζει την αδικία για να μην ξαναγίνει. Εσείς τι θα κάνετε με τα παιδιά σας ή τους γνωστούς σας; Θα τους δίνατε μεν αγάπη Θεού, ατελείωτη ευσπλαχνία όμως αυτοί δεν θα καταλάβαιναν και θα συνέχιζαν τον ίδιο δρόμο.
 Δείξτε μας την υπομονή σας και γράφτε την και στείλτε την να μάθουμε και Εμείς.
Η υπομονή μας βεβαίως, είναι ατελείωτη αλλά και δίκαιη είναι η δικαιοσύνη.
Φόρεσε, κάποτε κάποιος, εν ώρα κακοκαιρίας μεγάλης, αντί για μπότες κάλτσες και του είπαν: που πάς έξω, έχει νερά! Μπότες φοράω, είπε. Μα αυτές δεν είναι μπότες του είπαν, εκτός αν τις φοράς ανάποδα. Και πάλι επιμένει ότι μπότες είναι. Και όταν επέστρεψε από την τόση κακοκαιρία και οι κάλτσες έλειωσαν αρρώστησε πολύ. Και τον ευσπλαχνίστηκαν οι δικοί του πάλι και τον καλομεταχειρίσθησαν. Τότε το συμπέρασμα είναι, ότι αυτοτιμωρήθηκε, δεν τον τιμώρησαν οι δικοί του.
Έτσι και ο Πατέρας ευσπλαχνίζεται εσάς, αυτοτιμωρείσθε εσείς, και αυτό είναι η δίκαια δικαιοσύνη, η αυτοτιμωρία! Τότε ο Θεός Πατέρας παιδί μου είναι δίκαιος ή άδικος;
Και πάλι για πολλοστή φορά σας στο λέω, ελεύθερη βούληση έχετε.
 Ε! ναι ομιλώ, γιατί είναι ακριβώς ο καιρός, όπως όταν ήταν οι Απόστολοι, γιατί προσπαθούν να με ξανασταυρώσουν όπως τότε.
Δεν μπορείς έναν άνθρωπο ή μια ύπαρξη να τον δέσεις μόνο με σχοινί και αλυσίδες, αλλά τον δένεις και με την συκοφαντία και τον απομονώνεις απ΄όλο τον κόσμο. Τον βγάζεις ακόμα και τρελό, τον βγάζεις ακόμα και ψεύτη, τον βγάζεις ακόμα και ψευδοπροφήτη εάν θέλεις, ή ένας απλός προφήτης που πέρασε, κάπου, κάποτε.
Γι΄αυτό ομιλώ με τους δικούς μου κάθε στιγμή, κάθε λεπτό και σε κάθε ανάσα. Όποιος το βλέπει παράξενο αυτό, ας μείνει με την παραξενιά του.
Παιδί μου, λέμε και τα δικά μας για να περάσει λίγο ευχάριστα η συζήτηση και ούτε πολύ αλάτι να ρίξουμε, ούτε λίγο. Θα είμαι  πανταχού παρών, σε κάθε καρδιά, σε κάθε ψυχή, σε κάθε στόμα που θα λέει τα λόγια του Θεού Πατέρα.
Δεν το πιστεύουν αυτό, αυτοί που δεν με γνωρίζουν καλά. Εγώ δεν είμαι συντηρητικός. Είμαι Θεός. Και  αυτοί που δεν σας πιστεύουν, ας έλθουν τελικά σε ΄Μένα, να ανοίξουν την ψυχή τους να με βλέπουν μέσα τους, αλλά μ΄όλην την ψυχή τους.
Εγώ θα μιλάω και η ψυχή τους θα βοά! Γιατί θα είναι η φωνή Μου μέσα τους. Θα καθίσω με τους δικούς μου και θα διδάσκω τους δικούς μου, με τις άπιαστες έννοιες και θησαυρούς λόγους.
Γιατί ο λόγος του Θεού Πατέρα μου, του Πατέρα σας, είναι θησαυρός. Γιατί σας δείχνω παιδιά μου πόσο ταπεινοί πρέπει να είσθε και πόσο πρέπει να μου μοιάζετε. Σε όλες τις καρδιές και ψυχές και σε όλους τους ναούς (σώματα), θα κατοικήσω για να πραγματοποιηθεί η Δευτέρα Παρουσία.
Μη φοβηθείτε, υπολογίστε τους ως φίλους και εγγράψτε ως εχθρούς αυτούς που δεν μας πιστεύουν. Και Εγώ απαντώ, αν είναι δυνατόν, ακόμα δεν με έχετε καταλάβει;
Βλέπω παιδί μου ανάμεσά σας και τον εαυτό Μου. Βλέπω όμως και τη Βασιλεία του Θεού ανάμεσα στους ανθρώπους, που όπως και να θέλουν να την εμποδίσουν εκείνη ήλθε, θα έλθει και θα κατοικεί ανάμεσά σας.
Γιατί έτσι δεν το λέτε; Βασιλεύς επί Ουρανού και γης. Και ως Βασιλεύς δεν έχω το δικαίωμα να μείνω ανάμεσά στους δικούς μου; Για να τους διδάσκω ώστε να είναι μόνο νικητές και να είμαι ανάμεσά σας να μοιραστώ χαρές και λύπες και στενοχώριες, γιατί Εγώ έρχομαι μόνο για χαρές.
Ποιος άραγε αυτό το δικαίωμα θα μου αφαιρέσει, για να είμαι ανάμεσά στους δικούς μου; Γιατί ο Πατέρας μου, μου το έδωσε! Γι΄αυτό μην στενοχωριέστε και μην αμφισβητήσετε τον εαυτό σας, όταν σας μιλήσει κάποιος για την Αγία Τριάδα.
Γιατί αυτοί που με «αγαπάνε πολύ» δεν θα σας μιλήσουν για την Αγία Τριάδα.
Θα σας πω ένα μυστικό. Όποια πέτρα βρείτε μπροστά στα πόδια του Θεού Πατέρα, βγάλτε την γιατί θα είναι η δική σας πέτρα, γιατί και εσείς θα πέσετε. Και όποιος σας πει χαϊδευτικά λόγια για το Θεό σας αλλά θα σας πει ελάτε με εμένα για να γνωρίσεις και τον δικό μου θεό, μην τον εμπιστευθείτε, γιατί ως κλέφτης θα έλθει να κλέψει τον Θεό σας, εννοώ την ψυχή σας. Γιατί θα είναι εκπαιδευμένοι τώρα οι κλέφτες.
Γι΄αυτό έρχομαι, για να σας εκπαιδεύσω, ώστε να είστε εκπαιδευμένα παιδιά του Θεού.
                                 Αμήν λέγω υμίν.