27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΘΕΜΑ: ΔΩΡΕΑΝ ΟΡΓΑΝΑ
«Στέφανος πλήρης πίστεως καὶ δυνάμεως ἐποίει τέρατα καὶ σημεῖα μεγάλα ἐν τῷ λαῷ». (Πραξ. Αποστόλων, στ΄8-15, ζ΄1-60).
Αγαπητοί,
Μετά
τις θετικές δηλώσεις του Πατριάρχη Βαρθολομαίου για τη Δωρεά οργάνων(*)
χρέος και ευθύνη μας όλων μας είναι να στρέψουμε τον λόγο μας εναντίον
του ανθρώπου αυτού, μιας και δεν παύει να εκφράζει απόψεις αντίθετες από
αυτές των αγίων Πατέρων μας. Απόψεις καταστροφικές, αντορθόδοξες,
απόψεις βλάσφημες που αντιμάχονται την αλήθεια της Πίστεως ημών των
Ορθοδόξων και βλάπτουν το έργο του Αγίου Πνεύματος επί της γης.
Δύο
ημέρες μετά τη μεγάλη εορτή της του Χριστού Γεννήσεως επί της γης η
Εκκλησία μας εορτάζει τον Πρωτομάρτυρα Στέφανο, αυτόν που ήταν «πλήρης
πίστεως καὶ δυνάμεως», αυτόν που «ἐποίει τέρατα καὶ σημεῖα μεγάλα ἐν τῷ λαῷ», αυτόν που
«θεράπευε ασθενείς και αποδείκνυε τη δύναμη του Χριστού», αυτόν που «με
τη βαθιά θεολογική του κατάρτιση ανέτρεπε εύκολα τις κακοδοξίες των
Ιουδαίων για το έργο του Χριστού, προκαλώντας την οργή και το φθόνο
τους»! Τον άγιο Στέφανο που εργαζόταν το έργο του Αγίου Πνεύματος που
είναι ο έλεγχος «περί αμαρτίας, περί δικαιοσύνης και περί κρίσεως», ο έλεγχος των υποκριτών θεολόγων, ιερέων και Αρχιερέων όλων των εποχών.
Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος σχετικά και πολύ ορθά θα μας πει: «Θα
αποδείξει ο Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιον εις τον κόσμον ότι ο Ιησούς
υπήρξε, όπως λέγει ο Ιωάννης στην πρώτη του Επιστολή: Ο Χριστός ο
Δίκαιος. Γι’ αυτό οι Ιουδαίοι μέσα στην ιστορία, προσέξτε αυτό το
σημείο, ενοχλούνται όταν ο Ιησούς αποδεικνύεται από το Πνεύμα το Άγιον,
Δίκαιος, και αυτοί, Ένοχοι. Ενοχλούνται. Και αυτό το έργο, βεβαίως το
κάνει το Πνεύμα το Άγιον» [1]. Ο π. Αθανάσιος σημειώνει πως είναι «Θανάσιμος αμαρτία η απιστία στο Θεανθρώπινο πρόσωπο του Χριστού» και
συνοψίζει με τα λόγια του αυτά ολόκληρη την ΑΠΟΛΟΓΙΑ του Στεφάνου
ενώπιον του Συνεδρίου των παρανόμων Ιουδαίων, και κυρίως τα λόγια
τούτα: «Σκληροτράχηλοι και απερίτμητοι στις καρδιές και στα αυτιά,
εσείς πάντοτε αντιτάσσεστε στο Πνεύμα το Άγιο, όπως οι πατέρες σας έτσι
κι εσείς. Ποιον από τους προφήτες δεν καταδίωξαν οι πατέρες σας; Και
σκότωσαν αυτούς που προανάγγειλαν την έλευση του Δικαίου, του οποίου
τώρα εσείς γίνατε προδότες και φονιάδες» (Πραξ. Αποστόλων, στ΄8-15, ζ΄1-60).
Ας
έλθουμε όμως στην ουσία του πράγματος που έχει να κάνει με τον
λιθοβολισμό του αγίου Στεφάνου και την αγία κοίμησή του. Ως απλό αλλά
στέρεο «λίθο» για τα όσα θα επακολουθήσουν θέτω τον λόγο του αδελφού
Χρήστου από την Πτολεμαΐδα που είπε: «Είναι σωστό από έναν άνθρωπο που
κοιμάται να πας και να του πάρεις τα όργανα; Ε, αυτό είναι η δωρεά
οργάνων»!
Ο λιθοβολισμός του Στεφάνου
Σημειώνουμε τα παρακάτω λόγια από τον Απόστολο της ημέρας. Ιδού: «Ακούγοντας
λοιπόν αυτά κατακόβονταν στις καρδιές τους από αγανάκτηση και έτριζαν
τα δόντια τους εναντίον του. Αλλά αυτός, όντας πλήρης Πνεύματος Αγίου,
ατένισε στον ουρανό και είδε τη δόξα του Θεού και τον Ιησού να έχει
σταθεί από τα δεξιά του Θεού και είπε: «Ιδού, βλέπω τους ουρανούς
διανοιγμένους και τον Υιό του ανθρώπου να έχει σταθεί από τα δεξιά του
Θεού». Εκείνοι τότε έκραξαν με φωνή μεγάλη, βούλωσαν τα αυτιά τους και
όρμησαν ομόψυχα εναντίον του και, αφού τον έβγαλαν έξω από την πόλη, τον
λιθοβολούσαν. Και οι μάρτυρες απόθεσαν τα ρούχα τους δίπλα στα πόδια
ενός νεαρού που τον καλούσαν Σαύλο, και λιθοβολούσαν το Στέφανο που
επικαλούνταν και έλεγε: «Κύριε Ιησού, δέξου το πνεύμα μου». Και αφού
έπεσε στα γόνατα, φώναξε με φωνή μεγάλη: «Κύριε, μην καταλογίσεις σ’
αυτούς αυτήν την αμαρτία». Και αφού είπε αυτό, κοιμήθηκε.» [2]
Κεκοιμημένοι, όχι νεκροί
Κλείνουμε
την αυτή αναφορά μας προς το πρόσωπο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
θυμίζοντας τα λόγια του άξιου εργάτη του Ευαγγελίου, του αείμνηστου
Δημητρίου Παναγόπουλου εν σχέσει με το μυστήριο του Θανάτου και τους
Κεκοιμημένους. «Το παν – λέγει - έγκειται σ’ αυτήν τη λέξη, σ’ αυτό τον
χαρακτηρισμό, εδώ υπάρχει όλη η φιλοσοφία κι όλη η υπόθεσις του νεκρού».
«Αδελφοί, τι δηλαδή; Για ποιο θέμα θέλει να πει (ενν. ο απόστολος Παύλος);
«Περί των κεκοιμημένων θέλω να σας μιλήσω»!
Περί των κεκοιμημένων, όχι περί των νεκρών;
«Όχι περί των νεκρών»!
Όχι περί των πεθαμένων, που λέμε εμείς;
«Όχι περί των πεθαμένων»!
Αλλά τι;
«Περί των κεκοιμημένων θέλω να σας μιλήσω»!
Μεγάλο
θέμα. Το παν έγκειται σ’ αυτήν τη λέξη, σ’ αυτό τον χαρακτηρισμό, εδώ
υπάρχει όλη η φιλοσοφία κι όλη η υπόθεσης του νεκρού.
Εμείς: «Πού θάψατε;»!
Στο Α΄ Νεκροταφείο! Συ; Στο Β΄…
Σοβαρά; Τα μετονόμασαν τα κοιμητήρια σε νεκροταφεία; Είναι τέχνασμα του Σατανά κι αυτό.
Η
Εκκλησία δεν δέεται υπέρ νεκρών, αλλά υπέρ κεκοιμημένων! Κι αυτά
λέγονται «Κοιμητήρια», «Υπνοδωμάτια»! Κοιμητήρια, υπνοδωμάτια, διότι
πίσω από το «κοιμούμαι» υπάρχει ξύπνημα! «Τι κάνει αυτός;»: Κοιμάται!
Δώσ' του μια κλωτσιά να σηκωθεί επάνω! «Κοιμάται… θα ξυπνήσει… θα
σηκωθεί…!
Αλλά δεν το «πιάνουμε» εμείς!
Αλλά δεν παρεξηγώ, γιατί δεν το ‘πιασαν οι Απόστολοι! Οι Απόστολοι δεν το ‘χαν πιάσει αυτό το θέμα! Το θυμόσαστε πού;
Στην περίπτωση του Λαζάρου, τι είπε ο Χριστός μας στους μαθητές;» (Δημήτριος Παναγόπουλος) [3].
Αλλά και στην περίπτωση του Στεφάνου τι έγραψε – εν Αγίω Πνεύματι - ο Ευαγγελιστής Λουκάς; «Θεὶς δὲ τὰ γόνατα ἔκραξε φωνῇ μεγάλῃ· Κύριε, μὴ στήσῃς αὐτοῖς τὴν ἁμαρτίαν ταύτην. καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐκοιμήθη».
Αγαπητοί,
ο «εγκεφαλικά νεκρός» άνθρωπος δεν είναι νεκρός αλλά απλά κοιμάται!
Είναι σε κώμα, και κώμα θα πει ότι κοιμάται, ότι δεν είναι
νεκρός! Μετονόμασαν εν ζωή τους κεκοιμημένους σε εγκεφαλικά νεκρούς.
Είναι τέχνασμα του Σατανά κι αυτό.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ!
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Αναγνώστης
Πτολεμαΐδα 27 Δεκεμβρίου 2019
Υ.Γ
«Δυστυχώς ο
επιστημονικός υλισμός και πολλοί άθεοι συμπολίτες μας ανακάλυψαν ένα νέο τρόπο
ταφής των ανθρώπων (πριν αυτοί πεθάνουν) που δεν είναι το «χώμα» αλλά το «σώμα»
κάποιου άλλου ανθρώπου. Δυστυχώς σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που διατυπώνουν
ευθαρσώς την άποψη ότι είναι άδικο ένα σώμα με τα όργανά του να το τρώνε τα
σκουλήκια, όταν μάλιστα υπάρχουν τόσοι
ασθενείς που τα χρειάζονται για να ζήσουν, άλλος λίγα και άλλος πολλά χρόνια. Δυστυχώς οι άνθρωποι αυτοί εδώ
και 51 χρόνια (το 1967 έγινε η πρώτη επιτυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς) έπεισαν τον απλό και ευκολόπιστο κοσμάκη πως
ο δωρητής οργάνων – κατά την αφαίρεση – είναι ΝΕΚΡΟΣ. «Εγκεφαλικά νεκρός».
Ψέματα! Ως γνωστόν, ο καθηγητής Πανεπιστημίου πυρηνικής ιατρικής Κωνσταντίνος
Καρακατσάνης σχολιάζοντας τη θέση των πανεπιστημιακών καθηγητών του Χάρβαρντ
(1968) που πρωτοόρισαν την έννοια του «εγκεφαλικού θανάτου», συγχαίρει αυτούς
για την ειλικρίνειά τους λόγω του ότι
αναφέρουν καθαρά ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι σε «κώμα», ότι δηλαδή είναι
ζωντανοί! Ο ασθενής που είναι σε κώμα είναι ζωντανός και δεν είναι νεκρός.
Κοιμάται…» [4]