Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

"ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ;"[...]Εμπρός λοιπόν και εμείς, αφού καθαρίσουμε το μυαλό μας (από κάθε κακή σκέψη), ας βαδίσουμε μαζί με Αυτόν και ας σταυρωθούμε μαζί Του και για χάρη Του ας νεκρώσουμε τον εαυτό μας ως προς τις ηδονές της ζωής, για να ζήσουμε αιώνια μαζί με Αυτόν...''

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΙΕΡΩΜΕΝΟ Π. ΝΙΚΟΛΑΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝ ΑΥΤΩ  ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΥΣ...

"ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ"

                                                Αποτέλεσμα εικόνας για «Ερχόμενος ο Κύριος…»

 «Τον νυμφώνα σου βλέπω…»

 Τον νυμφώνα σου βλέπω, Σωτήρ μου, κεκοσμημένον και ένδυμα ουκ έχω, ίνα εισέλθω εν αυτώ˙ λάμπρυνόν μου την στολήν της ψυχής, φωτοδότα, και σώσον με.

     Την αίθουσα των γάμων Σου, Σωτήρα μου, τη βλέπω στολισμένη και έτοιμη να δεχτεί τους καλεσμένους˙ αλλ’ εγώ (αλίμονο!) δεν έχω κατάλληλη ενδυμασία για να μπω σ’ αυτήν. Κύριε, Σύ που χαρίζεις το φως (το λαμπρότατο και καθαρότατο αυτό στοιχείο), κάνε λαμπρή και φωτεινή τη στολή της ψυχής μου (καθαρίζοντάς την από τις κηλίδες της αμαρτίας) και σώσε με.

ΠΗΓΗ: http://dim-antip.kyk.sch.gr/GreatWeek.htm



 «Ερχόμενος ο Κύριος…» 


Ερχόμενος ο Κύριος προς το εκούσιον πάθος, τοις αποστόλοις έλεγεν εν τη οδώ˙ Ιδού αναβαίνομεν εις Ιεροσόλυμα και παραδοθήσεται ο Υιός του ανθρώπου, καθώς γέγραπται περί αυτού. Δεύτε ουν και ημείς, κεκαθαρμέναις διανοίαις, συμπορευθώμεν αυτώ και συσταυρωθώμεν και νεκρωθώμεν δι’ αυτόν ταις του βίου ηδοναίς˙ ίνα και συζήσωμεν αυτώ και ακούσωμεν βοώντος αυτού˙ ουκέτι εις την επίγειον Ιερουσαλήμ δια το παθείν, αλλά αναβαίνω προς τον Πατέρα μου και Πατέρα υμών και Θεόν μου και Θεόν υμών και συνανυψώ υμάς εις την άνω Ιερουσαλήμ, εν τη Βασιλείας των ουρανών.

       Ενώ ο Κύριος βάδιζε προς το Πάθος, το οποίον θα υπέμενε με τη θέλησή Του, έλεγε καθ’ οδόν στους αποστόλους: Ιδού ανεβαίνουμε στα Ιεροσόλυμα και ο Υιός του ανθρώπου θα παραδοθεί (σ’ εκείνους που θα τον θανατώσουν), όπως έχει γραφεί γι’ αυτόν (στις προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης). Εμπρός λοιπόν και εμείς, αφού καθαρίσουμε το μυαλό μας (από κάθε κακή σκέψη), ας βαδίσουμε μαζί με Αυτόν και ας σταυρωθούμε μαζί Του και για χάρη Του ας νεκρώσουμε τον εαυτό μας ως προς τις ηδονές της ζωής, για να ζήσουμε αιώνια μαζί με Αυτόν και να Τον ακούσουμε να λέει (μετά την Ανάστασή Του): Δεν ανεβαίνω πλέον στην επίγεια Ιερουσαλήμ για να υποστώ θυσία, αλλ’ ανεβαίνω στον ουράνιο Πατέρα μου και Πατέρα σας και Θεό μου και Θεό σας και ανυψώνω μαζί μου και σας στην Άνω Ιερουσαλήμ, η οποία βρίσκεται στη Βασιλεία των ουρανών.