Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Η ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ





ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ

Η ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ

      Χριστός Ανέστη αδελφοί.
      Η δύναμη του τιμίου Σταυρού, η θεία χάρη του Χριστού και τέλος η Χάρη του Αγίου Βαπτίσματος λαμβάνουν την ορθή θέση τους μέσα σε μία αγιασμένη πρόταση του αγίου Παϊσίου του Αγιορείτη. Ο αγιασμένος γέροντας του Αγίου Όρους απαντάει σε αυτούς που των ρωτούν τα περί των νέων ταυτοτήτων (κάρτα πολίτη) και μας αποκαλύπτει: - Είπε ο γέροντας: τώρα ο διάβολος αγρίεψε. Έγινε εξουσία, κι έχει κυκλοφορήσει (με τους ανθρώπους του), ειδικές κάρτες με τον αριθμό 666 (κάρτες Τραπεζών, κλπ). «Ο Αντίχριστος  άρχισε την δουλειά του….» (Σελ. 53) [1]…
         Ας αρχίσουμε λοιπόν και εμείς την δική μας εργασία, ως καταστροφείς του κακού, καταθέτοντας στην τράπεζα του λόγου την ορθή Πρόταση του Αγίου των ημερών μας που προς τον λαό του Θεού λέγει: «Έχουμε την δύναμη του τιμίου Σταυρού, του Αγίου Συμβόλου, την θεία χάρη του Χριστού, μόνο όταν διατηρούμε την Χάρη του Αγίου Βαπτίσματος, με το οποίο απαρνούμαστε το σατανά, συντασσόμαστε με το Χριστό και δεχόμαστε το άγιο Σφράγισμα, ‘’Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου’’. Βλέπεις προχωράνε με μια λογική. Θα βάλουν δίπλα ένα σταυρό, και εντάξει [‘’Εγώ εκεί που θα υπογράψω-είπε ένας δεσπότης στον γέροντα Παΐσιο- θα βάλω δίπλα έναν σταυρό. Δεν τον αρνούμαι τον Χριστό, απλώς εξυπηρετούμαι’’]. Και ενώ βλέπουμε ότι ο Απόστολος Πέτρος εξωτερικά αρνήθηκε τον Χριστό, αλλά και αυτό ήταν άρνηση, αυτοί αρνούνται το Άγιο Βάπτισμα, με το να δέχονται την σφραγίδα  του Αντιχρίστου, και λένε ότι έχουν μέσα τους το Χριστό!!!» (Σελ. 57-58) [1].

        Αγαπητοί, όλο αυτό τον καιρό με τα όσα λέμε και γράφουμε εναντίον του Οικουμενισμού πιστεύαμε ότι αυτά και μόνο, δηλ. ο λόγος μας για τον Χριστό, για τα ορθά δόγματα της Αγίας Εκκλησίας Του, έφταναν ώστε ο ορθόδοξος λαός μας  να πάρει με τις πέτρες όλους όσους σιωπούν και δεν μιλούν για την εκτροπή της « Βαπτισματικής θεολογίας», ή καλύτερα των κληρικών μας που αποδέχονται ως έγκυρο το Βάπτισμα των αιρετικών παπικών, των Προτεσταντών, κ.ο.κ…
       Ως γνωστό, σε σχετικό κείμενο που υπογράφηκε στην Αμερική μεταξύ Ορθοδόξων και Παπικών, με τίτλο «βάπτισμα και μυστηριακή κοινωνία» [2] όπου οι άνθρωποι δείχνουν όλο το περιεχόμενο της συγχρόνου οικουμενιστικής κινήσεως Υποστηρίζεται!  «ότι το άγιο Βάπτισμα δεν είναι το «εισαγωγικό» μυστήριο διά του οποίου εισαγόμαστε στην Εκκλησία, αλλά το θεμέλιο της Εκκλησίας… Αφού [λοιπόν] το Βάπτισμα εδράζεται στην πίστη στον Χριστό, αφού είναι η βάση της Εκκλησίας και επί πλέον αφού είναι έργο της κοινότητος, αυτό σημαίνει ότι η αναγνώριση του Βαπτίσματος συνεπάγεται και την αναγνώριση της Εκκλησίας. Στο συμφωνημένο κείμενο λέγεται: «Αμφότερα τα μέλη της Κοινής αυτής Επιτροπής, Ορθόδοξοι και Ρωμαιοκαθολικοί, αναγνωρίζομεν εις τας παραδόσεις αλλήλων κοινήν διδασκαλίαν και κοινήν πίστιν περί Βαπτίσματος, παρά τας διαφοροποιήσεις εις την πράξιν, αι οποίαι, ως πιστεύομεν, δεν επηρεάζουν την ουσίαν του μυστηρίου»[2].


        Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, κατανοούμε άραγε το μέγεθος της πτώσης των κληρικών μας που παραδέχονται σε πρώτη φάση ως έγκυρο - έστω και ένα -  «μυστήριο» των άλλων «εκκλησιών»; Αν ναι, τότε γιατί σιωπούμε και δεν ελέγχουμε την κακοδοξία επώνυμων ιερέων και αρχιερέων μας; Δεν έχουμε ευθύνη και εμείς οι λαϊκοί; Αλλά και εν σχέση με την δήθεν «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» του Κολυμπαρίου όπου οι Αιρέσεις βαπτίστηκαν «Εκκλησίες», δεν κατανοούμε τον κίνδυνο να μας εγκαταλείψει η χάρη του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού όταν με αντίθετη φορά, Εκκλησία-Βάπτισμα, οι 10 προκαθήμενοί μας αναγνώρισαν  το «βάπτισμα» των Αιρετικών με την "αποδοχή της υπάρξεως Εκκλησίας στους αιρετικούς";
       Διαβάζουμε! «Από την μικρή ανάλυση φαίνεται πόση σύγχυση επικρατεί στους οικουμενιστικούς κύκλους γύρω από τα θέματα αυτά, καθώς επίσης και ότι η αποδοχή του Βαπτίσματος των αιρετικών (Παπικών, Προτεσταντών που αλλοίωσαν το δόγμα της Αγίας Τριάδος κλπ) ερμηνεύεται ως αποδοχή της υπάρξεως Εκκλησίας στους αιρετικούς και ακόμη χειρότερο ότι και οι «δύο Εκκλησίες» Ορθόδοξη και Λατινική έχουν ενότητα παρά τις «μικρές» διαφορές ή προερχόμαστε από την ίδια Εκκλησία και πρέπει να αναζητήσουμε να επιστρέψουμε και να αποτελέσουμε την μόνη Εκκλησία. Είναι έκδηλη εδώ η θεωρία των κλάδων» [2].
       Επειδή όμως για όλα τα πράγματα απαιτείται σύνεση, μιας και ο σκοπός μας είναι πάντοτε θεραπευτικός, ας κερδίσουμε χρόνο ακούγοντας επίσης κάτι αποκαλυπτικό! Στην Αποκάλυψη, ο αγαπημένος μαθητής του Χριστού, ο Ιωάννης, γράφει για το τι πρόκειται να πάθουν, όλοι  όσοι  δεν έχουν την Σφραγίδα Του,  όταν φυσικά σαλπίσει ο πέμπτος άγγελος …[Προσοχή! Βλάπτονται, Όχι όσοι πήραν το σφράγισμα, αλλ'  όσοι  δεν έχουν την Σφραγίδα Του...]
      «Και ο πέμπτος άγγελος σάλπισε: και είδα έναν αστέρα από τον ουρανό που έχει πέσει στη γη, και του δόθηκε το κλειδί του πηγαδιού της αβύσσου.  2 Και άνοιξε το πηγάδι της αβύσσου και ανέβηκε καπνός από το πηγάδι σαν καπνός από καμίνι μεγάλο, και σκοτείνιασε ο ήλιος και ο αέρας από τον καπνό του πηγαδιού.  3 Και από τον καπνό εξήλθαν ακρίδες στη γη, και δόθηκε σ’ αυτές εξουσία όπως έχουν εξουσία οι σκορπιοί της γης.  4 Και τους ειπώθηκε να μη βλάψουν το χορτάρι της γης ούτε κανένα φυτό χλωρό ούτε κανένα δέντρο, παρά μόνο τους ανθρώπους που δεν έχουν τη σφραγίδα του Θεού πάνω στα μέτωπά τους.  5 Και τους δόθηκε εντολή να μην τους σκοτώσουν, αλλά να βασανιστούν πέντε μήνες. και ο βασανισμός τους είναι σαν βασανισμός σκορπιού όταν κεντρίσει άνθρωπο.  6 Και κατά τις ημέρες εκείνες θα ζητήσουν οι άνθρωποι το θάνατο, αλλά δε θα τον βρουν, και θα επιθυμήσουν να πεθάνουν, αλλά φεύγει ο θάνατος από αυτούς» (Αποκ. 9, 1-6).

       Αδελφέ μου καταλαβαίνεις τον κίνδυνο της συμπόρευσής σου με όποιον συναινεί με τον αρχιοικουμενιστή πατριάρχη μας κ. Βαρθολομαίο; Η «Βαπτισματική θεολογία» που υποστηρίζουν  με φανατισμό οι Οικουμενιστές, είναι ή όχι άρνηση της δύναμη του τιμίου Σταυρού, της θείας χάρης του Χριστού και τέλος της Χάρης του Αγίου Βαπτίσματος;...
         Ο γέρων Παΐσιος πάλι απαντά σ' αυτούς που ενδιαφέρονται και τον ρωτούν! 
       «Γέροντα αν κάποιος δεχθεί το σφράγισμα από άγνοια;» λέγει:
- Από αδιαφορία θα είναι. Τι άγνοια, όταν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα; Και να μην ξέρει κανείς, πρέπει να ενδιαφερή να μάθη. Αν πούμε ότι δεν ξέραμε, γι αυτό δεχθήκαμε το σφράγισμα, θα μας πη ο Χριστός: ‘’Υποκριταί, το μεν πρόσωπον του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι;’’…» (Σελ. 58) [1].

       Θα αναφερθώ τέλος σε έναν αποκαλυπτικό λόγο του γέροντος επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτη που μιλά για το «πηγάδι της αβύσσου», τον οποίο και καταθέτω στην κριτική σας σκέψη! Στο βιβλίο του ΕΛΕΓΧΟΣ αν και γράφει κυρίως για τα ηθικά σκάνδαλα των κληρικών, όμως τα όσα λέγει έχουν μεγάλη παιδαγωγική αξία για την αντιμετώπιση των οικουμενιστών επισκόπων μας και ιερέων που πάσχουν και από την πλευρά αυτή, αλλά ας ακούσουμε τι λέγει ο ιερός Πατήρ:   
  
       «(ΕΛΕΓΚΤΑΙ, ΑΛΛ’ ΟΧΙ ΕΚΠΩΜΑΤΙΣΤΑΙ) Συγκρατηθήτε, αναμείνατε, προσπαθήσατε να συγκεντρώσητε στοιχεία, τας ενδείξεις εις αποδείξεις μεταβάλατε και τότε βαδίσατε θαρραλέοι προς την κάθαρσιν. Ο Κύριος θα είναι μαζί σας. Αλλά με ενδείξεις μόνον μη διαδίδετέ τι κατά κληρικού, διότι γίνεσθε ιεροκατήγοροι και το κρίμα σας θα είναι μέγα, διότι ποιείτε έργον αθλίου εκπωματιστού, ανοίγετε το φρέαρ της αβύσσου, εξαπολύετε καπνόν, , σκιάζοντα τον ήλιον, δηλητηριάζοντα τον αέρα και εν μέσω του ενσκήπτοντος σκότους μεγάλη συμφορά θα πλήξη την Εκκλησίαν. Εκ του σκότους θα σημειωθή έξοδος μυριάδων ακρίδων και σκορπιών, αιρετικών και απίστων, οι οποίοι δεν θ’ αφήσουν χλωρό κλαδί, λουλούδι, φύλλον Ορθοδοξίας, αλλά το παν θα καταφάγουν και η Εκκλησία θα εισέλθη εις την μακράν ΝΥΚΤΑ των 1260 ημερών, περί ης πολύς ο λόγος μεταξύ των ερμηνευτών της Ιεράς Αποκαλύψεως γίνεται.
     Ω Κύριέ μας! Μήπως με τα αλλεπάλληλα σκάνδαλα των ποιμένων και διδασκάλων της Εκκλησίας Σου εισήλθομεν εις την νύκτα ταύτην; Ω Κύριε! Ελέησον ημάς. Παύσον τα σκάνδαλα. Γαλήνεψε τας ψυχάς. Ειρήνευσον την Εκκλησίαν, ην εκτήσω τω τιμίω σου αίματι.  Αμήν!» [3]

Με τιμή
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Ιεροψάλτης




                                                                                           
[1] «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ- ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 2016, ΣΙΣΜΑΝΙΔΗΣ ΛΑΖ. ΠΑΥΛΟΣ

[3] «ΕΛΕΓΧΟΣ», ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ Ν. ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΑΘΗΝΑΙ 1994, ΕΚΔΟΣΙΑ Β’ . «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ», ΣΕΛ.48-50