Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Ο πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης τοποθετείται για τα ανάρμοστα και υβριστικά σχόλια κατά του μητροπολίτου Θεσσαλονίκης

Ο πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης τοποθετείται για τα ανάρμοστα 

και υβριστικά σχόλια κατά του μητροπολίτου Θεσσαλονίκης

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης

Το τελευταίο διάστημα, εξαιτίας της νέας δίωξής μου από τον Μητροπολίτη
Θεσσαλονίκης
 κ. Άνθιμο, παρατηρείται μία αναστάτωση στο διαδίκτυο. Πλήθος αρθρογραφίας
 και σχολίων, ανωνύμων και επωνύμων, έκαναν την εμφάνισή τους. Μπροστά στο
φαινόμενο αυτό θα ήθελα
 να τοποθετηθώ ώστε να διευκρινίσω ορισμένα θέματα.

Η αγιοπατερική και ιεροκανονική απόφασή μου να διακόψω το μνημόσυνο του
επισκόπου  μου στις ιερές ακολουθίες για λόγους Πίστεως και ιερατικής συνείδησης,
 επέφερε την αντικανονική και παράνομη απόφαση της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης,
 να κινηθεί εναντίον μου με ανυπόστατες κατηγορίες. 
Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης έδωσε εντολή για έναρξη ανακριτικής διαδικασίας
 εις βάρος μου για τέσσερα αδικήματα: σχίσμα, απείθεια και καταφρόνηση 
της προϊσταμένης μου εκκλησιαστικής αρχής, σκανδαλισμό πιστών, εξύβριση
 και συκοφαντία. Επίσης μου επέβαλλε παρανόμως, προσωρινή απαγόρευση από
κάθε ιεροτελεστία καθώς και το επιτίμιον της ακοινωνησίας. Αυτό είχε ως πρακτικό
 αποτέλεσμα, πολύς κόσμος που αναπαύεται
στο πετραχείλι
μου, να μην έχει τη δυνατότητα να εξομολογηθεί αυτήν την Μεγάλη Σαρακοστή
 στον πνευματικό
του πατέρα. Αυτό από μόνο του έφερε μεγάλη αναστάτωση.
Αισθάνομαι λοιπόν την ανάγκη να διαχωρίσω τη θέση μου, όπως έκανα και κατά
το παρελθόν με ειδική ανακοίνωση στο διαδίκτυο (Ο Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης
 για τα υβριστικά και τα
 ανάρμοστα σχόλια), και να σταθώ απέναντι καταδικάζοντας κάθε σχολιασμό
ανάρμοστο, υβριστικό, ειρωνικό και απρεπή προς το πρόσωπο του Μητροπολίτου
 Θεσσαλονίκης κ.Ανθίμου.
Ο σκοπός της αντιαιρετικής μου δράσης κατά του Μητροπολίτου μου και η
 αντιπαράθεση μαζί του είναι θεσμική και δεν έχει να κάνει με τον ίδιο σαν φυσικό
πρόσωπο. Τον καταγγέλω για τις οικουμενιστικές και αιρετίζουζες διδαχές και
 δράσεις που επιτελεί ως ποιμενάρχης της τοπικής Εκκλησίας αλλά για τίποτε
 προσωπικό που έχει να κάνει με τη ζωή του. Δεν με ενδιαφέρει η προσωπική
του ζωή και δεν ασχολούμαι με αυτήν. Το ότι όμως έχει παραδώσει την
Μητρόπολη Θεσσαλονίκης στην παναίρεση του Οικουμενισμού, αυτό δεν
 το ανέχομαι και σε αυτό αντιδρώ με 
την διακοπή της μνημονεύσεώς του. Αντιπαρατίθεμαι μεταχειριζόμενος
 επιχειρήματα θεολογικά
 και εκκλησιαστικά με ευπρέπεια και σεβασμό προς το πρόσωπό του.
Χαίρομαι για όσους φίλους εκ του διαδικτύου αντιδρούν στις μητροπολιτικές
 αδικίες μιμούμενοι 
τον τρόπο μου, επιδεικνύοντας σοβαρή και ευπρεπή συμπεριφορά στην
 υποστήριξη και συμπαράστασή τους προς το πρόσωπό μου. Θλίβομαι
όμως όταν ορισμένοι θερμοκέφαλοι από αγανάκτηση ή και από
προβακατόρικη διάθεση, ολισθαίνουν σε ύβρεις και συκοφαντίες.
 Είμαι αναγκασμένος αυτά για μια ακόμα φορά να τα καταδικάσω.