Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Ερώτηση πρός τὸν κ. Ἀ. καὶ τὸν Μητροπολίτη Αἰγιαλείας Ἀμβρόσιο.





Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
(Το σχόλιο σας περιμένι έγκριση) 


Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΑΔΑΜΑΣ…

Ο αδάμαντας , αρχαία ελληνική λέξη (ἀδάμας < α- + δαμάζω) θα πρέπει να μας διδάσκει ότι το πρώτο που θα πρέπει να δαμάσουμε -όλοι όσοι δημόσια εκφραζόμαστε υπέρ του Ορθού λόγου- είναι η γλώσσα μας. Αυτό ας το λάβει υπόψη και ο αγαπητός Αδαμάντιος και ειδικά λόγο το ότι απευθύνει τον λόγο του σ’ έναν από τους δύο Ιεράρχες που την δεδομένη στιγμή καταδικάζουν την ψευτοσύνοδο της Κρήτης δημόσια και με παρρησία. Ο απλός λαός που δεν γνωρίζει τα παρασκήνια Ιεραρχών και τα σκαμπανεβάσματά τους καλό είναι να μην σκανδαλίζεται από ανόητα σχήματα «λόγου» που δεν χρειάζονται και δεν βοηθούν κανέναν. Ο αποτειχισμένος θα πρέπει και αυτός να έχει ταπείνωση ειδάλλως αν και αποτειχισμένος κινδυνεύει να ακούσει το γνωστό ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ του Λόγου και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
Μετά τιμής και συγγνώμης
Δ.Β.Ε.Ι.
[ https://www.theonlinepress.gr/ekklisia/%CE%B5%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%82-%CF%84%E1%BD%B8%CE%BD-%CE%BA-%E1%BC%80%CE%BC%CE%B2%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%E1%BD%B6-%CF%84%E1%BD%B8%CE%BD-%CE%BC/#comment-67]

Υ.Γ

Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης ο Ακρίτας έλεγε πως "αυτός που δεν είναι ταπεινός δεν είναι Χριστιανός"

Άραγε οι "αποτειχισμένοι" τίθενται εκτός  λίστας και δεν υπάρχει  περίπτωση να θεωρηθεί ως «ληστής» της θεολογίας και τούτος; (Έχε κατά νου τον  έναν από τους δύο ληστές και αναπαύου…)
                                                                                                                   
Αρχική / Απόψεις / Ερώτηση πρός τὸν κ. Ἀμβρόσιο καὶ τὸν Μητροπολίτη Αἰγιαλείας Ἀμβρόσιο.

Ερώτηση πρός τὸν κ. Ἀμβρόσιο καὶ τὸν Μητροπολίτη Αἰγιαλείας Ἀμβρόσιο.



Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος: «Ως άτομο και ως πιστός, πιστεύω ότι οι Παπικοί είναι αιρετικοί!
ΕΠΙΣΗΜΩΣ, ως Επίσκοπος, δεν δύναμαι ει μη να ακολουθήσω την άποψη της Εκκλησίας μας, ότι οι Παπικοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ,αλλά σχισματικοί»!

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου:

Κύριε Ἀμβρόσιε καὶ κ. Μητροπολίτα Αἰγιαλείας Ἀμβρόσιε,
μὲ ἀφορμὴ τὶς δηλώσεις σας σχετικὰ μὲ τὸ ἂν ὁ Παπισμὸς εἶναι αἵρεση ἢ σχίσμα θέλω νὰ θέσω, σὰν πιστὸς τῆς Ἐκκλησίας, καὶ στοὺς δύο τὸ παρακάτω ἐρώτημα:
Ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς εἶπε τὰ ἑξῆς:
«Ἐσχίσαμεν αὐτοὺς καὶ ἀπεκόψαμεν τοῦ κοινοῦ τῆς Ἐκκλησίας σώματος· οὐκοῦν ὡς αἱρετικοὺς αὐτοὺς ἀπεστράφημεν, καὶ διὰ τοῦτο αὐτῶν ἐχωρίσθημεν»· «αἱρετικοί εἰσιν ἄρα, καὶ ὡς αἱρετικοὺς αὐτοὺς ἀπεκόψαμεν» (Ἁγίου Μάρκου Εὐγενικοῦ, PG τ. 160, στλ. 157Β, 160Α, 161Α, ῾Ομολογία).
Σᾶς ἐρωτῶ λοιπόν, ὁ Ἅγιος Μᾶρκος τὰ εἶπε αὐτὰ ὡς ἰδιώτης ἢ ὡς Ἐπίσκοπος; Εἶναι ἡ τριπλὴ ἐπανάληψη τῆς λέξης αἱρετικὸς τυχαία ἢ δηλώνει ξεκάθαρα τί ἐστι παπισμός; Ἡ ὁμοφωνία καὶ τὸ «αὕτη ἡ πίστη τῶν…» τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας στὴν Ἐκκλησία ἐννοεῖται μεταξὺ ἰδιώτου καὶ θέσεως ἢ ἐπαγγέλματος ἢ μεταξὺ τῶν πιστῶν καὶ τῶν Ἁγίων;
Εἶναι γιὰ σᾶς ἡ διδασκαλία τοῦ Ἁγίου ἔγκυρη ἢ ἔπεσε καὶ αὐτὸς «θῦμα τοῦ ἀρχέκακου ὄφεως», ὅπως ἰσχυρίζεται ὁ Πατριάρχης;
Περιμένω τὴν ἀπάντηση σας μιὰς καὶ οἱ δύο ἐκφραστήκατε δημόσια. Ἐλπίζω νὰ μὴν φέρω μεταξύ σας διχόνοια μὲ τὸ ἐρώτημά μου.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου