Τετάρτη, 14 Ιουνίου 2017

ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ…




ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ…

Από την πρόσφατη επίσκεψή του στην Αίγυπτο, ο Πάπας Φραγκίσκος μαζί με τον Κόπτη Πατριάρχη Θεόδωρο Β' (δύο σχισματικοί-αιρετικοί που για διαφορετικούς λόγους ο καθένας αποσχίστηκαν σε διαφορετικές εποχές από την αδιάφθορη Ορθόδοξη Εκκλησία μας), διατύπωσαν ως διαφορετικοί ένα  κοινό ανακοινωθέν. Οι δύο διαφορετικοί θρησκευτικοί ηγέτες υπέγραψαν από κοινού (με κοινό νου) και την παρακάτω διακριτική και ανίερη φράση: «Απεφασίσαμεν την μη επανάληψιν του μυστηρίου του βαπτίσματος, το οποίον έχει τελεσθή εις κάθε μίαν από τας εκκλησίας μας, δι’ όποιον επιθυμεί να γίνη μέλος της άλλης εκκλησίας»[1]. Ποιοί αποφασίσατε, εκλαμπρότατοι; Είναι πολύ «φυσικός» για τις μέρες μας ο ερωτικός πόθος της ένωσης σε έναν οργανισμό οργιώδη των διαφορετικών με τους διαφορετικούς. Ας είναι! «Κόρακας κόρακα από κοινού κι από καινού λαλεί…».
Αλήθεια, θα ήταν ποτέ δυνατόν οι επαναστάτες Έλληνες του ‘21 να πουν: «Αναγνωρίζω την Αγγλία ως ελεύθερο κράτος»; Δεν θα ήταν ανοησία; Θα τολμούσε πάλι και θα μπορούσε κράτος υπό κατοχή (και αγωνιστές αγωνιζόμενοι σε ομάδες και άτακτα μάλλον) να αναγνωρίσει άλλες εθνικές ομάδες ανταρτών που μετά την επιτυχημένη εξέγερσή τους ζητούν την αυτονομία - ανεξαρτησία τους; Πώς θα ήταν λοιπόν δυνατόν να αναγνωρίσουμε πρώτοι εμείς οι Ορθόδοξοι την παπική «κορακοκκλησιά» τους ως «ορνιθοκκλησιά» αν ΠΡΩΤΟΣ ο Πάπας, ο αφέντης δεν αναγνώριζε με έναν ιδιαίτερο και διαφορετικό τρόπο όλες τις χριστιανικές ομάδες ως «εκκλησιές»; Εν τέλει ποιές διαφορετικές «εκκλησιές» έχουν ανάγκη αναγνώρισης της ανεξαρτησίας των  και από ποιόν; Μήπως από τον Πάπα Ρώμης; Μα φυσικά! Οι δούλοι ζητούν χάρες από τον Αφέντη και οι "εκκλησιές" από τον Πάπα! Έπειτα οι ανεξάρτητοι αναγνωρίζουν σε άλλους τη θέση τους στον χάρτη μα ποτέ - ποτέ κανείς ελεύθερος! Όλοι κάτω από τα ΧΡΕΗ, όλοι κάτω από τη ΧΑΡΗ του επί γης ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΎ αφέντη... [Ανέλεγκτος, Αυτόνομος και αληθινά «ανεξάρτητος» μόνο ένας, ο Πάπας, ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ].
Η παπική «εκκλησία» πριν από την Β'  Βατικανή Σύνοδο (1962-1965) θεωρούσε πως είναι ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΗ η μοναδική «εκκλησία» του Χριστού και πως μόνο το δικό της βάπτισμά είναι έγκυρο! Σήμερα (με τις αποφάσεις της Β’  Βατικανής Συνόδου), ο αφέντης αναγνωρίζει το δικαίωμα στον δούλο του να αναπροσδιορίζεται ως αυτόνομος αλλά όχι ανεξάρτητος και ελεύθερος, διότι λέγει πως μόνο αν είσαι ενωμένος με εκείνον (ενν. με τον Πάπα) τότε και «εκκλησία» είσαι και μυστήρια έχεις και η διαφορετική επιλογή ζωής δηλαδή η μετακίνησή σου από «εκκλησία» σε «εκκλησία» είναι ΕΓΚΥΡΗ!

Σήμερα λοιπόν (1962-1965) που το βάπτισμα τελούμενο από αιρετικούς ή σχισματικούς (σύμφωνα με την παπική «εκκλησία»), θεωρείται ότι «παράγει όλους τους καρπούς του και αποτελεί πηγή χάριτος», σήμερα (Κρήτη 2016-17) και ο δούλος του Θεού Βαρθολομαίος μετά των οικουμενιστών κοράκων του (που ακόμη τρέφουν τους πιστούς αδελφούς μας που δεν αποτειχίστηκαν!) αναγνωρίζει ως αναγνωρισμένος τον αφέντη της παπικής «Εκκλησίας» ως Πρώτο που «παράγει όλους τους καρπούς του»!και επίσης την "εκκλησία του" ως ιστορική εκκλησία που  « και αποτελεί πηγή χάριτος»!!!
 Εν τέλει, ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ; Εν τέλει οι «Διάλογοι» στο Π.Σ.Ε. που σκοπό έχουν την επίτευξη της ένωσης ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΏΝ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ «ΕΥΛΟΓΗΘΟΥΝ» ΜΕ ΟΡΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (όπως χαρακτηριστικά γράφει το κείμενο «προκειμένου να εύρωμεν την όρατήν μας ένωσιν εν τη διαφορετικότητι, επί τη καθοδηγήσει του Αγίου Πνεύματος», ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ και ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;

Μετά τιμής

Υ.Γ.
Φυσικά η «Καινή Εκκλησία» του Πάπα θα έχει έναν αφέντη του Οικουμενισμού, τον και "Πέτρο" ονομαζόμενο!  Και έναν φυσικά δευτερόπρωτο για όλες τις διαφορετικές θρησκευτικές-εθνικές ομάδες, τον και (Παύλο) Βαρθολομαίο καλούμενο...


[1] Ο Πάπας, ο Πατριάρχης των Κοπτών και η ένωσις των «Εκκλησιών» [ http://aktines.blogspot.gr/2017/06/blog-post_26.html#more ]