Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

π.Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος : έλα εσύ να σε κατηχήσουμε να γίνεις χριστιανός καθώς πρέπει, και για το παιδάκι θα βρεθεί νονός

ΣΧΟΛΙΟ: 

ΧΑΙΡΕΤΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ! 

Ο π. Κωνσταντίνος μεταξύ άλλων θα πρέπει να τιμάται ως προστάτης των "Φυτών" και εννοώ όλων εκείνων που χαρακτηρίζονται ως "εγκεφαλικά νεκροί" και τους οποίους με δόλο φονεύουν οι "ιατροί της αισχύνης" χάριν χρημάτων. Άξιος ο παππούλης μας. Είθε να μας σκεπάζει το χέρι του. ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ! ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ ΜΙΑ ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ "ΘΑΝΑΤΟΥ" ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΟΥΣΙΑΝ ΦΟΝΟΥ ΜΑΣ!

Υ.Γ
Ενα εχω να πω πως οι ανθρωποι αυτοι δεν ειναι άνθρωποι αλλά το ονομα τους είναι ΘΗΡΙΑ
                                                                                    

Πάει ένα ζευγάρι στον π.Κωνσταντίνο και του λέει:

Πάει ένα ζευγάρι στον π.Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο και του λέει:
-Πάτερ θέλουμε να βαπτίσουμε το παιδί μας.
-Ωραία ο νονός που είναι; το νονό να μου φέρετε .
Να και ο υποψήφιος νονός έμπροσθεν του πατρός...
-Εσείς είσθε ο νονός;
-Μάλιστα.
-Εξομολογείσθε;
-'Οχι (απαντά ο υποψήφιος νονός)
-Εκκλησιάζεσθε; ξαναρωτά ο πνευματικός.
-Σπανίως
-Κοινωνάτε;
-Μα πάτερ μου εγώ νονός θέλω να μπω τι με ρωτάτε όλα αυτά;
-'Ακου να δεις παιδάκι μου , ξέχνα το να μπεις νονός , έλα εσύ να σε κατηχήσουμε να γίνεις χριστιανός καθώς πρέπει, και για το παιδάκι θα βρεθεί νονός μη στεναχωρείσαι .

'Ετσι βρε παιδιά γιατί η ορθοδοξία μας παίρνει σάρκα και οστά όταν δεν την αναγάγουμε σε φιλοσοφία .Καλοφώτιστοι όλοι μας!!!