Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αρχιμανδρίτη, πατρός Παϊσίου Παπαδόπουλου



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αρχιμανδρίτη, πατρός Παϊσίου Παπαδόπουλου

Αγαπητοί, συμπολίτες του Δήμου Αμυνταίου, χριστιανοί της Μητροπόλεως Φλωρίνης, φίλοι, γνωστοί και άγνωστοι των πέριξ περιοχών!

Πολύς λόγος έχει γίνει για το πρόσωπό μου τα τελευταία τρία χρόνια, επειδή αντιστάθηκα στην Αιρετική Σύνοδο του 2016 που έγινε στην Κρήτη και αναγνώρισε ως Εκκλησίες τις μέχρι τώρα γνωστές και καταδικασμένες αιρέσεις με τις οποίες η Ορθοδοξία δεν είχε ποτέ Κοινωνία εδώ και 1.000 χρόνια. Δυστυχώς, δεν έχω πρόσβαση στις Εκκλησίες για να σας ενημερώσω και προσπαθούν να με απομονώσουν από τον πιστό λαό για να μην ενημερώνω το Χριστεπώνυμο πλήρωμα για όλα τα τεκταινόμενα που συμβαίνουν, όπως και θεσμικά πλέον και με το Σχίσμα για το Ουκρανικό αυτοκέφαλο και όσα άλλα γίνονται για τα οποία όμως οι ιερείς φοβούνται να μιλήσουν για να μην χάσουν τον μισθό τους όπως εγώ που βγήκα δημοσίως και μίλησα και έγραψα άρθρα τα οποία ξεπερνούν συνολικά τα 200 και τις 1.000 σελίδες. Τους έχω καλέσει σε δημόσιο διάλογο από τηλεοράσεως και συνεχίζω να τους καλώ και τώρα με αυτό το δελτίο τύπου για να μας ακούσουν οι πολίτες και να βγάλουν μόνοι τα συμπεράσματα τους! Δεν τολμούν διότι δεν έχουν την Αλήθεια! Με κατηγορούν ότι έφυγα από την Εκκλησία ενώ έγινε το ακριβώς αντίθετο! Κατήργησαν από το Σύμβολο της Πίστεως -το γνωστό Πιστεύω που απαγγέλλουμε στις λατρευτικές συνάξεις- όχι λεκτικά αλλά συνοδικά στο άρθρο που αναφέρεται στην μοναδικότητα της Εκκλησίας! Όπως καταλαβαίνει και ο απλούστερος άνθρωπος, ο Ένας Χριστός δεν έχει πολλές Εκκλησίες αλλά μία, διότι η Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού. Αυτοί λοιπόν, δεχόμενοι συνοδικά, επισήμως, και τελεσίδικα πολλές Εκκλησίες παίρνοντας χρήματα από το ΔΝΤ και προωθώντας την Πανθρησκεία στα πλαίσια της Παγκοσμιοποίησης και της Νέας Τάξεως που σε λίγο θα εκδόσει και τις Νέες ταυτότητες ως κάρτες του πολίτη, κατήργησαν την Ορθοδοξία και την ταύτησαν με τις αιρέσεις στην αιρετική Σύνοδο που έγινε στο Κολυμβάρι για την οποία δεν σας ενημέρωσαν. Ενάντια σε αυτή την απόφασή τους βγήκα στον αγώνα της αποτείχισης από την αίρεση και ήδη χάριν όσων αγωνίζομαι να κρατήσω διατελώ άμισθος εδώ και δύο χρόνια, επίσης παυμένος από την ηγουμενία της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα η Οποία όπως γνωρίζεται δεν υπήρχε καν και της οποίας είμαι ο Κτήτορας έχοντας συνάψει μάλιστα και δάνεια στο όνομά μου. Για να προλάβω την καθαίρεσή μου πηγαίνω πλέον με το πάτριο εορτολόγιο, διότι ως εξουσία χωρίς να με δικάσουν ακόμη κάνουν ότι θέλουν ενώ ο ίδιος του εγκαλώ για αίρεση με καλούν οι κατηγορούμενοι προς απολογία, και βέβαια δεν πηγαίνω διότι γνωρίζω το αποτέλεσμα όσων διώκουν αδίκως ενώ οι ίδιοι έγιναν προδότες της Πίστεως όπως οι πολιτικοί της Πατρίδος μας. Θέλω να διευκρινίσω ότι δεν ζητώ χρήματα, μολονότι, δυσκολεύομαι. Ζητώ μόνο από εσάς που σας έβγαλαν εκτός της Ορθοδόξου Εκκλησίας, όπως ακριβώς με τα μνημόνια τότε που υπογράφτηκαν και σας έθεσαν στην αίρεση του Οικουμενισμού επισήμως, να ενημερωθείτε. Πρέπει και είναι ανάγκη να ενημερωθείτε! Είμαι στην διάθεση διαλόγου δημοσίως σε όποιον θέλει, φτάνει να το γνωρίζω νωρίτερα! Το τηλέφωνό μου είναι: 697 40 41 615 και η ηλεκτρονική διεύθυνσή μου είναι:paisiospapadopoulos@gmail.com