Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Τέταρτο ζήτημα το οποίο θέτει η ανακοίνωση της μητρόπολης Φλωρίνης

Τέταρτο ζήτημα το οποίο θέτει η ανακοίνωση της μητρόπολης Φλωρίνης

images.jpg
ΤΕΤΑΡΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΤΕΙ Η ΑΠΟ 16-8-2017 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ : «Το τραγικότερο επακολούθησε με την ομιλία του π. Ιγνατίου στο τέλος του εσπερινού (της Πανήγυρης της Αγίας Παρασκευής στις 25-7-2017) αναλύοντας το εμπρηστικό ΚΑΛΕΣΜΑ. Ονόμασε απερίφραστα «οικουμενιστή=αιρετικό» τον Μητροπολίτη κ. Θεόκλητο και την Μητρόπολη Φλωρίνης!».
        Δεν αποτελεί τραγωδία η ομιλία του π. Ιγνατίου στο τέλος του Εσπερινού της Πανήγυρης της Αγίας Παρασκευής στις 25-7-2017 στο Καθολικό της Ιεράς Μονής της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, όπου ανέλυσε το κείμενο του από 25-7-2017 Καλέσματος της Ιεράς Μονής προς τον Ορθόδοξο Λαό να υπερασπιστεί τον Ορθόδοξο χαρακτήρα της εναντίον της καταλήψεώς της από τον Μητροπολίτη Φλωρίνης. Σημειωτέον ότι ο ίδιος Μητροπολίτης, ενώ είχε - δια της ηλεκτρονικής εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ και του Ιερατικού Συνεδρίου της Αρχιερατικής Επιτροπείας Εορδαίας – διαμηνύσει ότι δεν θα επισκεπτόταν αυτοπροσώπως ή δι’ αντιπροσώπων την πανηγυρίζουσα Ιερά μας Μονή προς αποφυγήν εντάσεων με τους Ορθοδόξους πιστούς, εν τούτοις απέστειλε τον πρωτοσύγκελλό του – πρόεδρο και τα λοιπά μέλη της οικουμενιστικής διαχειριστικής του επιτροπής, με το πρόσχημα της προσκυνήσεως,  να συγκοινωνήσουν και να προεξάρχουν των αποτειχισμένων Ιερομονάχων στην Πανήγυρη, με αποτέλεσμα την μη αποφυγή εν τέλει εντάσεων με αγανακτισμένους κατά της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης Ορθόδοξους Χριστιανούς. Διότι το εν λόγω Κάλεσμα της Ιεράς Μονής προς τον Ορθόδοξο Λαό ΑΦΥΠΝΙΖΕΙ τους Ορθόδοξους πιστούς για να αντιληφθούν ότι τόσο ο Μητροπολίτης Φλωρίνης όσο και οι Ιεραρχίες των δέκα (10) Αυτοκέφαλων Εκκλησιών, οι οποίες εκπροσωπούν το ένα τρίτο (1/3) των Ορθοδόξων πιστών εν γένει και οι οποίες συμμετείχαν στην Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης, απαρνήθηκαν την Ορθοδοξία και προσχώρησαν στην Παναίρεση του Οικουμενισμού  ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, οι οποίες εισήχθησαν ψευδο-συνοδικά από την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης, ΕΝΩ τέσσερις (4) Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες, οι οποίες εκπροσωπούν τα δύο τρίτα (2/3) των Ορθοδόξων πιστών εν γένει, αρνήθηκαν ρητά να συμμετάσχουν στην Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης. Αντιθέτως, σε αντίθεση προς το αγωνιστικό και αντιοικουμενιστικό φρόνημα και δράση του Γέροντά μας Μακαριστό Μητροπολίτη Φλωρίνης κυρό Αυγουστίνο, ο σημερινός Μητροπολίτης Φλωρίνης, στην ηλικία του των 85 ετών - ακολουθώντας την ενότητα των Ιεραρχιών μόνον των δέκα (10) Αυτοκέφαλων Εκκλησιών στην ψευδο-συνοδικά εισαχθείσα Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, δηλαδή εντοπίζοντας την Ορθοδοξία στους εκκλησιαστικούς θεσμούς και όχι στην Αλήθεια που είναι ο Θεάνθρωπος Χριστός - δεν αποκηρύσσει δημόσια τις αιρετικές αποφάσεις της ίδιας Ψευδο-συνόδου. Κατά συνέπεια, ο ίδιος Μητροπολίτης Φλωρίνης, και αυτός, όχι μόνον αφήνει στο σκοτάδι της άγνοιας τον Ορθόδοξο Λαό για τις αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης, οι οποίες 1) εισήγαγαν ψευδο-συνοδικά την Παναίρεση του Οικουμενισμού  ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και τις λοιπές αιρέσεις της, και 2) κατέλυσαν το δημοκρατικό πολίτευμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας και το αντικατέστησαν με τον Παπισμό κατ’ αρχάς των Προκαθημένων και δευτερευόντως των Μητροπολιτών. Αλλά, συμμορφούμενος με την εντολή της Διαρκούς Συνόδου της λεγόμενης «Εκκλησίας της Ελλάδος», έδωσε με τη σειρά του εντολή να αναγνωστεί και όντως αναγνώστηκε η λεγόμενη «Εγκύκλιος προς τον Λαό», η οποία, στην προσπάθειά της να ενημερώσει το χριστεπώνυμο πλήρωμα για την δήθεν ορθοδοξότητα των αιρετικών αποφάσεων της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης, περιλαμβάνει ένα ορθόδοξο κείμενο, το οποίο όμως δεν έχει καμία σχέση με τις αιρετικές αποφάσεις της εν λόγω Ψευδο-συνόδου, όπως διαπίστωσε και ο ομότιμος καθηγητής της θεολογίας του Graz Αυστρίας κ. Λαρεντζάκης, ο οποίος υποστηρίζει δημόσια τις αιρετικές αποφάσεις της ίδιας Ψευδο-συνόδου.
        Η Ιερά μας Μονή, δράττεται της ευκαιρίας, να υπενθυμίσει το Κάλεσμά της προς τον Ορθόδοξο Λαό να αγωνιστούμε βιωματικά όλοι μαζί για την ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της Ορθοδοξίας και του Δημοκρατικού Πολιτεύματος στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας, ως εξής:
«ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ, ΑΛΛΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
25-7-2017
        Ως γνωστόν, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και προσχώρησε στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, αποδεχόμενος της αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης του 2016, της οποίας η σύγκληση υπαγορεύθηκε από ξένο πολιτικό παράγοντα. Επειδή η Ιερά μας Μονή, εξ αυτού του λόγου, σύμφωνα με τον 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, έπαυσε το μνημόσυνο και την κοινωνία του, μη αναγνωρίζοντάς τον έτσι ως Ορθόδοξο Μητροπολίτη Φλωρίνης, αυτός γνωστοποίησε πρόσφατα στην Ιερά μας Μονή ένα έγγραφο με το οποίο παύει από τις πνευματικές θέσεις τους τον Ηγούμενο, Γέροντα Αρχιμανδρίτη Μάξιμο Καραβά, και τα δύο μέλη του Ηγουμενοσυμβουλίου. Σημειωτέον ότι, η παύση του μνημοσύνου του έγινε ύστερα από μια πολύμηνη περίοδο αναμονής από την Ιερά μας Μονή για την απόρριψη από εκείνον αυτών των αιρετικών αποφάσεων και ύστερα από σχετικές προειδοποιήσεις της προς τούτον. Επίσης, εκείνος διορίζει μια διαχειριστική επιτροπή, υπό την προεδρία του πρωτοσυγκέλλου, και καλεί τα μέλη του Ηγουμενοσυμβουλίου να παραδώσουν την Ιερά μας Μονή σε αυτήν την διαχειριστική επιτροπή.
        Η Ιερά μας Μονή, προκειμένου να εφαρμόσει τον υποχρεωτικό 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, έλαβε υπόψη της τα εξής δεδομένα:
Α – Στην Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης συμμετείχαν μόνον 10 από τις 14 Αυτοκέφαλες Εκκλησίες και αυτές οι 10 Αυτοκέφαλες εκπροσωπούν μόνον το 1/3 των Ορθοδόξων, επειδή οι 4 Αυτοκέφαλες (Αντιοχείας, Ρωσίας, Βουλγαρίας και Γεωργίας)  που δεν συμμετείχαν, εκπροσωπούν τα 2/3 των Ορθοδόξων πιστών.
Β - Οι αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου αλλοιώνουν και αποδομούν το Σύμβολο της Πίστεως, επειδή εισάγουν επίσημα την αντίχριστη Θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση ή τον Θρησκευτικό Συγκρητισμό ή τον Γνωστικισμό, ο οποίος είναι μια αίρεση ήδη καταδικασμένη από τους Αγίους Αποστόλους (π.χ. Ιωάννη και Παύλο), τις Οικουμενικές Συνόδους και τους Αγίους Πατέρες. Ειδικότερα, μια σύντομη αναφορά των αιρέσεων και λοιπών αιρετικών θέσεων τις οποίες εισήγαγε επίσημα η Ψευδο-σύνοδος, είναι η εξής:
1 – Αναγνώρισε τους αιρετικούς ως «Εκκλησίες», χωρίς αυτοί να απαρνηθούν τις πλάνες τους και να δεχθούν την Ορθόδοξη Αλήθεια (ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ  Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
2 – Αναγνώρισε επίσης το λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών» και επιτρέπει τη συμμετοχή σε τούτο των Ορθόδοξων Εκκλησιών, αν και αυτό έχει την Αιρετική Εκκλησιολογία, κατά την οποία η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αλλά μόνο ένα τμήμα της, ενώ τα άλλα τμήματά της είναι οι Παπικοί και Προτεστάντες (ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ  Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
3 – Εισήγαγε την αίρεση του παπισμού των Προκαθημένων και κατάργησε το συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, επειδή δικαίωμα ψήφου είχαν μόνον οι 10 προκαθήμενοι και όχι όλοι οι ποιμενάρχες επίσκοποι που συμμετείχαν.
4 – Άλλαξε το δογματικά κατοχυρωμένο αλάθητο σε θέματα πίστεως, επειδή το ταύτισε αποκλειστικά με τις αποφάσεις της, τις οποίες λαμβάνουν μόνον οι προκαθήμενοι (αίρεση του παπισμού των προκαθημένων) ενώ κατά την ορθόδοξη δογματική, το αλάθητο υπάρχει όταν οι δογματικές αποφάσεις της Συνόδου γίνουν αποδεκτές από τους επισκόπους που δεν ήταν μέλη της, και από τους λοιπούς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς.
5 – Επέβαλε την αίρεση της δεσποτοκρατίας, κατά την  οποία όπου βρίσκεται ο επίσκοπος, έστω και αν διδάσκει αιρέσεις, εκεί δήθεν βρίσκεται η Εκκλησία.
6 – Καθιέρωσε την αίρεση της εκκοσμίκευσης, επειδή αρνήθηκε τον σταυρικό χαρακτήρα του Ευαγγελίου, διδάσκοντας ένα ψευδο-ευαγγέλιο άνετο για τα πάθη των ανθρώπων, διδάσκοντας τον συσχηματισμό με τον κόσμο.
7 – Διέστρεψε την ορθόδοξη ανθρωπολογία, η οποία έχει ως πρότυπό της τον Θεάνθρωπο Χριστό, αντικαθιστώντας το με τον ουμανισμό που, στο επίκεντρό του, τοποθετεί τον εμπαθή άνθρωπο (αίρεση του ουμανισμού).
8 – Αποδέχθηκε τη συμπροσευχή με τους αιρετικούς, προσκαλώντας τους ως παρατηρητές, σε πλήρη αντίθεση προς τους σχετικούς ιερούς κανόνες.
9 – Εξουσιοδότησε τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να επιτρέπουν τους μικτούς γάμους, για να διευκολύνει, μέσω των μικτών γάμων, την άμβλυνση των συνειδήσεων προς το σκοπό της αποδοχής της πλήρους ένωσης των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς στη νέα Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού (ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ  Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
10 – Εξουσιοδότησε επίσης τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να σχετικοποιήσουν τη νηστεία, η οποία είναι η αναλλοίωτη βάση της ορθόδοξης πνευματικής ζωής (ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ  Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
11 – Αρνήθηκε να ονομαστεί «Οικουμενική Σύνοδος», επειδή δεν λάμβαναν μέρος ως μέλη της παπικοί και προτεστάντες (ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ  Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
12 – Αρνήθηκε να επικυρώσει τις αντιπαπικές Η΄και Θ΄ Συνόδους ως Οικουμενικές, αν και στη συνείδηση του πληρώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας αυτές οι Σύνοδοι είναι τέτοιες (ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ  Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ).
13 – Διέγραψε από τη θεολογική ορολογία τη λέξη «αιρετικός», αν και αυτός ο όρος είναι θεμελιώδης σε όλες τις προγενέστερες Συνόδους (ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ  Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ)».
        Όμως, ο 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου τον επίσκοπο που διακηρύσσει δημόσια αίρεση, τον χαρακτηρίζει ψευδο-επίσκοπο και ψευδο-διδάσκαλο. Επίσης, υποχρεώνει τους κληρικούς να παύσουν το μνημόσυνό του και τους μοναχούς να παύσουν την κοινωνία με αυτούς, δηλαδή να τον αναγνωρίζουν ως ορθόδοξο επίσκοπο. Τούτο έπραξε η Ιερά μας Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, παύοντας το μνημόσυνό του και μη αναγνωρίζοντας ως ορθόδοξο Μητροπολίτη Φλωρίνης τον κ. Θεόκλητο. Επιπλέον, η Ιερά Μονή μας ακολούθησε το παράδειγμα του αοιδίμου Πνευματικού Πατέρα και Μητροπολίτη μας κυρού  Αυγουστίνου, ο οποίος, εξαιτίας της ίδιας Παναίρεσης του Οικουμενισμού, είχε παύσει το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα, που διακήρυσσε δημόσια τις κακοδοξίες αυτής της Παναίρεσης.
        Δυνάμει του 15ου Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, κανονικώς και νομίμως αρνούμαστε να υπακούσουμε στη διαταγή του Μητροπολίτη Φλωρίνης, ο οποίος απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και προσχώρησε στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, αποδεχόμενος της αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης του 2016, και ο οποίος διατάσσει το Ορθόδοξο Ηγουμενοσυμβούλιο να παραδώσει την Ιερά μας Μονή στην οικουμενιστική διαχειριστική επιτροπή. Η παράδοση από Ορθοδόξους Ιεράς Μονής σε Οικουμενιστές ισοδυναμεί με αποστασία από τον Άγιο Τριαδικό Θεό. Και γι’ αυτό απευθύνουμε σε αυτούς το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.
        Κατόπιν των ανωτέρω, Η ΙΕΡΑ ΜΑΣ ΜΟΝΗ ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΈΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ, ΑΛΛΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ».