Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Διεθνή Ομοσπονδία Τζούντο (IJF)..............παραβίαση των θρησκευτικών κωδίκων της. (!!!)

 

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΟΞΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ!

Ο Σέρβος πρωταθλητής Ευρώπης τζούντο τιμωρήθηκε

επειδή έκανε το σταυρό του!

 

    Ο Nemanja Majdov, εκπρόσωπος του τζούντο της Σερβίας, ανακοίνωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα για πέντε μήνες από τη Διεθνή Ομοσπονδία Τζούντο (IJF) για παραβίαση των θρησκευτικών κωδίκων της. Η τιμωρία ήρθε αφού ο Majdov έκανε το σημείο του σταυρού πριν εισέλθει στην αρένα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού.

Ο Nemanja Majdov κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τζούντο το 2017. Διεκδίκησε τον τίτλο στην κατηγορία κάτω των 90 κιλών στη διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας.

   Στη δήλωσή του, ο Majdov έγραψε:

«Πριν από δεκαπέντε ημέρες, έλαβα μια απόφαση ότι έχω τεθεί σε διαθεσιμότητα για πέντε μήνες από τη Διεθνή Ομοσπονδία Τζούντο (IJF) για παραβίαση των θρησκευτικών κωδίκων της. Συγκεκριμένα, επειδή έκανα το σημείο του σταυρού πριν από την είσοδο μου στον αγώνα στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μου απαγορεύεται να συμμετέχω σε όλα τα τουρνουά, τα καμπ και τις προετοιμασίες.

Η αλήθεια είναι ότι, στην επιστολή υπεράσπισής μου για την πειθαρχική διαδικασία, δεν ήθελα να ζητήσω συγγνώμη που έκανα τον σταυρό μου, και φυσικά, δεν το έκανα, ούτε θα το κάνω ποτέ, παρόλο που δεν ήξερα πόσο αυστηρή θα μπορούσε να είναι η τιμωρία.

Ο Κύριος μου έχει δώσει τα πάντα, τόσο προσωπικά όσο και στην καριέρα μου, και είναι το νούμερο ένα για μένα, και είμαι περήφανος γι’ αυτό. Και αυτό δεν θα αλλάξει σε καμία περίπτωση. Δόξα σε Αυτόν και σας ευχαριστώ για όλα.

… Ο Θεός μου έδωσε μια μεγάλη καριέρα, επτά ευρωπαϊκά και τρία παγκόσμια μετάλλια. Όταν ξεκίνησα, ονειρευόμουν να κερδίσω τουλάχιστον ένα σημαντικό μετάλλιο για να πετύχω στη ζωή μου και στη ζωή της οικογένειάς μου, που θυσίασε τα πάντα για την καριέρα μου.

Ο Θεός μας έδωσε πολύ περισσότερα και μου χρέωσε ακόμα περισσότερα από όσα θα μπορούσα ώστε να μην σκύψω το κεφάλι μου σε αυτούς όταν ήρθε η στιγμή του «όλα ή τίποτα». Θα ξεκουραστούμε λοιπόν μέχρι την λήξη της τιμωρίας και τότε, με τη βοήθεια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, θα επιστρέψουμε σε μια νέα αρχή και νέες νίκες.

Με αγάπη, Nemanja Majdov, ο Ευρωπαίος και παγκόσμιος πρωταθλητής σας».

 

 

ΠΗΓΗ: Judo World Champion Suspended for Making Sign of the Cross, Accused Olympic Officials of Being Satanists (bjjee.com)

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Ι.Ν.ΑΓΙΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΙΣΤΙΑΙΑΣ