"Bασίλειον Ἱεράτευμα. Ἔθνος ἅγιον"
"Ἐποίησεν ἡμᾶς βασιλείαν"! 'Οπως ο Μωυσής έβγαλε τους δούλους των Αιγυπτίων, όσοι ήταν γόνοι του Ισραήλ, στην έρημο και τους οργάνωσε σε έθνος και κράτος, έτσι και ο Χριστός έβγαλε τους χριστιανούς από τον υπόλοιπο κόσμο κατά το φρόνημα και τους έκανε βασιλείαν, πίστιν, Εκκλησία, οδός και βασιλείαν λέγεται ο χριστιανισμός στην Κ. Διαθήκη. Ουδέποτε λέγεται "θρήσκευμα" ή "θρησκεία" ούτε αυτός ούτε και το αντίστοιχο του Ισραήλ στην Π. Διαθήκη. Το του Ισραήλ λέγεται δικαιοσύνη {δίκαιος τρόπος ζωής, Εκκλησία, λατρεία}. Τοῦ ζητεῖν τόν Κύριον στήν Κ. Διαθήκη το του Ισραήλ, μετά την ακύρωσή του κατά την σταύρωση του Χριστού που εκφράστηκε θεόθεν με το σχίσμα του καταπετάσματος {Ματθ. 27,51} ο Απ. Παύλος το λέγει θρησκείαν {πράξεις 26,5} και Ιουδαϊσμό {Γαλατ. 1, 13-14}, όπως είχανε αρχίσει να το λένε και οι ίδιοι οι Ιουδαίοι από ειδωλολατρική επίδραση του περιγύρου τους. Επειδή ο Παύλος το κατατάσσει στα μάταια και άκυρα θρησκεύματα του κόσμου, λέγει δε θρησκείαν και εθελοθρησκείαν ο ίδιος και την ειδωλολατρεία των αγγέλων από παγανιστάς και συγκρητιστάς θρησκευόμενους δήθεν "χριστιανούς". Ο Ιάκωβος χρησιμοποιεί τις λέξεις "θρήσκος και θρησκεία" παραχωρητικώς μόνο σε επιχειρηματολογία ως λέξεις άλλων, θρησκόληπτων μη χριστιανών. Κατά την αρχαιότητα οι λέξεις θρήσκος και θρησκεία, όροι οργιαστικών δρώμενων, είχαν πολύ ακάθαρτη φόρτιση. Σήμερα από τους θρήσκους και όχι από τους χριστιανούς, η εθελοθρησκεία και η αγγελοθρησκεία έχει καταντήσει από τους θρησκόληπτους σε αγιολατρεία - εικονολατρεία και από τους παπικούς ο Τριαδικός Θεός έχει γίνει τετραδικός αφού η Παναγία είναι και αυτή Θεός!!! {δεν αντέχουν θεό δίχως θεά}.
"Ἱερεῖς τῷ θεῷ"! Ο Χριστός έκανε τους χριστιανούς όλους
ιερείς που ιερατεύουν ενώπιον του Θεού υπέρ του υπολοίπου κόσμου. Μεταξύ
χριστιανών και Θεού είναι ιερεύς και μεσίτης ο άνθρωπος Χριστός και
ουδείς άλλος {Α΄Τιμοθ Β΄5}. Ο Απ. Πέτρος ονομάζει τους χριστιανούς "ιεράτευμα άγιον" {Α΄Πέτρου 2,9}.
Ο Χριστός είναι ο μόνος που λέγεται από τον Απ. Παύλο ‘’ἱερεύς και ἀρχιερεύς’’ και ουδείς άλλος
μπορεί να λέγεται "αρχιερεύς" {μόνο στην Π. Διαθήκη υπήρχε ένας
αρχιερεύς από τη φυλή του Λευΐ και οι άλλοι ιερείς}. Εμείς οι χριστιανοί, λαϊκοί και κληρικοί,
λεγόμαστε απλώς ιερείς. Ουδέποτε γίνεται λόγος στην Κ. Διαθήκη για χριστιανούς
ιερείς ως χριστιανοί ή χριστιανική ιεροσύνη και ουδέποτε λέγονται ιερείς
χριστιανοί επίσκοποι και πρεσβύτεροι. Είναι φυσικά και αυτοί οι ιερείς ως
χριστιανοί όπως κι οι άλλοι χριστιανοί που πήραν πνεύμα Άγιον μετά το χρίσμα το
μετά την βάπτισή τους. Το επί πλέον που έχουν οι επίσκοποι και οι πρεσβύτεροι
έναντι των λαϊκών δεν είναι η αρχιεροσύνη, αλλά η εξουσία του ἡγεῖσθαι κατά την τάξιν και
ευσχημοσύνη της Εκκλησίας. Αυτοί μόνο ιερατεύουν διότι αυτοί χειροτονούνται
πρεσβύτεροι και επίσκοποι και όχι ιερείς και αρχιερείς.
Αυτό λοιπόν το "ἡγεῖσθαι" έχει παρεξηγηθεί τόσο πολύ από τους επισκόπους από τη Ρωμαϊκή
περίοδο, ώστε ο ένας τίτλος μετά τον άλλον "κοσμικού
ενδιαφέροντος" να υποβαθμίζει τον άλλον επίσκοπο, που μόνο αυτόν του
φυλάρχου ακόμη δεν πήραν. Το σίγουρο πάντως είναι ότι με τους ανόητους
ενωτικούς θα παρασύρουν πολλούς δια της προπαγάνδας.
Ας προσέξουν οι θρησκόληπτοι ότι αυτοί {ενωτικοί,
παπικοί και οι λοιποί αιρετικοί} δεν ενδιαφέρονται για το ποίμνιό τους, αλλά
για τον μαμωνά και την προσωρινή τους επίγεια εξουσία. Είναι προτιμότερο να
είσαι ένας ήρεμος άθεος από το να είσαι θρήσκος και θρησκόληπτος προσκυνημένος
στο ράσο!!
Τελευταία ακούγονται λόγια ανόητα και μάλιστα από
κληρικούς, ότι η εκκλησία έφτιαξε τη Βίβλο {Αγία Γραφή}. Δεν έφτιαξε η εκκλησία
τον κανόνα της, ο κανών έφτιαξε την εκκλησία, την ίδρυσε και τη θεμελίωσε. Και
ότι λέγεται έξω από την Αγία Γραφή ή ότι λέγεται και δεν συμφωνεί με την Αγία
Γραφή, είναι απόβλητο. Δια δε τις παραδόσεις των πρεσβυτέρων και επισκόπων
φθάσανε στο σημείο να λένε οι ανόητοι ότι ο επίσκοπος είναι τύπος Χριστού και η
θεία λειτουργία γίνεται στο όνομα του επισκόπου και όχι στο όνομα του Θεανθρώπου
Χριστού λες και αυτοί χύσανε το αίμα τους πάνω στον Σταυρό. Δύσκολοι οι καιροί
σήμερα τόσο για τους κληρικούς όσο και για τους λαϊκούς. Οι κληρικοί με τους
επισκόπους άφησαν την Αγία Γραφή και την ψυχική σωτηρία των πιστών και από
ευαγγελιστές έχουν γίνει εμβολιαστές και μασκοφόροι εντός των ναών. 'Άφησαν την
ελεημοσύνη και την διακονία στους φτωχούς και αρρώστους {τα μόνα έργα της
σωτηρίας μας} και συνεχίζουν να χτίζουν ναούς και μοναστήρια. Ας ταπεινωθούν
και να θυμηθούν ότι η ιεροσύνη δεν είναι επάγγελμα βιοποριστικό αλλά
λειτούργημα. Ας πάψουν οι ανύπαντροι ιερείς να σχολάζουν στις πόλεις και να
πάνε να μονάσουν. Οι πόλεις και τα χωριά είναι για τους παντρεμένους και ας
δώσει ο Κύριος να δούμε και επισκόπους παντρεμένους. Τότε πολλά θα αλλάξουν· αλλά τι λέγω; χειροτονούν γυναίκες και στα αναλόγια και μάλιστα πολύ όμορφες σωματικώς.
Για αυτό και το έχω πει ότι η σωτηρία μας έρχεται δια της πίστεως και καλών
έργων, ελεημοσύνη στον φτωχό και διακονία στον άρρωστο.
"Ἔξελθε ἐξ αὐτῆς ὁ λαός
μου ἵνα μή συγκοινωνεῖτε ταῖς ἁμαρτίαις αὐτῶν" (Αποκαλ. κεφ.
ιη΄ στιχ. 4).
ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ Ε’ ΜΙΧΑΗΛ
Υ.Γ.
Οι Έλληνες πολιτικοί και οι Ελληνόφωνοι έχουν προδώσει
την πατρίδα πολλές φορές, πρόδωσαν την Μακεδονία στους Βουλγάρους των Σκοπίων
και στους κομιτατζήδες του εμφυλίου πολέμου. Τώρα ετοιμάζουν το Αιγαίο. Αύριο
ποιός ξέρει..
Μη κάνετε και εσείς οι ποιμένες της Εκκλησίας το ίδιο λάθος
διότι "φοβερόν τό ἐμπεσεῖν εἰς
χείρας θεοῦ ζώντος" (Εβραίους κεφ Ι στιχ.31).
Αλήθεια, εάν οι Έλληνες ήτο ορθόδοξοι χριστιανοί, θα
κυβερνούσαν την πατρίδα μας άνθρωποι που μισούν την Εκκλησία και μισούν καθετί
ελληνικό και δή μεταχριστιανικό;