Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

«Μη κρίνετε κατ’ όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιωαν.7,24).... ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΓΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ,ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ! ΑΓΙΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ,ΣΤΗΝ ΕΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ ΣΥΝΟΔΟ ΠΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ, 23 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ‘’ΟΧΙ’’!


ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ,
ΜΙΑ ‘’ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΗ’’ ΜΕΛΕΤΗ. 
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 11:23, ΩΡΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ! ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ; Ή ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΥΤΗ;;;
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, και σεβαστέ μας π. Θεόκλητε,
Οι Αγιορείτες Πατέρες με την ανοικτή Επιστολή τους,  << Προς: Την Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους, Τούς είκοσι καθηγουμένους μετά των συνοδιών αυτών, Και προς ενημέρωσι του Χριστεπωνύμου Πληρώματος της Εκκλησίας >>( ν γίρει τ 3/7/2016 ), …. μας βοηθούν να διαπραγματευτούμε ένα πολύ σοβαρό θέμα, που έχει προκύψει με τις θέσεις και τις απόψεις που διατυπώνουν- ακόμη και σήμερα- πολλοί κληρικοί και λαϊκοί της πόλης μας, για την Σύνοδο της Κρήτης.  Απλανής οδηγός μας στο επιχείρημα αυτό θα είναι τα γνωστά και πολύ διαδεδομένα λόγια του Μητροπολίτη Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας, π. Θεόκλητου. [FLASHE της Δ. Μακεδονίας (15/4/2016)].
Οι απόψεις τους, αλληλοσυμπληρώνουν, συνθέτουν, και αναδεικνύουν ένα μείζον πρόβλημα που έχει να κάνει με τη θέση και τον ρόλο των λαϊκών  στα Εκκλησιαστικά πράγματα. Προσοχή! Θεμέλιος λίθος της προβληματικής μας αποτελεί η παρακάτω διαπιστωμένη ( δυστυχώς, από λίγους Ορθοδόξους Ιεράρχες μας-μεταξύ αυτών και του μητροπολίτη μας- αλλά και ευτυχώς από όλους σχεδόν τους απλούς  Αγιορείτες  Πατέρες μας)! Άποψη και θέση μας  είναι το ότι:  «Δεν υπήρχε επαρκής ενημέρωση του ορθοδόξου πληρώματος· αντίθετα υπήρχε απόκρυψη των αποφασιζομένων κατά την προσυνοδική διαδικασία… Δεν εκφράζει (έτσι η Σύνοδος) την αγιοπνευματική εμπειρία του εκκλησιαστικού σώματος»!!! Πράγματι, ακόμη και οι Ιερείς μας δεν γνώριζαν… αλλά και ακόμη δεν γνωρίζουν!!! Λένε, ακόμη και σήμερα: Η Εκκλησία θα μιλήσει "Συνοδικά'' !!! Ας δούμε...

«Μη κρίνετε κατ’ όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιωαν.7,24).
Ο σύγχρονος ρόλος των λαϊκών μέσα στην Εκκλησία του Χριστού αλλά και μέσα στο σύγχρονο κόσμο, αποτελεί μεγάλο και νευραλγικό εκκλησιαστικό πρόβλημα και είναι απαράδεκτο από άμβωνα να ακούγονται «φωνές» που εκφράζουν απόψεις αιρετικές, απόψεις που ‘’βαρλαμίζουν’’!...
Είναι, απαράδεκτο να εμφανίζεται έντονα και σήμερα ό,τι τόνιζε πριν από πολλά χρόνια ο καθηγητής της Δογματικής Π. Τρεμπέλας! …
Τα γνωμικά του τύπου «θα μιλήσει η Εκκλησία» , «θα αποφασίσει η Ιερά Σύνοδος και θα μας πουν τι να πράξουμε», είναι  ‘’θέσεις’’ και ‘’ιδέες’’ που προσβάλλουν την Εκκλησία του Χριστού, καθέναν δηλαδή που λειτουργεί ως ‘’πρόσωπο’’, ως αντιπρόσωπός μας!
 Όλα τα παραπάνω γνωμικά είναι απαράδεκτα, γιατί την Εκκλησία δεν την αποτελούν,
ούτε μόνο οι Ιερείς (Ιεροκρατία = παπισμός με την «Υψηλή Εκκλησία»  των Ιερέων και την «Χθαμαλή, χαμηλή Εκκλησία» του όχλου, που δεν γνωρίζει τα της πίστεως κατορθώματα!), 
ούτε πάλι μόνο οι λαϊκοί (λαοκρατία = Προτεσταντισμός, που δεν δέχεται τα 7 μυστήρια-μαζί και την Ιεροσύνη- και που είναι το αντίθετο του παπικού κράτους, δηλαδή το κράτος των λαϊκών!).
Τέτοιες θέσεις προσβάλλουν την Εκκλησία του Χριστού και μόνο.
Την Εκκλησία του Χριστού, την αποτελούμε όλοι μαζί οι Ορθόδοξοι, ο πιστός λαός του Θεού, κληρικοί (και ο επίσκοπος!) και λαϊκοί (θεολόγοι και μή)! Αυτός ο πιστός  λαός του Θεού, ακόμη- και εάν μείνουν δύο ή τρείς πιστοί σ’  όλον τον κόσμο -, αυτοί λοιπόν, όταν είναι ενωμένοι με τη Κεφαλή της Εκκλησίας μας, τον Ιησού Χριστό…  αυτοί και μόνο αποτελούν το ένα σώμα της Εκκλησίας! (Εκκλησία = Σώμα Χριστού)….. Και όσα λέμε τα εννοούμε, γιατί και «εμείς» έχουμε πιστέψει και έχουμε νιώσει ότι αυτός είναι ο Χριστός, ο Υιός του Θεού του ζώντος, που «ήλθε στον κόσμο να καλέσει αμαρτωλούς, από τους οποίους ο πρώτος είμαι εγώ» (Α΄ Τιμ. α΄ 15),
ΕΠΙΜΕΤΡΟ
Απαντούμε τέλος,στους σύγχρονους «Ιουδαίους» (δια στόματος Π. Τρεμπέλα) ότι για την αναζωπύρωση του Χαρίσματος δεν είναι απαραίτητη η φοίτηση σε Θεολογικές σχόλες και ακαδημίες, «ουδέ η κατοχή πτυχίου τινός ακαδημαϊκού κατασφαλίζει την αναζωπύρωσιν ταύτην. Αυτή συντελείται δι’ επιμελούς, συνεχούς και μεθ’ ολονέν αύξοντος ζήλου ακορέστου μελέτης του Θείου νόμου κατά τον Θεόπνευστον ψαλμωδόν λέγοντα: "εν τω νόμω Κυρίου μελετήσει ημέρας και νυκτός" [Ψαλμός 1,2]. Συντελείται δια της προσλήψεως της Πατερικής σοφίας, ην προσπορίζει η άοκνος έγκυψις εις τα συγγράμματα τούτων αλλά και δια της, εν προσευχή, θερμή συνεχούς εκζητήσεως του Θείου φωτισμού, όπως καθοδηγή τον την χειροτονίαν λαβόντα εις πάσαν μεν αλήθειαν, εις ορθήν δε κρίσιν και εκτίμησιν των πραγματικών αναγκών της Εκκλησίας, προς σώφρονα και θεοφιλή διακυβέρνησιν αυτής. Τούτου μη γινομένου και μη αναζωπηρών αυτό, όπως ίδη αυτό μεν σβεννύμενον εν εαυτώ ολοτελώς, ευατόν δε εκπίπτοντα της αληθείας και προδίδοντα ταύτην» (Οι λαϊκοί εν τη Εκκλησία, Εκδόσεις Αδελφότητος Θεολόγων "Ο ΣΩΤΗΡ" 1976, σελ. 179).

ΣΕΜΑΣΜΙΟΤΑΤΕ, π. ΘΕΟΚΛΗΤΕ, ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ…ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΣΤΟΧΗ ΒΟΛΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΒΟΛΕΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΣΕ ΥΨΗΛΟΥΣ ΘΡΟΝΟΥΣ, ΑΜΗΝ
Προσοχή! Όσοι δείχνουν παλαιά βιβλία της Εκκλησίας μας και λένε πως ο όρος «Εκκλησίες» υπάρχει ήδη σ’  αυτά…  Ψεύδονται, με την έννοια ότι’  μόνο τα τελευταία 50 χρόνια οι αιρετικοί Οικουμενιστές δίνουν μία άλλη ερμηνεία στον όρο ''Εκκλησία''. Δεν θεωρούν ότι  «Ήμασταν ένα δένδρο και [πως] αυτοί [Οι Παπικοί] αποκόπηκαν»( π. Θεόκλητος)… αλλά ότι’  οι Άγιοί μας πλανήθηκαν και οδήγησαν στον χωρισμό μας!  με την παπική «Εκκλησία» και τις άλλες εκατοντάδες «Εκκλησίες» του Προτεσταντικού κόσμου, της πνευματικής αταξίας και ανωμαλίας.
 Οι Οικουμενιστές υποστηρίζουν πως οι αιρετικοί δεν υπήρξαν ποτέ «Αποκομμένοι» από την «Μία , αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία» μας!  Αοράτος λένε [Π.χ. Γ. Τρυφωνόπουλος, θεολόγος],είναι ενωμένες όλα αυτά τα χρόνια!!!!!,  και πως ήρθε η ώρα οι γνήσιοι οικουμενικο-κήρυκες της αγάπης, οι νοικοκύρηδες της νέας τάξης πραγμάτων και αντιπραγμάτων!  να ενώσουν εδώ και τώρα (μέσα στην πρωτεύουσά μας την Αθήνα!), όλες τις Διαιρεμένες «Εκκλησίες» του χριστιανικού άπειρου κόσμου… αλλά και ο καιρός! να ενωθούν-για χάρη ποιου;- και με κάθε άλλη πίστη και με κάθε (απλό και καλόβουλο) άνθρωπο, τον οποίο ήδη έχουν βαπτίσει(!), στο πλαίσιο της πανδημίας - Πανθρησκείας τους, με το όνομα: « Άνθρωπος  καλής  θελήσεως»!!!  ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΕ, ΟΧΙ! ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ Ο « Άνθρωπος  καλής  θελήσεως»!!!, ΑΛΛΑ Ο ''ΠΙΣΤΟΣ ΑΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ''. ΓΕΝΟΙΤΟ  

ME TIMH 
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΕΚΠΑΥΔΕΥΤΙΚΟΣ
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 (+ Άγιοι Φιλήμων ο Απόστολος, Άρχιππος, Ονήσιμος και Απφία)