Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

''[...]Ποιός φταίει; (Δείχνει τὸ ῥάσο του) Αὐτὸ τὸ μαῦρο πανὶ φταίει! Διότι δὲν τὸ τιμήσαμε τὸ ῥάσο αὐτὸ κληρικοὶ καὶ λαϊκοί, καὶ δὲν ἐδείξαμε δραστηριότητα τὴν ὁποία δεικνύουν τὰ παιδιὰ τοῦ αἰῶνος τούτου'' (π. Αυγουστίνος)

Τῆς ἁγίας Αἰκατερίνης
25 Νοεμβρίου
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου


ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, Η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ 352 ΨΥΧΕΣ!

«ΕΣΥ ΠΑΠΑ ΜΟΥ, ΔΕΣΠΟΤΑ ΜΟΥ, ΠΑΤΡΙΑΡΧΑ ΜΟΥ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟΥΣ ΕΦΕΡΕΣ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ;  ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΦΕΡΝΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ»



«…Μιὰ γυναίκα κατώρθωσε, νὰ φέρῃ τριακόσες πενηνταδύο (352) ψυχές στὸ Χριστό· Θεέ μου Θεέ μου! Μοῦ ᾿ρχεται νὰ κλάψω, νὰ σηκωθῶ νὰ φύγω και νὰ πάω στὸ Ἅγιο Ὄρος. Ἀρκετὰ κάθησα μέσ᾿ στὴν κοινωνία, ἀρκετὲς πικρίες καὶ βάσανα καὶ περιπέτειες ὑπέστην στὸν μισὸ αὐτὸν αἰῶνα. Ἀλλὰ ὅταν σκέπτομαι, τί μποροῦσε νὰ κάνῃ ἡ ἐκκλησία μας! Ἡ Ἐκκλησία μας θὰ κυβερνοῦσε τὸ ἔθνος, θὰ ἦταν πρωτοπόρος καὶ ἐμπροσθοφυλακὴ μεγάλων ἰδανικῶν, καὶ ἡ πατρίδα μας θὰ ἤτανε ἀστέρι τοῦ οὐρανοῦ. Ποιός φταίει; (Δείχνει τὸ ῥάσο του)
Αὐτὸ τὸ μαῦρο πανὶ φταίει! Διότι δὲν τὸ τιμήσαμε τὸ ῥάσο αὐτὸ κληρικοὶ καὶ λαϊκοί, καὶ δὲν ἐδείξαμε δραστηριότητα τὴν ὁποία δεικνύουν τὰ παιδιὰ τοῦ αἰῶνος τούτου.

Μιὰ γυναίκα, παπᾶ μου, δέσποτά μου, πατριάρχα μου, ἀρχιεπίσκοπέ μου, μιὰ γυναίκα τριακόσες πενηνταδύο ψυχὲς ἔφερε στὸ Χριστό, κ᾿ ἐσὺ ὁ παπᾶς ποιά ψυχή ἔφερες στὸ Χριστό;
Πάρτε κιμωλία καὶ γράψτε· Ὀχτὼ χιλιάδες (8.000) παπᾶδες εἴμεθα. Δώδεκα (12) ἀπόστολοι ἀναποδογύρισαν τὸν κόσμο καὶ μιὰ γυναίκα ἡ ἁγία Αἰκατερίνη ἔφερε στὸ Χριστό 352 ψυχές.
Πάρτε κιμωλία καὶ ὑπολογίστε· Ὀχτὼ χιλιάδες (8.000) κληρικοὶ εἴμεθα, νὰ βάλω καὶ τὴν ἀφεντιά μου μέσα. Πολλαπλασιάσατε· ἐὰν ὁ καθένας ἔφερνε  κοντὰ στὴν Ἐκκλησία τριακόσους (300), ἑκατομμύρια θὰ εἴχαμε. Θὰ ἤτανε ὅλη ἡ Ἑλλὰς κοντὰ στὸ Χριστό. Τώρα οὔτε ἕνα δὲ᾿ φέρνουμε ἐμεῖς. Καὶ ὄχι μόνο δὲ᾿ φέρνουμε, ἀλλὰ καὶ αὐτοὶ ποὺ εἶνε ἀκόμη μέσ᾿ στὴν Ἐκκλησία, μὲ τὰ σκάνδαλά μας, κατορθώνουμε καὶ τοὺς διώχνουμε μακριά. Καὶ θαυμάζω, θαυμάζω, θαυμάζω πῶς ὁ λαός μας πιστεύει ἀκόμα στὸ Θεό, ὕστερα ἀπὸ τὰ τεράστια σκάνδαλα τὰ ὁποῖα ἐκρήγνυνται δίκην βομβῶν μέσ᾿ στὸ ταλαίπωρο Ἑλληνικὸ κράτος.
(Ἕνα πολύ μικρό ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ὁμιλία του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, στην Αγία Τριάδα Πτολεμαϊδος την Κυριακή στὶς 26-11-1978) 


ΠΗΓΗ:http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=56819#more-56819