Δευτέρα 6 Μαΐου 2024

Μητροπολίτης Φλωρίνης Ειρηναίος, Καλύτερα να σφάλω και να είμαι μέσα στην Εκκλησία, παρά να ορθοτομώ, να νομίζω, και να είμαι εκτός Αυτής...

 


"Λόγια Αγάπης" Αναστάσιμη (Πασχαλιάτικη) εκπομπή με τον π. Αθανάσιο Καμπούρη και καλεσμένο το Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας Ειρηναίο (05-05-2024) 

 

«Οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας, οι Καππαδόκες , πάλι μας λένε Καλύτερα να σφάλω και να είμαι μέσα στην Εκκλησία, παρά να ορθοτομώ, να νομίζω, και να είμαι εκτός Αυτής, διότι όταν αντιδρώ, όταν απομονώνομαι, όταν δεν έχω επίσκοπο, θέτω τον εαυτό μου εκτός Εκκλησίας, κι αυτό είναι πολύ επικίνδυνο» [44:37]

 (Ο Φλωρίνης Ειρηναίος)

 

ΠΗΓΗ: https://www.eordaia.org/index.php/54-2020-martios/53457-logia-agapis-anastasimi-pasxaliatiki-ekpompi-me-ton-p-athanasio-kampoyri-kai-kalesmeno-to-mitropoliti-florinis-prespon-kai-eordaias-eirinaio-05-05-2024