Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

''Επιστροφή από την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία''.. και τι περίπου γράφει παρακάτω;

"ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ" ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΟΚΛΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ "ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ", ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 1996
ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ: <<Μια λάθος κρίση κάποτε καταδίκασε τον Κύριό μας σε θάνατο. Από άγνοια;>>
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, χαίρεται εν Κυρίω πάντοτε. Ο Θεός μας είναι πολυώνυμος και σ’ όποιο όνομα Του κι αν στείλεις την επιστολική προσευχή σου θα την λάβει, ο Ένας Θεός!  Και εν προκειμένω όταν απευθύνομαι προς εσάς τους πιστούς, απευθύνομαι και προς τον επίσκοπο μας, τον π. Θεόκλητο, μιας και όταν καταπίνεις την ασπιρίνη σου αυτή πάει κυρίως εκεί που πονάς αλλά και παντού!
Αδελφοί μας, Μητέρες και Πατέρες μας, είναι γνωστό  ότι  πολλά από τα λόγια του αποστόλου Παύλου αποτελούν τα στέρεα αποστολικά τείχη της Εκκλησίας μας!  Λέγει:
-          «Και μη συγκοινωνείτε τοις έργοις τις ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε» (Εφ. 5,11), και αλλού πάλι λέγει: <<Γιατί ΑΝ τη γνώριζαν (τη του Θεού σοφία!) δε θα σταύρωναν τον Κύριο της δόξας>>.
Στην ζωή της Εκκλησίας μας και για «χάριν της ειρήνης» μπορούν να γίνουν δεκτά πολλά από τα στραβά των εκκλησιαστικών αρχόντων μας. Αυτά που υπάρχουν είναι πολλά και αν κάποιος πιστός μπει π.χ. στον κόπο να συζητήσει- μέσα σ’ ένα καφενείο- για το πώς πάνε τα πράγματα της Εκκλησίας μας…. έχει να ακούσει
τα χίλια μύρια!
Δεν είναι δυνατόν, να γραφτούν οι βρισιές που ξεστομίζουν οι σκανδαλισμένοι και εμμέσως «αφορισμένοι» χριστιανοί μας (λόγω των ‘’απουσιών τους’’, και βάση των Ιερών Κανόνων του Πηδαλίου) για τα θεσμικά και ιερά  εκκλησιαστικά μας πρόσωπα, όπως επίσης είναι αδύνατον να εκφράσουμε και τα δικά μας συναισθήματα λύπης, που η καρδιά μας τυπώνει μέσα και πάνω στο δικό της ‘’ιστότοπο’’… καθώς ακούει για μισθούς και δεκάδες χρυσοΰφαντες στολές και βιβλιάρια εις τας τράπεζας!
Έχουμε αναφέρει πως η Αγία γραφή χρησιμοποιεί, για κάποιους συγκεκριμένους λόγους, τους <<ΛΟΓΟΥΣ ΑΓΝΟΙΑΣ>>! Είναι πολύ φυσικό και διαδομένο το να «Κάνεις τον  χαζό», ότι δηλαδή δεν κατάλαβες ή πάλι πως δεν είδες, δεν άκουσες, και όλα αυτά έχουν να κάνουν με την ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ! «Δεν ήμουν παρόν και δεν μπορώ να κρίνω», «κι αν πάλι κρίνω μπορεί να αδικήσω!», κ.ο.κ.
Ο Χριστός μας αναφέρει πως δεν είναι ορθόν, το να μην διακρίνουμε σωστά. Η αδιακρισία φέρνει πολύ κακό παντού, σε όλους του χώρους, είτε κοσμικούς, είτε εκκλησιαστικούς! Φέρνει παρεξηγήσεις και μαλώματα… έως και φόνους, και δεν ξεχνώ πως μια λάθος κρίση κάποτε καταδίκασε τον Κύριό μας σε θάνατο. Από άγνοια; ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ!
ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΥ ΓΡΑΦΕΙ: <<Κι εγώ, όταν ήρθα προς εσάς, αδελφοί, ήρθα όχι με υπεροχή λόγου ή σοφίας, για να αναγγέλλω σ’ εσάς το μυστήριο του Θεού.  Γιατί αποφάσισα να μην ξέρω τίποτα μεταξύ σας (λόγος άγνοιας;;;) παρά μόνο τον Ιησού Χριστό και αυτόν σταυρωμένο.   Κι εγώ ήρθα προς εσάς με ασθένεια και με φόβο και με τρόμο πολύ.  Και ο λόγος μου και το κήρυγμά μου έγιναν όχι με πειστικούς λόγους σοφίας, αλλά με απόδειξη Πνεύματος και δύναμης,  για να μην είναι η πίστη σας βασισμένη στη σοφία των ανθρώπων, αλλά στη δύναμη του Θεού.  Σοφία όμως μιλούμε μεταξύ των τελείων, σοφία όμως όχι του αιώνα τούτου ούτε των αρχόντων του αιώνα τούτου που καταργούνται.  Αλλά μιλούμε Θεού σοφία που είναι αποκρυμμένη μέσα σε μυστήριο, την οποία προόρισε ο Θεός πριν από τους αιώνες προς δόξα μας,  την οποία κανείς από τους άρχοντες (και τους εκκλησιαστικούς;;;) του αιώνα τούτου δεν έχει γνωρίσει. Γιατί αν τη γνώριζαν δε θα σταύρωναν τον Κύριο της δόξας>>. (ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α' ΚΕΦ. 2: 1,8 ).
Γιατί όμως αδελφοί μου θα πρέπει να έχουμε την ορθή κρίση; Με τι να την συσχετίσουμε;
ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ: ΤΟ, <<Γίνε νικητής της αδικίας για να βρεις την ειρήνη της ψυχής σου>>, και κατανοούμε  πως όταν έχεις ορθή κρίση, και δεν αδικείς αλλά μάλλον δικαιώνεις τον αδελφό σου, τότε έχεις <<την ειρήνη της ψυχής σου>>!!! Η ειρήνη της ψυχής είναι μία νίκη όμως και αυτού του θυμού, και γι’ αυτό ο άνθρωπος της ειρήνης, είναι και μακρόθυμος, και αλλιώς υπομονετικός, και διαφορετικά και σύγχρονα: ο αληθινά ανεκτικός!
Τα όσα αναφέραμε μας φέρνουν πολύ κοντά στον Κύριο μας (όση απόσταση μπορεί ένα κανονικό παιδί να πετάξει μια πέτρα!) και ακούμε την φωνή Του που μας σιγοψέλνει:
-          «Πρέπον εστίν ημίν πληρώσαι πάσαν δικαιοσύνην» [Και όχι πάσαν ανομίαν!].
<<Η λέξη «Δικαιοσύνη» ευρίσκεται στην Καινή Διαθήκη ογδόντα οκτώ φορές. Η λέξη «δίκαιος» ογδόντα μία φορές. Δεν έχουν όμως πάντοτε την σημασία την οποίαν έχουν οι λέξεις αυτές στη σημερινή εποχή. Η λέξη «Δικαιοσύνη», πάρα πολλές φορές, ίσως τις περισσότερες, έχει την έννοια όλων των αρετών, όλων των καθηκόντων του ανθρώπου προς τον άνθρωπο και τον Θεό. Με την έννοια αυτή την χρησιμοποιεί και ο Κύριος, όταν λέγει «Πρέπον εστίν ημίν πληρώσαι πάσαν δικαιοσύνην»>> [ http://users.sch.gr/aiasgr/Kainh ].
Αδελφοί μου, εάν τον άνθρωπο δεν είναι σωστό να τον πειράζουμε –με τις αδικίες μας- πως είναι δυνατόν να αδικούμε τον ίδιο τον Θεό; Να αδικούμε την Μητέρα Του, αλλά και την δική μας μητέρα, και εννοώ την Ορθόδοξη Εκκλησία μας;
ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΟΙ! Κατά την ώρα του αγίου βαπτίσματός μας, μαζί με το «Συντάσσομαι» υποσχεθήκαμε και το «Αποτάσσομαι»! Κι έτσι φτάσαμε και στο «ΠΙΣΤΕΥΩ»!
Η βάπτιση ως γνωστό αποτελείται από 3 μέρη. Στο πρώτο μέρος που συμπεριλαμβάνει τις ‘’Προβαπτισματικές ευχές’’ και πριν ακόμη ο/η ανάδοχος διαβάσουν το «Πιστεύω», στην είσοδο της εκκλησίας! ο Ιερέας
1) Διαβάζει κάποιες ευχές. 2)            Στη συνέχεια οι νονοί αποτάσσονται τον Διάβολο τρεις φορές και στην ερώτηση του παπά’ «Αποτάσσεσαι τον Διάβολο;» απαντάνε «Αποτάσσομαι!» Μετά από αυτό, ο παπάς προτρέπει τους νονούς να φυσήξουν 3 φορές, για να διώξουν το κακό πνεύμα από το μωρό, και έπειτα να φτύσουν 3 φορές ως σημάδι άρνησης του Διαβόλου.3) Έπειτα, οι νονοί απαντάνε «Συντάσσομαι!»… και αυτό γίνεται επίσης 3 φορές. 4)Στο τέλος, ο νονός/η νονά διαβάζουν το «Πιστεύω».
Τι να πούμε τώρα γι’ αυτούς που λένε ότι «Πιστεύουν!». Πως πιστεύεις αδελφέ, όταν δεν «Αποτάσσεσαι τον Διάβολο;»… αλλά και πως λες το «Συντάσσομαι!» Δεσπότη μου όταν αποτάσσεσαι (= π.χ. διώχνω αξιωματικό από τις τάξεις του στρατού) το μόνο παλικάρι του Χριστού που ο Θεός σε αξίωσε να τον έχεις γραμμένο στα Μοναχολόγια της μητροπόλεώς σου; Αλήθεια σε τι ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ;
Αλήθεια ο Δέσποτας π. θεόκλητος, ο φίλος και συνεργάτης του Γέροντα Αυγουστίνου Καντιώτη, όταν απαγγέλλει το  ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΤΙ ΠΙΣΤΕΎΕΙ;
Αποτέλεσμα εικόνας για αγιος Νεκταριος
Αλήθεια, ο Άγιος Φλωρίνης Πιστεύει; Και αν πιστεύει, αποτάσσεται τον σατανά και τα παιδιά του διαβόλου, δηλαδή όλους τους εγκεφαλικά αρρώστους –πλανεμένους που αιώνες τώρα δογματίζουν διαστροφικά; Τελικά ο Δέσποτάς μας τολμάει να πει δημόσια το «Συντάσσομαι» με την πίστη των αγίων πατέρων μας και να επαναλάβει τρεις φορές τα παρακάτω λόγια του συγχρονισμένου και  μεγάλου Αγίου της Ανατολικής Εκκλησίας μας, του Αγίου Νεκτάριου; Και λέγοντας τρεις εννοώ’ μία μπροστά στον Οικουμενικό μας Αρχι-αιρεσιάρχη, μία ενώπιον της Ιεράς Συνόδου (που αν επιτρέψει ο Θεός και πειράξουν τον Ιερέα μας, ΑΛΛΟΙΜΟΝΌ ΜΑΣ!!!)…. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ φορά ενώπιον των λογικών προβάτων που ποιμαίνει εις τα όρια της σωστικής μητροπόλεώς μας!!!!!
ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΚΡΗΤΗ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!
Στο δίτομο έργο του’ «Μελέτη ιστορική περί των αιτίων του σχίσματος» λέει:
-          «Τις ήδη αγνοεί τούς λόγους του σχίσματος; Η ενότης ήδη διεσπάσθη εσωτερικώς, ο ηθικός δεσμός απεκόπη, το χάσμα ηνέῳκται, και το απόστημα έστηκε μέγα διαχωρίζον την Δυτικήν, ή μάλλον την Ρωμαϊκήν της Ανατολικής ή μάλλον της μιάς αγίας καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας. Οι πάπαι απέβησαν Ρωμαίοι αυτοκράτορες η δε Ρωμαϊκή Εκκλησία, αυτοκράτειρα εκκλησία, η εκκλησία των εκκλησιών και ο επίσκοπος Ρώμης, επίσκοπος των επισκόπων όλου του κόσμου. Ήδη Ο πάπας Εγένετο θεάνθρωπος διότι χειρίζεται θείῳ καΙ Ανθρωπίνῳ δικαίῳ δύο υψίστας δυνάμεις την θείαν δύναμιν και την ανθρωπίνην . Τις αντιστήσεται προς αυτούς; Τις δύναται να ατενίσῃ προς το ύψος το παπικόν; Τις να αντοφθαλμίσῃ προς την μεγαλοπρέπειαν αυτών; Η Δύσις άπασα ήδη προσπεσούσα προσεκύνησεν αυτόν αλλ’ η Ανατολή δεν υποτάσσεται, η Ανατολή εμμένει εν τοίς της Εκκλησίας κανόσι… Οι Πάπαι και αμαρτάνουσι και κολάζονται και θα κολάζονται μέχρι της Δευτέρας Παρουσίας ίσως και αιωνίως διά τα προς την Ελληνικήν Εκκλησίαν κακά και τας ψευδενώσεις και τας ασεβείς και αντιχριστιανικάς διατάξεις».
ΕΠΙΜΕΤΡΟ
Όποιος κι αν είσαι! <<Γίνε νικητής της αδικίας για να βρεις την ειρήνη της ψυχής σου>>.
Όσο γι’ αυτούς τους εγκεφαλικούς εκκλησιαστικούς και θρησκευτικούς τύπους που λένε ότι ακόμη και στα αρχαία Ευχολόγια είναι χαραγμένα τα ιερά γράμματα, « Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία», ας προσέξουν και ας απαγγείλουν για μία ακόμη φορά το παραπάνω ‘’’ποίημα’’’ του Αγίου, για να διαπιστώσουν –τουλάχιστον στο κείμενο αυτό!- ότι ο άγιος Νεκτάριος εξ αρχής αποφεύγει να <<ενώσει>> την « Δυτικήν, ή μάλλον την Ρωμαϊκήν» με τον όρο Εκκλησία!... και όταν το κάνει, τι κάνει; Εξισώνει και μας σώνει!
<<Οι πάπαι-λέει- απέβησαν= Ρωμαίοι αυτοκράτορες-και- η δε Ρωμαϊκή Εκκλησία,
=αυτοκράτειρα εκκλησία,
= η εκκλησία των εκκλησιών
και ο επίσκοπος Ρώμης, =επίσκοπος των επισκόπων όλου του κόσμου>>.
Ποιος διαφωνεί; Ποιος τώρα είναι αυτός που συμφωνεί, αλλά που δεν βγάζει φωνή;
ΟΜΩΣ!  <<ΦΩΝΗ ΘΕΟΥ…… ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ!>>
ΚΑΙ! Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ.
Π. ΘΕΟΚΛΗΤΕ. ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΦΑΝΕΡΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ!
Το αυτό ισχύει και για τον ΆΓΙΟ ΠΡΩΤΟ- ΣΥΓΓΕΛΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ, ΤΟΝ Π. ΝΙΚΗΦΟΡΟ…. ΚΑΙ Π. ΘΕΟΦΙΛΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΞΑΤΕ ΤΟ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΡΆΦΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ: <<Επιστροφή από την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία>>.. και τι περίπου γράφει παρακάτω; Μα φυσικά τα περί «Αποτάσσεσαι τον Διάβολο»… και   <<και έπειτα να φτύσουν 3 φορές ως σημάδι άρνησης του>>. Καταλαβαίνεται ποιου; ΑΜΗΝ.
 http://www.eordaia.org/index.php?option=com_content&view=article&id=39912:l-r-&catid=2261:6 ]