Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟ ΒΡΗΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ...







ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 

ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΑΥΤΟ ΒΡΗΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ

ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙΣ

ΝΗΣΤΕΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ

Δ.Β.Ε
                                                                        


Για την αγάπη σου Εγώ ανέβηκα εις το Σταυρό 
(ημέρα Παρασκευή)
για την Αγάπη τη δική μου εσύ τι έκανες παιδί μου;



Εις τον Εσταυρωμένο

Όταν Σε βλέπω στον Σταυρό επάνω, καρφωμένον,
γυμνόν, μα και αιμόφυρτον και όλον
πληγιασμένον…

Αισθάνομαι ότι εγώ σε κάρφωσα, Χριστέ μου∙
ναι με τις αμαρτίες μου, φιλάνθρωπε, Θεέ μου.

Πως κάθε αμαρτία μου είναι και μια πληγή Σου,
όπου την έκαμα εγώ στο Πάντιμο Κορμί Σου.

Συγχώρησέ μου, Κύριε, την τόσ’ αχαριστία,
που δείχνω καθημερινώς, στην άκρα Σ’ ευσπλαχνία.

Και δώσε μου μετάνοια, μετά πικρών δακρύων,
για να αξιωθώ κι εγώ της δόξης των αγίων.


π. Μάξιμος Καραβάς
12-4-1996