Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Η Αγία Σοφία της Κλεισούρας συνομιλεί με τον γέροντα Μάξιμο Καραβά (ιερομόναχο της Ι.Μ. Αγίας Παρασκευής Εορδαίας) και μετά από παρότρυνση των επισκεπτών της ψάλλει την Παναγία μας






ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ - YouTube








Η Αγία Σοφία της Κλεισούρας συνομιλεί με τον γέροντα Μάξιμο Καραβά (ιερομόναχο της Ι.Μ. Αγίας Παρασκευής Εορδαίας) και μετά από παρότρυνση των επισκεπτών της ψάλλει ένα ψαλτοτράγουδο στην Παναγία.


Ω Παναγία Δέσποινα μεγάλο τ` όνομα Σου
μεγάλη και η χάρη Σου και το προσκύνημά Σου

Παράκληση σου κάνομε και σε παρακαλούμε
την χάρη σου γυρεύομε και ‘σένανε καλούμε

Προσπίπτω η ταλαίπωρη ζητώ το έλεος Σου
όπως γενείς Μεσίτρια, Αγνή προς τον Υιό σου

Ίνα ιδείς την θλίψη μου άκουσον τη φωνή μου
Εσύ θα είσαι Γιάτρισσα όπου θα μας γιατρέψεις
κάθε ψυχή αμαρτωλή θα την εθεραπεύσεις

Γιάτρεψε Παναγία μου και μένα το παιδί σου

Αγαπητοί μου Χριστιανοί όλοι μετανοήστε
Και το Χριστό Αναμάρτητο με τύχη αναζητήστε

Μαρία ελευθέρωσε το Έθνος την Πατρίδα
Μαρία ελευθερώτρια χαρά και ευτυχία

Είν’  η μητέρα του Θεού στον κόσμο η γαλήνη
και οδήγησε κάθε άσπλαχνο εις την ελεημοσύνη

Μαρία κινδυνεύουμε και τρέμει η καρδιά μας
σώσε μας Παναγία μου σώσε και τα παιδιά μας

Εσύ είσαι η ελπίδα μας και η παρηγοριά μας
σπλαχνίσου Παναγία μου και δες την συμφορά μας

Γονατιστή πανάχραντε με χέρια σταυρωμένα
σε ικετεύω Δέσποινα με μάτια δακρυσμένα

Απάλλαξέ μας Πάναγνη από την τυραννία
και δώρισόν μας τη Ζωή και την Ελευθερία

Εσύ θα σώσεις τον λαό και όλα τα παιδιά Σου
εσύ είσαι η Μάνα η σπλαχνική όπου θα μας πονέσεις

Συγχώρησον και γλύτωσον τον κόσμου Χριστέ μου!


"Δόξα σοι Χριστέ μου, δόξα σοι! Ελέησον ημάς τους αμαρτωλούς…" (Αγία Σοφία της Κλεισούρας) 

https://www.youtube.com/watch?v=egbOefdfiek