ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ
«ΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΣΤΑΖΟΥΝ ΑΙΜΑ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΙΜΑΚΤΟ ΘΥΣΙΑ;»
«Το να πεθάνουμε είνε φυσικό πράγμα, το να προδώσουμε την πίστι είνε απαίσιο και αποτρόπαιο» (π. Αυγουστίνος Καντιώτης)
Αγαπητοί,
Στο Πηδάλιο της Εκκλησίας υπάρχει ιερός Κανόνας που λέγει πως εάν ένας ιερέας λιμοκτονεί και ο επίσκοπός του αδιαφορήσει γι’ αυτόν, τότε ο επίσκοπος (και ασχέτως αν ο Θεός φροντίσει τα περί τροφής του ιερέως) να θεωρείται ως φονιάς του ιερέως και φυσικά να τιμωρείται.
Έχοντας και κατέχοντας ως ερμηνευτικό κλειδί την παραπάνω πρόταση ας αναλογιστούμε την ευθύνη των Αρχιερέων μας που μέχρι σήμερα αδιαφορούν για τη δοκιμασία λιμού που περνούν οι σε αναστολή νοσοκομειακοί αδελφοί μας μαζί και οι οικογένειές τους. Δυστυχώς οι Επίσκοποι της Ελλαδικής Εκκλησίας επέλεξαν να στηρίξουν την εκστρατεία υπέρ του εμβολιασμού εγκαταλείποντας τους ανθρώπους αυτούς στο έλεος το Θεού. Εξάλλου κάθε (υλική) στήριξη των νοσοκομειακών, θα σήμαινε ενίσχυση του «αντιεμβολιαστικού» κινήματος.
«Πριν λοιπόν θρηνήσουμε νεκρούς... Πριν να είναι αργά...»[1], λόγω απεργίας πείνας ορισμένων νοσοκομειακών, ας σκεφτούν οι αρχιερείς μας εάν είναι δυνατόν χέρια που στάζουν αίμα να τελούν την αναίμακτο θυσία.
«καί εἶπε Κύριος· τί πεποίηκας; φωνὴ αἵματος τοῦ ἀδελφοῦ σου βοᾷ πρός με ἐκ τῆς γῆς.» (Γεν. 4,10). Δηλαδή, είπε ο Κύριος· “τι είναι αυτό που έκαμες; Η φωνή του αίματος του φονευθέντος αδελφού σου υψώνεται από την γη στον ουρανό προς εμέ και βοά ζητούσα την τιμωρία σου.
Κάνοντας ένα βήμα πέρα από την αναισθησία των ιεραρχών μας, για το δράμα των εν αναστολή νοσοκομειακών μας, βρίσκουμε την από συνοδικού βήματος θέση της Ιεραρχίας μας υπέρ (του) εμβολιασμού. Και αυτή η υπόθεση είναι μια υπόθεση αίματος. Η ευθύνη των επισκόπων είναι ασυνήθους μεγέθους γιατί το να καταλήξει ένας ασθενής εξαιτίας κάποιου μικροβίου είναι ό,τι πιο φυσικό. Όμως το να καταλήξει ο πιστός πειραματόζωο δια των ευχών των Αρχιερέων μας και να πεθάνει εξ αιτίας του δοκιμαστικού εμβολίου και των παρενεργειών του, είναι ό,τι πιο αφύσικο και ανήθικο.
Στόμα Αρχιερέως αποκαλύπτει από δημοσίου τηλεοπτικού «βήματος» τα εξής:
«Όπως πρωτοστατούμε (ενν. η Εκκλησία της Ελλάδος) στην προσπάθεια της αιμοδοσίας, του μυελού των οστών, ακόμα και στη δωρεά οργάνων, να πρωτοστατούμε και σ’ αυτό το θέμα (ενν. στον εμβολιασμό). Όσο στην αρχή δυσκολευτήκαμε να πάρουμε μια τέτοια απόφαση, στο τέλος και ο Αρχιεπίσκοπος και οι Μητροπολίτες και η Σύνοδος, με δυνατά κείμενα, παρακίνησαν [τον λαό] σε κάτι τέτοιο.» [2].
«Τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐφ᾿ ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν» (Ματθ. 27,25)
Ιδού η τρίτη και τελευταία υπόθεση αίματος που σκιάζει όχι έναν και δύο επισκόπους αλλά όλους, δηλαδή η αποδοχή και επίσημη προτροπή της Ιεραρχίας μας για την ονομαζόμενη «Δωρεά οργάνων».
Για να κατανοήσουμε το δαιμονικό - ανθρωποκτόνο έργο όλων όσων υποστηρίζουν, με οποιοδήποτε τρόπο την αρπαγή των οργάνων και ιστών (δηλαδή όλου του σώματος) από ασθενής, δηλαδή ζωντανούς συνανθρώπους μας ,αρκεί να θυμίσουμε για μία ακόμη φορά τη σχετική διήγηση του αειμνήστου π. Χρυσοστόμου, ηγουμένου του Ιερού Κοινοβίου Οσίου Νικοδήμου Κιλκίς: «Μας ζήτησαν να προσευχηθούμε για τον αδελφό Γεώργιο που ήταν σε κώμα. Μετά από δύο χρόνια ο Γεώργιος συνήλθε και μας επισκέφτηκε, εδώ στο μοναστήρι… Ο ίδιος μας είπε πως όταν ήταν σε αυτή την κατάσταση οι γιατροί προσπαθούσαν να πείσουν τον πατέρα του να υπογράψει ώστε να πάρουν τα όργανά του. Ο πατέρας δεν δεχόταν, και ο Γιώργος - που τα άκουγε όλα - φώναζε: «Μπράβο πατέρα, μπράβο πατέρα…»»[3]!
Αλήθεια Χριστιανοί;
ΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΣΤΑΖΟΥΝ ΑΙΜΑ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΙΜΑΚΤΟ ΘΥΣΙΑ; Αδελφοί, ως επίμετρο να πούμε και τα εξής λόγια. Μήπως και εμείς, ο λαός του Θεού, δηλαδή οι λαϊκοί, οι μοναχοί, οι διάκονοι αλλά και οι ιερείς που βλέπουμε τη σταδιακή μετατροπή των ποιμένων μας σε λυκοποιμένες και επιλέγουμε τη σιωπή, μήπως εμείς είμαστε αθώοι από του αίματος αυτών που θυσιάζονται και σήμερα στον αιματηρό βωμό της θεάς Επιστήμης; Είθε τα παρακάτω λόγια του π. Αυγουστίνου Καντιώτη που ειπώθηκαν το έτος 1973, δηλαδή έξι χρόνια μετά την πρώτη επιτυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς και πέντε χρόνια μετά τη νομιμοποίηση της αφαίρεσης ζωτικών οργάνων από ασθενείς (εγκεφαλικά δήθεν νεκρούς), να μας συνετίσουν: «ἀγαπητοί μου, δὲν εἶνε μόνο οἱ Ἑβραῖοι ἔνοχοι τοῦ ἐγκλήματος τοῦ Γολγοθᾶ· εἴμαστε κ᾿ ἐμεῖς, εἶνε καὶ ὅλος ὁ κόσμος. Ἀπὸ τότε ποὺ σταυρώθηκε ὁ Χριστὸς πέρασαν εἴκοσι αἰῶνες. Ἂν μὲ ρωτήσετε, σὲ ποιόν αἰῶνα χύθηκε τὸ περισσότερο ἄδικο αἷμα, ἀδιστάκτως θὰ σᾶς ἀπαντήσω· στὸν εἰκοστό. Ὁ εἰκοστὸς αἰώνας, ὁ αἰώνας τῶν πυραύλων καὶ τῆς ἐπιστήμης, εἶνε ὁ πλέον ἐγκληματικός. Ἀμφιβάλλετε; Θέλετε νὰ σᾶς πῶ τὰ ἐγκλήματα τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνος; Δύο – τρία θὰ πῶ. Στὴν ἀρχὴ τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνος ἕνα ἑκατομμύριο (1.000.000) ἀθῷοι Ἀρμένιοι, ἄκακα ἀρνία, ἐσφάγησαν ἀπὸ τὸ μαχαίρι τῶν Τούρκων. Ἀλλὰ «τὸ αἷμα αὐτῶν ἐπ᾿ αὐτοὺς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα αὐτῶν»… Ὑπάρχει Θεός, ὑπάρχει δικαιοσύνη. Οἱ ἐγκληματίες θὰ πληρώσουν μὲ τόκο καὶ ἐπιτόκιο γιὰ τὰ ἐγκλήματά τους. Ὑπάρχει Ἐσταυρωμένος, ὁ ὁποῖος εἶνε μὲν μακρόθυμος, ἀλλὰ ἔρχεται καὶ ἡ στιγμὴ τῆς πληρωμῆς.
* * *
Ὁ Θεός, ἀγαπητοί μου, μᾶς καλεῖ καὶ διὰ συμφορῶν καὶ θεομηνιῶν, διὰ σεισμῶν καὶ ἄλλων φαινομένων νὰ μετανοήσουμε, προτοῦ νὰ ἔρθῃ ὁ Τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, ὁ Ἁρμαγεδὼν τῆς Ἀποκαλύψεως (Ἀπ. 16,16). Σήμερα, Μεγάλη Παρασκευή, ποιός ξέρει σὲ πόσα σημεῖα τῆς Γῆς γίνεται ἀκόμη πόλεμος, πέφτουν βόμβες καὶ σκοτώνονται ἀθῷοι ἄνθρωποι ποὺ ἀμύνονται γιὰ τὴν ἐλευθερία τους! Τέτοια ἅγια μέρα χύνεται αἷμα. Καὶ γιὰ τοὺς δημίους λοιπὸν ὅλων αὐτῶν τῶν θυμάτων μπορεῖ νὰ λεχθῇ· «Τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐφ᾿ ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν». Τί ὑπολείπεται; Ὅσοι ἔχετε καρδιά, ὅσοι ἔχετε αἴσθημα, ὅσοι δὲν γίνατε ἀκόμη πέτρες καὶ βράχοι, γονατίστε καὶ παρακαλέστε τὸν Κύριο γιὰ ὅλους ὅσοι ἐσφάγησαν σὰν ἀθῷα ἀρνία· Ὁ Θεὸς ν᾿ ἀναπαύσῃ αὐτούς, ἐμᾶς δὲ νὰ παραλάβῃ ἐν μετάνοιᾳ εἰλικρινεῖ λέγοντας· «Μνήσθητί μου, Κύριε, ὅταν ἔλθῃς ἐν τῇ βασιλείᾳ σου» (Λουκ. 23,42). Ἀμήν.» [4].
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
[2] [Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος για τον εμβολιασμό κατά της COVID-19 https://www.youtube.com/watch?v=8tzmhHY3TWI&ab_channel=Fr.RomanosAnastasiadis
[3] Μαρτυρία προσκυνητή Δ.Β.Ε
[4]