Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

Οικουμενική ασέβεια και συνοδική βλασφημία

Οικουμενική ασέβεια και συνοδική βλασφημία

 
Η Δωρεά οργάνων και ιστών και το αποκορύφωμα των κακών

ΘΕΜΑ: ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΑΣΕΒΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ
«Ὁ πρῶτος ἄνθρωπος ἐκ γῆς χοϊκός, ὁ δεύτερος ἄνθρωπος ὁ Κύριος ἐξ οὐρανοῦ. Οἷος ὁ χοϊκός, τοιοῦτοικαί οἱ χοϊκοί, καί οἷος ὁ ἐπουράνιος τοιοῦτοι καί οἱ ἐπουράνιοι· καί καθώς ἐφορέσαμεν τήν εἰκόνα τοῦχοϊκοῦ, φορέσομεν καί τήν εἰκόνα τοῦ ἐπουρανίου» (Απόστολος Παύλος).

Αδελφοί εν Χριστώ, η εορτή των Χριστουγέννων εμφανίζει τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό και Σωτήρα του κόσμου ως «παιδίον νέον» μέσα σε φάτνη και μέσα στην αγκαλιά της Θεοτόκου Μαρίας και ακόμη μέσα στην προστατευτική αγκάλη του δικαίου και παρθένου γέροντα Ιωσήφ. Αλλ’ όμως σήμερα, δέκα ημέρες πριν από τα  Χριστούγεννα και όσο η Εκκλησία μας ψάλλει το Προεόρτιο Κοντάκιο: «Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν προαιώνιον Λόγον, ἐν Σπηλαίῳ ἔρχεται, ἀποτεκεῖν ἀποῤῥήτως…», μας δίνεται η ευκαιρία να πλησιάσουμε στην προεόρτια τράπεζα του λόγου ώστε να γευτούμε Αυτόν που είναι ο Πανταχού Παρών, Αυτόν που ως υιός ανθρώπου θα βρίσκεται για λίγες ημέρες ακόμη μέσα στην ευλογημένη κοιλία της Θεοτόκου!
Πολλοί ιεροκήρυκες αλλά και αρχιερείς τον καιρό αυτό (όπως και παλαιότερα) πρόκειται να μιλήσουν με θέμα «Το αληθινό μήνυμα της εορτής των Χριστουγέννων» (όπως άλλοτε ο Μεσογαίας Νικόλαος, ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος, και οι συν αυτώ), αλλ’ όμως ίσως και άθελά τους να εξετάσουν και πάλι το βρέφος μόνον ως «Νεογέννητο»! Ας είναι. Αν όμως αυτοί  με τον τρόπο τους αυτό σιωπούν και δεν μιλούν για τον Χριστό ως έμβρυο, αν έπαψαν να κηρύττουν αληθινά για ό,τι αφορά τη ζωή Του εν τη μήτρα της Μητρός Του, καλούμαστε όλοι εμείς να απαντήσουμε στις «φωνές» των αδικοχαμένων απροστάτευτων κατά σάρκα αδελφών μας που μας καλούν να αγωνιστούμε για τα δικαιώματα των αδυνάτων και ανυπεράσπιστων απανταχού ανθρώπων!
Οι «φωνές» των αδικοχαμένων φονευθέντων ανθρώπων, είτε μέσω των αμβλώσεων είτε μέσω της πρακτικής της ευθανασίας ή της δήθεν «δωρεάς» οργάνων και ιστών, βοούν και μας προτρέπουν να κοιτάξουμε την άλλη όψη της μητροπολιτικής Εορτής για να συνθέσουμε την κομματισμένη εικόνα του ανθρώπου που υπάρχει ως «έκτρωμα» σε κάποιο δίκτυο αποχέτευσης, ως «σάπιο» (και πλέον άχρηστο γεροντικό) υλικό πάνω σε παραλυτικά κρεβάτια αλλά και ως «οργανικά» κομμάτια κρέατος που συλλέγονται στα δίκτυα των νέων ψαράδων και δήθεν «ιατρών» από δήθεν «εγκεφαλικά νεκρούς» ανθρώπους! Το παράδοξο εδώ είναι α) ότι οι άνθρωποι αυτοί, δηλαδή οι υποψήφιοι δωρητές οργάνων, πιστεύουν εκατό τοις εκατό αυτούς που υποστηρίζουν ότι ένας άνθρωπος είναι αληθινά νεκρός όταν ένα και μοναδικό κομμάτι του εγκεφάλου (ο μίσχος) νεκρώνεται, και β) ότι οι άνθρωποι αυτοί, δηλαδή οι δωρητές οργάνων, πιστεύουν εκατό τοις εκατό αυτούς που υποστηρίζουν ότι ένας άνθρωπος ενώ είναι νεκρός σώζει συνολικά 108 διαφορετικούς ανθρώπους (οχτώ μέσω των οργάνων του, και εκατό δια των ιστών αυτού) χάρη των επιστημόνων, των ικανών, ευφυών, επιστημόνων μας! Ω, των ευφυών όφεων των ημερών μας, αλίμονό τους, λόγω ότι πλανούν το λαό του Θεού "αποσφραγίζοντάς τους;"!      
Επειδή τώρα το γεγονός της Χριστού ενανθρωπήσεως «είναι η προϋπόθεση όλων των άλλων σταθμών της σωτηρίας μας» [1],  προχωρούμε προς αυτόν τον σταθμό που εξ αρχής ονομάσαμε ως «Το αποκορύφωμα των κακών» ώστε να φωτιστεί η σκοτεινή πλευρά των σύγχρονων «δωρεών» της ιατρικής, της πολιτικής, της κοινωνικής-οικουμενικής, αλλά και της «θεολογικής» εν Κρήτη επιστήμης (και όχι μόνον, και εννοώ την άλλη πλευρά της άρνησης των μυστηριακών δωρεών Του από τον ίδιο τον λαό Του, την φοβική αδιαφορία ημών των λαϊκών που δεν ομολογούμε, που δεν αντιστεκόμαστε κατά της αμαρτίας και κυρίως κατά της "συνοδικής βλασφημίας")!
Ο Ιερός Χρυσόστομος έχοντας κατά νου τον αναμάρτητο Κύριο ημών Ιησού Χριστό, την Παρθένο Μητέρα Του, τον αγαπημένο και παρθένο μαθητή Του, τον Ιωάννη τον Θεολόγο αλλά και ολόκληρο τον χορό των δικαίων και των αγίων Του, λέγει: «Ακόμη δεν ανέφερα το αποκορύφωμα των κακών ούτε το κυριότερο μέρος της συμφοράς αποκάλυψα διότι πολλές φορές που ετοιμάσθηκα να το πω, κοκκίνισα και πολλές φορές ντράπηκα. Ποιο είναι λοιπόν αυτό;
(…) Κάποιος παράδοξος και παράνομος πόθος εισήλθε στη ζωή μας… Επινοήθηκε κάποια νέα και φοβερή παρανομία διότι ανατρέπονται όχι μόνο οι ανθρώπινοι αλλά και οι φυσικοί νόμοι… κινδυνεύει στο εξής να γίνει περιττό το γυναικείο φύλο, εφ’ όσον οι νέοι άνδρες αναπληρώνουν αντί εκείνων όλα όσα ανήκουν σε αυτές. Και δεν είναι μόνο αυτό το κακό αλλ’ ότι με πολλή ελευθερία αποτολμάται τέτοια ακολασία και νομιμοποιήθηκε η παρανομία. Κανείς λοιπόν δεν φοβάται και δεν τρέμει. Κανείς δεν ντρέπεται ούτε κοκκινίζει αλλά και υπερηφανεύεται για τη γελοία αυτή πράξη και θεωρούνται παράφρονες οι σώφρονες και ότι δήθεν πλανώνται όσοι δίνουν συμβουλές ενάντια στο πάθος… Οι δήθεν λογικοί άνθρωποι που γνώρισαν τη Θεία διδασκαλία και διδάσκουν σε άλλους τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν και άκουσαν τις Αγίες Γραφές που κατήλθαν από τον ουρανό, συνάπτουν σχέσεις τόσο ελεύθερα με τους άνδρες. Σαν να μην είναι ακριβώς έλλογοι άνθρωποι μήτε να υπάρχει η πρόνοια του Θεού η οποία τιμωρεί τις παρανομίες αλλά σαν σκότος που κατέλαβε τα πάντα και κανείς πλέον ούτε τα βλέπει αυτά ούτε τα ακούει, έτσι αποτολμούν τα πάντα και μάλιστα με τόση μεγάλη μανία.
(…) Αν κάποιος ερχόταν και σου υποσχόταν από άνθρωπο να σε κάνει σκύλο άραγε δεν θα τον απέφευγες σαν κακούργο; (…) Τι λοιπόν πες μου, αν κάποιος απειλούσε να κάνει τους άνδρες να γεννούν και να περνούν το στάδιο της λοχείας, δεν θα θυμώναμε πάρα πολύ;» [2].  
Αλήθεια αδελφοί, ο ορατός κίνδυνος «στο εξής να γίνει περιττό το γυναικείο φύλο» εφόσον στο πάνθεο των μεταμοσχεύσεων μπορεί άνετα να μπει και η «μεταμόσχευση μήτρας» δεν σας θυμώνει πάρα πολύ; Ο Μεσογαίας που τρέχει από νοσοκομείο σε νοσοκομείο για να πείσει τους γονείς και κηδεμόνας ώστε να δωρίσουν τα δήθεν «εγκεφαλικώς νεκρά» σώματα των συγγενών τους, δεν σας θυμώνει πάρα πολύ; Αν τώρα ακούγατε μία γνωστή φωνή να σας λέγει ότι «Οι δωρητές οργάνων αγιοποιήθηκαν συνοδικώς» (π. Νικόλαος Μανώλης), τι θα λέγατε για τους «δήθεν» νουνεχείς ανθρώπους της Εκκλησίας μας και μάλιστα ιεράρχες;
Ακούστε λοιπόν ποιο πραγματικά είναι το συνοδικό αποκορύφωμα της βλασφημίας επί των ημερών μας προ της ψευδοσυνόδου της Κρήτης: «Η Εκκλησία φαίνεται πως σαν τύπος (ενν. τη δωρεά οργάνων) το έχει δεχτεί! Έρχεται λοιπόν η Αποστολική Διακονία και βάζει να διαβαστεί το εξής Συναξάρι στην ακολουθία της πρώτης Κυριακής του Νοεμβρίου (2014;)… Διαβάζουμε το εξής (αυτό που διαβάζουμε στην ακολουθία της 1ης Κυριακής του Νοεμβρίου, πρόκειται περί οφθαλμαπάτης! Οι δωρητές οργάνων αγιοποιήθηκαν συνοδικώς! Ή υπάρχει άλλη ερμηνεία! Σε ποιο; Στο εξής): Τη αυτή Κυριακή η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος όρισε τιμάσθαι τους χριστομιμήτου αυταπαρνήσει κινουμένους προς δωρεάν οργάνων σώματος αυτών εις σωτηρίαν πασχόντων αδελφών.  
Στίχος
Δωρειταί του σώματος χαίρετε εν Κυρίω, ως εν έργοις κοινωνοί του νόμου της αγάπης».
Αλήθεια, «δεν θα θυμώνατε πάρα πολύ;» με τον Νικόλαο Μεσογαίας που ήρθε από τη ΝΑΣΑ και των συν αυτώ συνοδικών αν πράγματι ισχύουν τα λόγια του π. Νικολάου Μανώλη που άκουγα χτες ΕΔΩ* με κομμένη την ΑΝΑΣΑ; [3*]. Αίσχος! Από τη μια πλευρά η πολιτεία να ορίζει αντι-δημοκρατικά την 1η Νοεμβρίου ως Πανελλήνια Ημέρα Δωρεάς Οργάνων & Μεταμοσχεύσεων (2007), και από την άλλη η "Εκκλησία" των ιεραρχών να πορίζει [4] δήθεν συνοδικώς, δίχως κλήρο και λαϊκούς, την 1η Κυριακή του αυτού μηνός ως ημέρα των Ανώνυμων-Αβάπτιστων "Αγίων" Δωρητών Οργάνων και Ιστών! Αίσχος... Αλλά δόξα τω Θεώ που με ένα φύσημά Του πρόκειται να διαλύσει και αυτόν τον αραχνοΰφαντο "ιστό" των ΟικουμενΙστών, αμήν.
Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Ιεροψάλτης

[2] Προς Ρωμαίους, Ε’ ΕΠΕ 16Β, 406-420, PG 60, 416-420
[4] Πορίζω: ανοίγω δρόμο, εξασφαλίζω, χορηγώ.