Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018

Εγκύκλιος της ιεράς Συνόδου για τις εκτρώσεις

Εγκύκλιος της ιεράς Συνόδου για τις εκτρώσεις

Στην Εγκύκλιο 2426 της 1ης Απριλίου 1986 προς τον ευσεβή Λαό, το Πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, μεταξύ των άλλων γράφονται και τα εξής:
"...Γιατί το έμβρυο, όπως είπαμε, είναι πλήρης, τέλειος και ολόκληρος άνθρωπος από την στιγμή της συλλήψεώς του. Και συνεπώς η έκτρωση είναι φόνος...."

Αποτέλεσμα εικόνας για βΡΟΎΣΓΟΥ κΩΝΣΑΝΤΙΝΟΥ

Θέλω κι εγώ να ζήσω


Μανούλα, άφησε κι εγώ
στην όμορφη ζωή να βγώ,
το φως να αντικρύσω,
θέλω κι εγώ να ζήσω!

Γιατί τώρα φοβήθηκες
εμένα το καημένο
και δεν με βλέπεις σαν παιδί,
μα μ' έχεις ξεγραμμένο;

Μανούλα μου, μονάχα εσύ
μπορείς να με γλυτώσεις'
στα χέρια των απάνθρωπων,
ω, μη με παραδώσεις!

Δεν φρίττης μπρος στο έγκλημα!
Το κρίμα σου μεγάλο!...
Εικόνα είμαι του Θεού!
Τί θες ν' ακούσεις άλλο;

Και τέλος, μάθε το καλά:
κι αν φαίνετ' ο Θεός ν' αργεί,
τέτοια εγκλήματα φρικτά
πάντα τα τιμωρεί!...

Μαργαρίτα Τσεμπερλίδου
(Από το τ. 45/1990 της Π.Ε.ΦΙ.Π.).