1ο Σχόλιο: Πάτερ μου, ο Υιός δεν είναι το "δεύτερο" Πρόσωπο της Τριάδος, αλλά Ο ΕΝΑΣ της ΤΡΙΑΔΟΣ... Ξεχάστε τον Ζηζιούλα, τον μεγαλύτερο Χριστομάχο των τελευταίων 80 ετών που είπε ότι τον Χριστό δεν μπορούμε να τον βάλουμε ούτε δίπλα από τον Πατέρα ούτε πάνω από τον Πατέρα!!! Επομένως π. Αυγουστίνε ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ!!!.... [και επιτέλους ελέγξτε τα όσα Αιρετικά και Καζαντζακικά (=βλάσφημα) είπε ο (σύμβουλος του επισκόπου μας!) κ. Ραφαήλ Καραβασιλειάδης ΕΝΤΟΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ και ΕΝΤΟΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ" δηλ. εις το υπερώο του Καλού Σαμαρείτη....Επίσης ερευνήστε τα της Καζατζακικής Αφίσας (του Εράνου της Αγάπης) και ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ-ΤΙΜΩΡΙΣΤΕ (ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΉ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΜΝΗΜΟΣΎΝΟΥ) τον υπεύθυνο σχεδιαστή και εμπνευστή αυτής που τόλμησε να μιλήσει με "φωνή σατανά" (=αιρετική και βλάσφημη), τουτέστιν με του Καζαντζάκη...Αποκαλύψτε κι αυτόν που γράφει τα κηρύγματα του Μητροπολίτη, που θέλει τις μεταφράσεις σε δημοτική -χωρίων της ΚΑΙΝΗΣ- να τις παίρνει από ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ. Θέλετε ΕΝΑ παράδειγμα;
ΝΤΡΟΠΗ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΜΑΣ... ΑΙΣΧΟΣ! ΘΑ ΚΑΤ-ΚΡΙΘΟΥΝ ΩΣ ΦΙΛΟ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ [ΦΙΛΟΛΑΤΙΝΟΙ-ΦΙΛΟΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ-ΦΙΛΟΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ...]
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:
Τέλος να πούμε και αυτό... "Ο Θεόδωρος Μπέζα (1519–1605) είναι γνωστός για την ελληνική μετάφραση της Καινής Διαθήκης… Ο Μπέζα ήταν Γάλλος μεταρρυθμιστής που διαδέχθηκε τον Καλβίνο στη Γενεύη"... Και αναφερόμαστε στον αιρετικό Μπέζα, διότι βρίσκουμε ένα δικό του ερμηνευτικό απόσπασμα ΕΝΤΟΣ του εκ της Μητροπόλεως κηρύγματος! Που και ποιο;
Ιδού: ’Ταλαίπωρος άνθρωπος εγώ! Ποιος μπορεί να με λυτρώσει από την ύπαρξη αυτή, που έχει υποταχθεί στο θάνατο;’’ ]
2ο Σχόλιο: Πάτερ μου, η Εκκλησία είναι πράγματι ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!
Αλλά είναι και ΣΥΝΟΔΙΚΗ... Μοναρχική είναι μόνον η ΠΑΠΙΚΗ! Αλήθεια ρώτησατε κανέναν που εβγάλατε τον Εσταυρωμένο; Είπατε πως ούτε ο Δεσπότης σάς το επέβαλε... αλλά ότι εμελετήσατε και εννοήσατε πως η κανονική θέση του Εσταυρωμένου είναι λανθασμένη, ότι είναι εκεί όπου σας υπέδειξε ο ΜΟΝΑΡΧΗΣ (οικουμενιστής) Περιστερίου Γρηγόριος (που άνευ Συνοδικής Απόφασης έκαμε ό,τι έκαμε)... Πάτερ μου, λειτουργείτε ως παπιστής, δυστυχώς γίνατε "εικών" του κρυφοαιρετικού Επισκόπου κ.κ.Ειρηναίου, ομότροπος του ΠΡΩΤΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΙΩΤΗ ΣΤΑΥΡΟΜΑΧΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΥ, του Αρχιμανδρίτου Τιμοθέου Τσισμαλίδη...
ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΟΛΙΓΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ....ΧΑΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ
(ΤΟΥ) ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΜΠΙΛΑΛΗ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ:
"ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΣ"
"Δεν είναι δυνατόν να νοηθή Εκκλησία μη συνοδική. Ο Αρχιμανδρίτης Στυλιανός Χαρκιανάκις γράφει εν προκειμένω: "Η συνοδική ιδέα τυγχάνει αναπόσπαστον στοιχείον της Εκκλησίας, δι' ο και αν ποτέ η Εκκλησία διενοείτο να αποβάλη από της ζωής αυτής και επί στιγμήν μόνον την ιδέαν του συνοδικού συστήματος, θα έπαυεν αυτομάτως να είναι Εκκλησία"... Αφ΄ ης στιγμής η Εκκλησία παύση να κυβερνάται δια του θείου θεσμού των Συνόδων, μεταβάλλεται εις εγκόσμιον οργανισμόν, εις τον οποίον ευρίσκει θέσιν ο ανθρώπινος παπικός θεσμός. Η παπική οργάνωσις της Ρωμαϊκής "Εκκλησίας" στηρίζεται εις τον μονόλογον του ενός επισκόπου, του ανακηρύξαντος εαυτόν πρώτον και αλάθητον. Αντιθέτως, η Ορθόδοξος Ανατολική Εκκλησία αποστρέφεται τον μονόλογον, βασιζόμενη πάντοτε, κατά την περιφρούρησιν της πίστεως και της εκκλησιαστικής ευταξίας, εις τον εν Χριστώ αδελφικόν συνοδικόν διάλογον πάντων των επισκόπων. Η Εκκλησία των Συνόδων δεν αποτελεί εγωϊστικήν μονοφωνίαν, αλλά συμφωνίαν πνευματικήν, αποβλέπουσα εις την ορθήν και ειρηνικήν λύσιν πάντων των αναφυομένων εκάστοτε εκκλησιαστικών θεμάτων, των αναγομένων εις το δόγμα, την λατρείαν και την διοίκησιν"
(ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ "ΒΥΝΙΚΗ", ΑΘΗΝΑΙ 1988, Σελ. 66-67)
Δημήτριος, Αναγνώστης
.........(Συνεχίζεται)..........
"Η ΑΚΑΤΑΣΤΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑΣ" (π. Αυγουστίνος Αυξωνίδης)