Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025

ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ... " πλέον ο άνθρωπος δεν διαθέτει αχίλλειο πτέρνα, δεν είναι τρωτός και έρμαιο τής φθοράς και του θανάτου, αλλά άτρωτος, αθάνατος και αιώνιος,..."!!!

 ΣΧΟΛΙΟ "ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ":  «[40:15] Τώρα έχουμε κανόνα συμπεριφοράς, προσέχουμε (πως θα μιλήσουμε και τι θα πούμε). Και στον άγγελο καλημέρα, και στον διάβολο καλημέρα. Παντού, παντού! (Αυτό) Είναι καθωσπρεπισμός. Έτσι βαδίζομεν, να μην θίξουν κανέναν. Μπροστά τους να δουν το φοβερότερο έγκλημα, την μεγαλύτερη αμαρτία, τίποτα… «Εγώ δεν είναι δουλειά μου αυτή, δεν κάνω τέτοιο πράγμα»!

Ενώ αυτοί οι άλλοι (οι δια Χριστόν σαλοί) είχαν μία τραχεία γλώσσα , τραχεία, τραχύτατη γλώσσα. Κι έκαναν μερικά πράγματα τα οποία ενώ ήσαν εκδηλώσεις μιας ιεράς αγανακτήσεως, ο κόσμος τα εκλάμβανε ως είδος παραφροσύνης… Και πολλοί όμως έχουν σωθεί, διότι λέγανε: - Αυτά που δεν μας λέει ο Δεσπότης, αυτά που δεν μας λέγουν οι Ιεροκήρυκες, που μας χαϊδεύουν, μας χαίδεύουν, αυτοί (οι σαλοί) με το φραγγέλιον της γλώσσης μάς κάνουν να ξυπνήσουμε, αφαιρούν τη μάσκα και μας λένε τι παλιάνθρωποι είμεθα. Αφαιρούν την μάσκα μας και μας δείχνουν τι είμεθα.»

                                                    ...........................................................


"Στον χριστιανικό ναό, όμως, ο άνθρωπος εισέρχεται σε αυτόν, καθώς δεν είναι η απρόσιτη κατοικία τού Θεού, αλλά το σημείο συνάντησης του Θεού με τον θεωμένο άνθρωπο· το σημείο συνάντησης τού ουρανού με τη γη, όπου οι πιστοί ως κοινότητα λατρεύουν τον Θεό και ενωμένοι συμμετέχουν στο ύψιστο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Τέλος, παραλλήλισε τα ονόματα «Αχιλλεύς» και «Αχίλλειος», τονίζοντας το αναστάσιμο μήνυμα· πλέον ο άνθρωπος δεν διαθέτει αχίλλειο πτέρνα, δεν είναι τρωτός και έρμαιο τής φθοράς και του θανάτου, αλλά άτρωτος, αθάνατος και αιώνιος, καθώς φορά το αναστημένο σώμα τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, πορευόμενος στα έσχατα, τη Βασιλεία τών Ουρανών."

(Επίσκοπος Φλωρίνης Ειρηναίος)





"Η Β’ Σύνοδος του Βατικανού έφερε μια μεγάλη αλλαγή, όσον αφορά τη σύλληψη της Εκκλησίας. " (του σεβ. Ιωάννη Σπιτέρη)


ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η λέξη ΚΟΙΝΩΝΙΑ στα νεοελληνικά, είναι φορτισμένη -κυρίως- με την έννοια του συνόλου των ανθρώπων, εντός ορισμένων τυπικών ορίων. Στην παρούσα μελέτη θ’ αναφερθούμε στο συγκεκριμένο όρο, μόνο με την πλούσια βιβλικό-θεολογική του έννοια, που όπως ελπίζουμε, θα γίνει αντιληπτή προοδευτικά, καθώς θα  αναπτύσσουμε το θέμα μας.

Η Β’ Σύνοδος του Βατικανού έφερε μια μεγάλη αλλαγή, όσον αφορά τη σύλληψη της Εκκλησίας. Ενώ πρώτα, η Εκκλησία θεωρούταν κυρίως ως «θεσμός», ως «ιεραρχική δομή», τώρα, πρώτα απ’ όλα θεωρείται ως «Μυστήριο Κοινωνίας» (Φως των Εθνών, Lumen Gentium, 1). Αλλά για να αντιληφθούμε καλύτερα τι σημαίνει κοινωνία στα βιβλικό – θεολογικά πλαίσια,  θα βοηθήσει να έχουμε υπόψη μας τα ακόλουθα: Να καταλάβουμε πρώτα απ’ όλα την διαφορά μεταξύ «κοινότητας-εταιρείας» και «κοινότητας-κοινωνίας». Στην «κοινότητα – εταιρεία» η ενότητα των μελών είναι ένα απλό μέσο για να πραγματοποιηθεί το κοινό συμφέρον. Σ’ αυτήν την περίπτωση, η κοινότητα είναι ένα σύνολο από ανθρώπους, που η ενότητά τους γίνεται δυνατή από νόμους και αστυνόμευση.

Αντίθετα, στην περίπτωση της «κοινότητας-κοινωνίας», η βαθιά ενότητα των προσώπων, αποτελεί, αυτή η ίδια, σκοπό της ύπαρξής της. Σ’ αυτήν την περίπτωση, οι σχέσεις μεταξύ των προσώπων, η ενότητά τους, η βαθιά αμοιβαία αγάπη, αποκτά πρωτεύοντα ρόλο. Η χριστιανική κοινότητα είναι η κατ’ εξοχήν «κοινότητα -κοινωνία». Ο τελικός σκοπός της χριστιανικής ύπαρξης είναι η κοινωνία, δηλαδή η βαθιά διαπροσωπική σχέση, η αμοιβαία ενότητα αγάπης.

Ο χριστιανός έχει ως σκοπό της ύπαρξης του την κοινωνία σε όλα τα επίπεδα. "..............

Λοιπόν,

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

2η Ολοφάνερη Οικουμενιστική (Παπικότροπη) θεωρία.....

"οι πιστοί ως κοινότητα λατρεύουν τον Θεό και ενωμένοι συμμετέχουν στο ύψιστο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας." (Ο Φλωρίνης Ειρηναίος) 

         
  Αλήθεια αδελφοί και Πατέρες, πως φτάνουμε στο εν λόγω ύψιστο Μυστήριο; Λοιπόν,
Το Μυστήριο της Εξομολογήσεως δεν είναι Ύψιστο; Πάλι, το της αληθινής Μετανοίας Μυστήριο δεν είναι Ύψιστο; Αλλά και από που πήγασε η Άφεση των αμαρτιών; Λοιπόν, ΓΙΑΤΙ βγάζουν τον Εσταυρωμένο, π.χ. ο π. Τιμόθεος και ο π. Αυγουστίνος; Γιατί ο Επίσκοπος σιωπά και δεν μιλά κατά των εν λόγω παράνομων ιερέων που αυθαιρετούν - όπως ο ίδιος ο π. Αυγουστίνος ομολογεί;;;; 
Λοιπόν, ο "νοών νοείτω" περί της παραπάνω φλυαρίας του ψευδεπισκόπου Ειρηναίου............
             Τέλος, εφτάσανε εις το να αντικαταστήσουν τον ιερό όρο "Εκκλησία" με αυτόν της "Κοινότητας" λόγω ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!!!! Αίσχος, ποιο Ύψιστη η Κοινότητα (=κοινωνικότητα=νέα κανονικότητα) από την Εκκλησία! Λοιπόν, ιδού το ΠΙΣΤΕΥΩ των οικουμενιστών, δηλ. του Περιεκτικού ΠΣΕ που στους κόλπους του κλείνει ΟΛΕΣ τις "Εκκλησίες":

"Πιστεύω εις ένα Πατέρα, Κύριο του σύμπαντος. Και σε μία αγία, καθολική και αποστολική ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Προσδοκώ αυτόν που έρχεται από τα έσχατα ου ο αριθμός 666"... 


Δημήτριος Εμμανουήλ, Αναγνώστης

Υ.Γ. α'
Μήπως υπερβάλουμε; Μήπως ξεχάσατε τον Περιστερίου Γρηγόριο που εντός του ιερού Ναού του Πρωτομάρτυρα Στεφάνου (15-10-24) ονόμασε την αγία μας Παρασκευή! ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΣΑ... Κοσμοπολίτισσα λοιπόν η Αγία; Και κανείς -θεολόγος, χημικός- δεν μιλά...
Βέβαια κάποιους! οι δράσεις των Σταυρομάχων και εικονομάχων των ημερών μας δεν τους απασχολούν, τους πιστεύουνε και δεν τους κρίνουμε... "ά-παπά... ιεροκατήγοροι θα γίνουμε;"! 
- Που ακούστηκε ποτέ οι λαϊκοί να ελέγχουν ιερείς ή επισκόπους ή Πατριάρχες, ά-παπά αυτά δεν υπάρχουν ΕΝΤΟΣ της Ορθοδοξίας! [Λυπάμαι, αδελφοί, που χαράσσω αυτές τις Γραμμές...]

Υ.Γ. β'  
Αχ Πάπα μου Ειρηναίε, σ' έστειλαν σε λάθος τόπο... "εις τόπον Αυγουστίνου Καντιώτη"... Δεν φταίμε εμείς, "φταίει" Εκείνος που μας έμαθε τα "ανάποδα γράμματα", που είναι τόσο αταίριαστα απ' τα δικά σας!

(Συν(Θεώ)εχίζεται)



Σύγκρινε αυτήν την Φωτο με την παραπάνω...
Όπου στέκεται ο επίσκοπος εκεί και ο γαμπρός!
Όπου στήσανε την "Αγία Τράπεζα" εκεί και η νύφη!


ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΠΑΝΤΑΣ ΗΜΑΣ...