ΣΧΟΛΙΟ: ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΧΙΛΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ...... Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΥΠΟΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ! ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ [ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ]
«ΕΙ ΤΙΣ ΟΥ ΦΙΛΕΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ, ΗΤΩ ΑΝΑΘΕΜΑ. ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ» (Α΄ ΚΟΡ. 16, 22)
Οἰκουμενιστική Προσευχή στήν Παναγία τοῦ Πέραν, Κωνσταντινούπολη (18/1/2025) |
Ἐδῶ εἶναι τό Youtube τῆς συμπροσευχῆς...
Ἔγραψε ὁ Σεβασμιώτατος Μητρ. Πειραιῶς κ. Σεραφείμ γιά τήν ἐν Κολυμβαρίῳ Συνόδῳ τό 2016:
«[...] 3) Εἶναι ἐντελῶς ἀσαφής ἡ παραγρ. 23, ἡ ὁποία λέγει ὅτι ὁ διάλογος πρέπει νά συνοδεύεται «διά πράξεων ἀμοιβαίας κατανοήσεως καί ἀγάπης». Δέν διευκρινίζεται μέχρι ποῦ ἐπιτρέπεται νά φθάσουν οἱ πράξεις αὐτές καί βάσει ποίων Ἱερῶν Κανόνων, ὥστε νά ἐκδηλώνεται μέν ἡ ψυχική μας εὐγένεια καί τό ἐνδιαφέρον μας γιά τήν σωτηρία τους, νά διασφαλίζεται δέ ἡ Ὀρθόδοξος ἐκκλησιολογική συνείδησις. Λείπουν δηλαδή διατάξεις οἱ ὁποῖες θά ἀπέτρεπαν πράξεις καί δηλώσεις (συμπροσευχές, λειτουργικούς ἀσπασμούς κ.λπ.), πού ἐμφανίζουν τούς ἑτεροδόξους ὡς ἐκκλησία μέ αὐθεντικό Βάπτισμα, Ἱερωσύνη καί σώζουσα Χάρι καί ἀνατρέπουν καί ἀκυρώνουν ἐν τῇ πράξει τήν αὐτοσυνειδησία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὡς τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας.»
«Ἡ ἑρμηνεία τοῦ συνοδικοῦ κειμένου περί τῶν διαχριστιανικῶν σχέσεων θά φανῆ καί σέ δύο ἄλλες πλευρές τῶν οἰκουμενικῶν ἐπαφῶν:
Ἡ μία πλευρά εἶναι οἱ οἰκουμενιστικοί συγχρωτισμοί, δηλαδή οἱ λειτουργικοί ἀσπασμοί, οἱ συμπροσευχές, οἱ εὐλογίες Ὀρθοδόξου ποιμνίου ἀπό αἱρετικούς ἐκκλησιαστικούς ἡγέτες, οἱ κοινές ἐκδηλώσεις Ὀρθοδόξων καί ἑτεροδόξων προκαθημένων καί κληρικῶν, μέ τίς ὁποῖες ἀμβλύνεται τό Ὀρθόδοξο κριτήριο καί προωθεῖται ὁ λαϊκός Οἰκουμενισμός. Θά συνεχισθοῦν ἤ θά παύσουν;» [Μητρ. Πειραιῶς κ. Σεραφείμ]
ΠΗΓΗ: https://analogion.gr/logos/heresies/394-apostasia-symprosefxh
βλ. σχετικά
«Ὁµολογιακή» διγλωσσία, ἀσάφεια καί σύγχυση [τῶν Οἰκουμενιστῶν]
Τά οὐσιαστικά προβλήματα μέ τήν ἁγία καί μεγάλη Σύνοδο [Κολυμβαρίου]
Ἄρθρα του Μητρ. Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου γιὰ τὴν ἐν Κολυμβαρίῳ Σύνοδο