ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ''είναι οι πραγματικοί Χριστιανοί'', ΚΑΙ ''τι κάνουν οι αιρέσεις''!!!
[...]Ας ξεκινήσουμε όμως από το πως βλέπει ο Απόστολος την
υγιαίνουσα διδασκαλία. Τι είναι, δηλαδή, αυτό που σήμερα ονομάζουμε Ορθοδοξία,
τι είναι η σωστή πίστη, για να την αντιδιαστείλουμε κατόπιν προς την αίρεση.
Υιοί Θεού, λέγει ο Απόστολος, είναιόσοι κινούνται και καθοδηγούνται από το Άγιο
Πνεύμα (Ρωμ. 8, 14), οι πνευματέμφοροι, δηλαδή οι Άγιοι. Αυτοί είναι οι
πραγματικοί Χριστιανοί.
[...]Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τι κάνουν οι αιρέσεις. Οι
αιρέσεις κηρύσσουν ένα άλλο Ευαγγέλιο (έτερον Ευαγγέλιον) και
όχι το Ευαγγέλιο
της εν Χριστώ σωτηρίας. Σήμερα κατ’ εξοχήν αυτό το έτερον Ευαγγέλιον
συνοψίζεται στην εωσφορική πρόταση της αυτοσωτηρίας και αυτοθεώσεως του
ανθρώπου χωρίς τον Θεό.
Οι αρχηγοί και διαφημιστές των αιρέσεων λένε στους ανθρώπους
αυτά που τους αρέσουν, κολακεύουν τα πάθη τους, χαϊδεύουν τις ακοές των
ανθρώπων10. Οι αιρέσεις σπρώχνουν τους ανθρώπους προσέχειν μύθοις11, να
ασχολούνται με παραμύθια, θα λέγαμε στην απλή γλώσσα. Αυτό κι αν δεν γίνεται
σήμερα! Βομβαρδίζονται οι άνθρωποι με ωροσκόπια, χαρτιά ταρώ και χίλια δύο άλλα
παρόμοια. Τα υποψήφια θύματα εξαπατώνται με κούφια λόγια12.
χ! Το κρίσιμο σημείο είναι αν πιστεύει κανείς στον σταυρό
και στην ανάσταση του Χριστού και στο ότι ο Χριστός είναι ο μοναδικός σωτήρας
του ανθρώπου, τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος χωρίς αμαρτία.
Το να δέχεται κάποιος τον Ιησού Χριστό ως ένα σπουδαίο
πνευματικό δάσκαλο ή κοινωνικό επαναστάτη, δεν σημαίνει τίποτε. Αυτό που
ξεχωρίζει την πίστη της Εκκλησίας από την πλάνη των αιρέσεων, είναι ότι η
Εκκλησία ομολογεί και κηρύσσει Ιησούν Χριστόν σταυρωθέντα και αναστάντα,
μοναδικό σωτήρα του ανθρώπου. Τίποτε λιγότερο από αυτό.
______________
11. Α’ Τιμ. 1, 3.
12. Εφ. 5, 6.