Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

AΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ κ. ΑΝΘΙΜΟ. ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗΣ...



AΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ κ. ΑΝΘΙΜΟ

Σεβαμιώτατε πάτερ Άνθιμε ευλογείται,
Στις 19 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 12:25 μ.μ. αποτύπωσα σε γνωστό ιστότοπο το εξής σχόλιο:
-          "ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ ..ΑΠΟΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ..ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΟΥ". ΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ! ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΦΩΤΙΕ.
ΜΕΕ ΤΙΜΗ

Για χάρη της ειρήνης, του υπέρτατου αυτού αγαθού, προχωρώ συν Θεό, στην ανάλυση όχι τόσο του συγκεκριμένου σχολίου, αλλά εις την ανάλυση του ''σχολείου'' στο οποίο όλοι σπουδάζουμε, και που ονομάζεται Εκκλησία, και ειδικότερα της Θείας Λειτουργίας. Στην θεία Λειτουργία πολλές φορές ο Ιερέας του Θεού (αλλά και ο αρχιερέας), εύχεται για την ειρήνη των πιστών, αλλά και όλου του κόσμου. «Εν ειρήνη του Κυρίου δεηθώμεν» ψάλλει ο ιερέας! Και πράγματι δίχως ειρήνη στο σώμα του Εκκλησιάσματος δεν γίνεται να προσφέρουμε ευπρόσδεκτη θυσία στο Θεό. Όμως και όταν ο Ιερέας ή ο αρχιερέας εύχονται στο λαό που παρίσταται την ειρήνη του Χριστού, την ίδια στιγμή ο ιεροψάλτης  ψάλλει: «Και τω πνεύματί σου».

«ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ ..»
Σεβασμιώτατε, το «Συντάσσομαι το Χριστό και τοις αγίοις Αυτού..», έχει την εξής εξήγηση:

ΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ ! ΒΑΔΙΖΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ !!!! ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΝΕΙΑ ΠΟΙΟΥΜΕΘΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ! ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΤΟΥ ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΟΥΛΑ ΣΑΣ ! ( ΠΑΤΗΡ ΦΩΤΙΟΣ )
1.                        https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhPI7I4HJKYOGWvz3Ts_ALTJKlgeBz5tfBJ7GhD3ZvBxD_YjDDDZ6q1-JHERL40zWzaHDs1RtxO0thwjr7W1GAPNy-ALO3lOz9Lmr80m2IuU_bIWHByviSMO7mHAvSY1MS-IMph1PxtjnDF/s35/%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%2582+%25CE%25B9%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25AC%25CF%2581%25CF%2587%25CE%25B5%25CF%2582
"ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ ..ΑΠΟΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ..ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΟΥ". ΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ! ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΦΩΤΙΕ.
ΜΕΕ ΤΙΜΗ
Εννοώ λοιπόν ότι ο «Ανώνυμος» που υπογράφει ως «(ΠΑΤΗΡ ΦΩΤΙΟΣ)» έγραψε στο κυρίως σχόλιο ω βλέπεται, και ως «απάντηση σχόλιο», στο σχόλιο του πάτερ Φωτίου-με το οποίο ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ- έγραψα  ω  φαίνεται, δηλ. το «ΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ ! ΒΑΔΙΖΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ…»!

«ΑΠΟΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ..ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΟΥ»
Σεβασμιώτατε Θεσσαλονίκης, Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει: «Μάταιος ο πόλεμος κατά της Εκκλησίας» (ΕΠΕ 33 σ. 387-9), γιατί
είναι η Μόνη Σεμνή «Γυναίκα» που αιώνες τώρα αντιστέκεται εν ειρήνη κατά των αιρετικών πλανών, εναντίον δηλ. του ψεύδους και των ανθρώπων που το υπηρετούν, είτε βασιλείς είναι αυτοί, είτε άρχοντες, είτε ψευδεπίσκοπος ή πατριάρχης! Ενδεικτικά σας θυμίζω τον κακόφημο Ιωάννη Καλέκα, του οποίου τον βίο και την πολιτεία, αλλά και το τέλος, γνωρίζεται.. Η Εκκλησία παρέδωσε αυτόν στον «σατανά;».

«ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ… ΑΠΟΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ..ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΟΥ»
Όσο πιο απλά μπορώ να πω ότι με το «εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών» όλοι οι βαπτισμένοι Ορθόδοξα-και εσείς πάτερ-, δώσαμε δύο υποσχέσεις μαζί, πρώτον να συντασσόμεθα στο εξής με τον Χριστό, και μαζί να αποτασσόμεθα τον διάβολο, τον πατέρα του ψεύδους και ανθρωποκτόνο, αλλά και τα έργα αυτού. Ο ιερεύς αρχικά στην είσοδο της εκκλησίας, στρέφεστε δυτικά και ρωτά 3 φορές τον ανάδοχο εάν αποτάσσεται το Σατανά!  «Αποτάσση το Σατανά;  Καί πάσι τοις έργοις αυτού;   Καί πάση τη λατρεία αυτού;  Καί πάσι τοις  αγγέλοις αυτού; Καί πάση τη πομπή αυτού;»..
*  Και απαντά ο ανάδοχος: «Αποτάσσομαι» [πάλι 3 τρείς φορές  ο ιερέας :]
* Ιερέας : «Απετάξω τω Σατανά; «
* Και απαντά ο ανάδοχος : «Απεταξάμην» .
*  [ο ιερέας :] «Καί εμφύσησον, καί έμπτυσον αυτώ».
* Και ο ανάδοχος φυσά 3 φορές στον αέρα και φτύνει 3 φορές στο έδαφος.
Στρέφεστε ανατολικά (προς το Ιερό) και πάλι 3 φορές ρωτά ο ιερέας:
*  Ιερέας :  «Συντάσση τω Χριστώ;»
*  Και απαντά ο ανάδοχος : «Συντάσσομαι.»
Ρωτάει πάλι ο ιερέας 3 φορές  :
* Ιερέας : «Συνετάξω τω Χριστώ; «
* Και απαντάει ο ανάδοχος : «Συνεταξάμην».
* Και λέει ο ιερέας  : «Και πιστεύεις αυτώ;»
* Και απαντάει ο ανάδοχος : «Πιστεύω αυτώ ως Βασιλεί καί Θεώ.»
* Και απαγγέλλει ο ανάδοχος το «Πιστεύω»..

«ΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ! ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΦΩΤΙΕ..»
Δυστυχώς σεβασμιώτατε, μετά την δήθεν «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» της Κρήτης η Εκκλησία της Ελλάδος μας, δεν ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ  με τον Χριστό και τοις Αγίοις Αυτού, αλλά με τον παναιρετικό Οικουμενισμό που μας οδηγεί στην «Κοινωνία των θρησκειών», δηλαδή στο Σατανά. Δυστυχώς, τόσο εσείς όσο και ο Πατριάρχης μόνο με τα «λόγια» συντάσσεσθε τον Χριστό, ενώ με τα έργα σας δεν αποτάσσεσθε το Σατανά, αλλά μάλλον τον υπηρετείτε «άφοβα», καθώς δεν καταδικάζεται  τον Παπισμό και κάθε άλλη αίρεση. Κάποιοι το λένε «διγλωσσία;». Κάποιοι το λένε αλλιώς: Έπαψαν οι ιερείς και οι αρχιερείς μας να διαβάζουν το "ανάθεμα" της Εκκλησίας, προς τους αιρετικούς την ημέρα της Ορθοδοξίας, και αναγκαστικά τώρα το ψέλνουν σε ήχο βαρύ, προς τους αγωνιστές που μάχονται στις ημέρες μας υπέρ της ορθοδοξίας!
Σεβασμιότατε, η λέξη «ανάδοχος», είναι μεν «η επίσημη ονομασία του νονού», αλλά είναι και  όρος «χρέους και ευθύνης», ή αλλιώς βουνός υποχρεώσεων . Το όνομα πάλι «Πάτερ» με το οποίο προσφωνούμε όλους εσάς τους κληρικούς της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, εσάς τους πνευματικούς γονείς μας,  έχει να κάνει με την «αναδοχή» μας, με την υπεράσπισή μας καθ’ όσον καιρό «ο κληρονόμος είναι ανήλικος». Είστε λοιπόν και εσείς ένας «ιστορικός ανάδοχος» της ενδόξου Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, που σας έχει δοθεί προσωρινά ή μέχρι την ενηλικίωσή των μελών της, και δι' αυτό το λόγο σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων «αποτειχίζοντας» α) τους πιστούς μέσα από τα ιερά τείχη των Αποστολικών και λοιπών Ιερών Κανόνων, και β) τους αιρετικούς και κακοδόξους θεολόγους του καιρού, έξω απ' αυτά! Και μην αφήνεται την διαπαιδαγώγηση των έσω, σε εξωθρησκευτικούς  λατρευτικούς παράνομους τύπους. Μην ξεχνάτε ότι μία μέρα θα δώσετε λογαριασμό στον Κύριο του έργου, στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό. Και λέω τούτο, διότι «ανάδοχος» θεωρείται και «κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο στο οποίο έχει ανατεθεί η µελέτη ή/και η εκτέλεση ή/και η επίβλεψη της εκτέλεσης του έργου για λογαριασμό του κυρίου του έργου (Π.Δ. 305/96)», επίσης  ως «ανάδοχος» (για γονέα) θεωρείται «το άτομο στο οποίο έχει δοθεί προσωρινά ή μέχρι την ενηλικίωσή του η αναδοχή ενός παιδιού»..

«ΜΕΕ ΤΙΜΗ»
Είμαι σίγουρος ότι όχι μόνο ένας αλλά πολλοί αδελφοί, σας έλεγξαν για πολλές «κανονικές» παρανομίες σας. Είμαι σίγουρος  ότι οι αδελφοί μας εν Θεσσαλονίκη εφάρμοσαν την εντολή του κυρίου που λέγει: «Και αν αμαρτήσει σ’ εσένα ο αδελφός σου, πήγαινε και έλεγξέ τον όταν θα είστε μεταξύ σας εσύ και αυτός μόνοι. Αν σε ακούσει, κέρδισες τον αδελφό σου. 16 Και αν δεν ακούσει, παράλαβε μαζί σου ακόμα έναν ή δύο, για να σταθεί κάθε λόγος από το στόμα δύο ή τριών μαρτύρων. 17 Αν όμως τους παρακούσει, πες το στην εκκλησία. αν τότε και την εκκλησία παρακούσει, ας είναι για σένα όπως ακριβώς ο εθνικός και ο τελώνης» (Ματθ. 18). Δυστυχώς μετά και την δική σας υπογραφή στο «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ» μήνυμα της Ιεράς ημών Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, όπου με τον πλέον επίσημο τρόπο η ανθρωποκτόνος διάθεσή σας έγινε φανερή, η σιωπή μας θα είναι κολάσιμη.

Εμείς «υβρίζουμε» σεβασμιότατε; Αν όλοι εμείς- έστω και με αδιάκριτο τρόπο- που λέμε ότι η Εκκλησία της Ειρήνης είναι «Μία», βρεθούμε εκτός της αγκάλης του γλυκύτατου Ιησού, σεις και οι όμοιοί σας που; Εις ποία κόλαση μας οδηγείτε και εις οποίαν αιχμαλωσία θέλετε να μας σύρετε;  Αίσχος «άγριοι των Εκκλησιών κυβερνήται», έλεγε ο Άγιος Γρηγόριος ο θεολόγος, και πώς να μην επαναλάβουμε τον λόγο του, αφού ο λόγος τούτος «συντάσσεται» με ό, τι βλέπουν τα μάτια μας κάθε μέρα στις εφημερίδες της πόλεως του Αγίου Δημητρίου του Μυροβλύτη;
 Ο Κύριος είπε: «Αλίμονο στον κόσμο από τα σκάνδαλα. Γιατί είναι ανάγκη να έρθουν τα σκάνδαλα, όμως αλίμονο στον άνθρωπο μέσω του οποίου έρχεται το σκάνδαλο.  8 Και αν το χέρι σου ή το πόδι σου σε σκανδαλίζει, κόψε το εντελώς και ρίξε το μακριά από εσένα. Είναι καλό για σένα να εισέλθεις στη ζωή κουλός ή χωλός, παρά να έχεις δύο χέρια ή δύο πόδια και να ριχτείς στη φωτιά την αιώνια. 9 Και αν ο οφθαλμός σου σε σκανδαλίζει, βγάλε τον και ρίξε τον μακριά από εσένα. Είναι καλό για σένα να εισέλθεις μονόφθαλμος στη ζωή παρά να έχεις δύο οφθαλμούς και να ριχτείς στη γέεννα της φωτιάς».
Σεβασμιώτατε επίσκοπε, κ. Άνθιμε, σεις που είστε ο νόμιμος και κανονικός «οφθαλμός» της ωραίας «γυναίκας» Θεσσαλονίκης, την ύστατη αυτή στιγμή υιικώς σας παρακαλώ θερμά, να υψώσετε ως «άλλος» Αδάμ, το ανάστημά σας  για  να φράξετε την πόρτα της είσοδου της μητροπόλεώς σας, κλείνοντας  απ’ έξω όλους τους αιρετικούς, και όχι όσους αγωνίζονται επάνω εις τα τείχη κατά της παναίρεσης  του Οικουμενισμού! Επίσης και όλους όσους αποδέχονται μόνο με τα λόγια την «Μία, αγία, καθολική και αποστολική» Εκκλησία μας να τους πετάξεται στην απ' έξω πλευρά, γιατί έτσι γνωμοδοτούν οι θεράποντες άγιοι Πατέρες μας! Και φυσικά, Προς δόξαν Θεού να «αποτοιχιστείτε» και εσείς και να βγείτε ως «άνδρας» έξω από τα τείχη, για να πολεμήσετε και να θυσιαστείτε για την «ωραία ελένη» που ψηλά από τα τείχη θαυμάζει το θάρρος του «επισκοπικού θανάτου»… και έτσι  με ειρήνη και ασφάλεια  να προστατέψετε την πολυτίμητη «γυναίκα» σας, από τους λυκοποιμένες  της ΙΣΙ, και λυκοθεολόγους του  ΑΠΘ, που παραμένουν απειθείς εις τα κελεύσματα του ιερού Ευαγγελίου, καθώς μελετούν με συγκριτιστικό ακάθαρτο τρόπω και "πνεύμα", μαζί με Αυτό και άλλες δήθεν"αγίες" γραφές! Αίσχως, διότι με τον πονηρώ αυτό τρόπω από τον "θρησκευτικό πνευματισμό", οδηγούμαστε-σύμφωνα με τον Π.Ν. Τρεμπάλα- στον "επιστημονικό πνευματισμό" της Α-Κοινωνίας των θρησκειών (Πανθρησκεία;)!

 Όσοι τώρα αγωνίζονται κατά των αιρέσεων και υπέρ της ενυπόστατης ειρήνης, που είναι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, πρέπει να τους τιμούμε, αδελφέ και πατέρα μας! Τα παλληκάρια του Χριστού τα οποία μας εμπνέουν και με τους οποίους συντασσόμαστε για να πολεμήσουμε- ως ανάξιοι δούλοι και στρατιώτες Του- είναι ντροπή να τα αποτρέπουμε από μία τέτοια μάχη. Αποτελεί πράξη δειλίας, ή καλύτερα προδοσίας! Ποιος στρατιώτης ντύνεται το λόγο των Πατέρων για να πολεμήσει τον εχθρό Του, που βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και  ο οποίος θερίζει λόγο άγνοιας χίλιους-χίλιους τους αδελφούς μας..  και ποίος είναι αυτός που του αφαιρεί το λόγο, τα όπλα του, παρουσιάζοντας αυτόν ως πονηρό… Αλήθεια πώς να χαρακτηρίσουμε αυτόν που στερεί την τιμή, όχι της νίκης, αλλά της θυσίας των παλικαριών αυτών υπέρ των προβάτων, ων Χριστός απέθανε;  Πως; Σατανά[1]! Και λέω τούτο, διότι και ο Κύριός μας, τον Πέτρο σατανά τον ονόμασε όταν ο δεύτερος θέλησε να «φυγαδεύσει» κάθε είδος «Σταυρό» από τον πρώτο, τον  Κύριο της Δόξης μας!
Σεβασμιώτατε, είστε «σατανάς;»[1].
Με τιμή και πόνο, παρακαλώ να δεχτείτε την ερμηνεία του «σχολίου» μου, που επιζητεί την ειρήνη, όχι φυσικά μεταξύ εμού και των υπηρετών των σύγχρονων "φαρισαίων", αλλά μεταξύ ημών των πιστών που παραμένουμε πιστοί, αν και αμαρτωλοί, στην Εκκλησία των Αγίων Πατέρων μας.
Αυτά για να πάψεται να μας κατηγορείται! Όσο για τους αδελφούς της  Μητροπόλεώς σας που αξιώθηκε να βγάλει τον πρώτο της μαχητή (τον π. Νικόλαο Μανώλη), δήθεν "έξω από τα τείχη", ας χαίρονται  και ας «μετανοούν» αεί. 
Αδελφοί "γρηγορείτε;"

ΜΕ ΤΙΜΗ
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Ιεροψάλτης, Συνδικαλιστής Εκπαιδευτικός
Πτολεμαΐδα 23 Φεβρουαρίου 2017
                                                                                      .                                                   

[1]"Οι Πατέρες λένε ότι κατά την πτώση του ανθρώπου εσκοτίσθηκε ο νους του ανθρώπου. Εσκοτίσθη ο νους του Αδάμ. Δεν ασχολούνται οι Πατέρες με τον Αδάμ ως Αδάμ, άλλα με τον νουν του Αδάμ, ο οποίος Αδάμ αρρώστησε, επειδή εσκοτίσθηκε ο νους του. Οι Πατέρες μιλάνε για ασύνετον νουν. Παντού στην Πατερική γραμματεία το θέμα της πτώσεως είναι ο σκοτασμός του νοός του ανθρώπου" (ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΜΑΝΙΔΗΣ)