ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΙΜΟΔΟΤΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ "6 ΛΟΓΟΙ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΙΜΑ.
ΠΡΩΤΟΣ: ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1977 ΚΑΙ ΕΔΩ.....
[ΕΝΤΥΠΟ ΣΤΟ ΝΟΣ. ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ]
ΔΕΥΤΕΡΟΣ: ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΡΩΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ.....
Κ.Ο.Κ.
- ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ
Κάποιος δικός τους νομοθέτης όρισε με νόμο οι δούλοι να μην αθλούνται ούτε να έχουν ομοφυλοφιλικές σχέσεις, παραχώρησε όμως στους ελευθέρους πολίτες αυτό το δικαίωμα της παιδεραστίας, ή καλύτερα αυτήν την αισχρότητα… Κι’ αυτό το έκαμε ο σοφώτατος λαός των Αθηναίων και ο μεγάλος νομοθέτης τους ο Σόλων. Υπάρχουν όμως και πολλά άλλα βιβλία φιλοσόφων που περιγράφουν και εγκρίνουν αυτή την αρρώστια της ομοφυλοφιλίας… Αυτά δηλαδή που παθαίνουν οι πόρνες γυναίκες, τα ίδια παθαίνουν και αυτοί, ή καλύτερα χειρότερα από αυτά. Γιατί σ’ αυτές, αν και είναι παράνομη η σαρκική μίξη, είναι σύμφωνη με την φύση, ενώ η ομοφυλοφιλία είναι και παράνομη και αντίθετη με την φύση…
[...] Τι θα μπορούσαμε πούμε γι’ αυτή τη μανία[1], που είναι τόσο πολύ χειρότερη από την πορνεία, ώστε να μη μπορούμε να το παραστήσουμε.
[...] Γιατί τέτοια ήταν η σαρκική μίξη των ανδρών της χώρας των Σοδόμων, σχέση που έκανε το σώμα των ομοφυλοφίλων άχρηστο και αισχρό. Γιατί τι υπάρχει πιο σιχαμερό από έναν άνδρα πάνω στον οποίον έχουν ασελγήσει σαν να είναι γυναίκα πόρνη; Τι υπάρχει βρωμερότερο; Πώ, πω μανία[1]! Πω, πω παραφροσύνη!
Ως προς αυτό, πιο ανόητοι είσθε σεις από τα άλογα ζώα και πιο αναιδείς από τα σκυλιά. Γιατί σε καμιά περίπτωση δεν συναντάται τέτοια διάστροφη σχέση στα σκυλιά, αλλά η φύση γνωρίζει καλά και σέβεται τις ιδιότητες του φύλου. (Εις Ρωμ., ομιλ. Ε’ 3, ΕΠΕ 16 Β, 414-420 – MG 60, 419-420, ΟΜΙΛ. Δ’ γ’)
«ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΙΩ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ», ΤΟΜΟΣ Γ’ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ-ΠΙΣΤΗ, ΑΘΗΝΑ 1995, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ. ΧΑΡΩΝΗ-ΟΥΡΑΝΙΑΣ Α. ΛΑΝΑΡΑ, ΣΕΛ. 568,570
[1] ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
- Έρχεται καιρός, που θα γίνουν οι άνθρωποι μανιακοί κι αν ίδουν κανέναν (φρόνιμον), που δεν θάναι, θα εξεγερθούν εναντίον του, λέγοντας του, ότι, Σύ μανιάζεις, επειδή δεν θάναι όμοιός τους>> (ΒΙΒΛΙΟΝ: Ο ΜΕΓΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Β. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2008 Σελ. 168).