Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ "ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΕΩΣ", ΓΟΝΕΑ, ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ




ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ "ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΕΩΣ", ΓΟΝΕΑ, ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ

ΤΑ ΑΘΑΝΑΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ

«Θεέ μου τι λέπομεν στις μέρες μας» (Μακρυγιάννης)

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες, φίλοι εκπαιδευτικοί, χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε.
Ότι ζούμε σε αποκαλυπτικά χρόνια, ουδείς διαφωνεί! Ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης  πριν από χρόνια  αναφέρει:  Διαβάζοντας  σήμερα την Αποκάλυψη του Ιωάννη,  μοιάζει σαν  να διαβάζεις εφημερίδα. Ο Μακρυγιάννης πάλι λίγα χρόνια πιο πίσω αποτυπώνει με τον δικό του απλό τρόπο την ίδια εικόνα: Θεέ μου τι λέπομεν στις μέρες μας. Τέλος στον ίδιο σκοπό και με πνεύμα καθαρά ελληνοχριστιανικό κινείται  ακόμη  ένας δάσκαλος στο Κιλκίς, που επιλέγει σε «άρθρο του Μαΐου 2014» τον εξής τίτλο:  Ομοφοβία και τρανσφοβία στο Δημοτικό σχολείο; «Θεέ μου τι λέπομεν στις μέρες μας»! [1]
 Ότι ζούμε σε αποκαλυπτικά χρόνια, ουδείς διαφωνεί, αντίθετα κι αυτός ο ιερός Χρυσόστομος γίνεται συνήγορος της υπόθεσής μας καθώς λέγει: «Πάντα άνω και κάτω γέγονε, πάντα συγκέχυνται και διέφθαρται». Ολα έχουν γίνει άνω κάτω, όλα βρίσκονται σε σύγχυση και έχουν διαφθαρεί.».

Αγαπητοί δάσκαλοι,
έχοντας κατά νου την αγία αναφορά και προσφορά των Γονέων και Κηδεμόνων, που παραδίδουν στα δικά μας χέρια τα αγαπητά τους παιδιά για να τα πάρουν πίσω ακόμη πιο «σώφρονα και ιματισμένα» σας ερωτώ: προάγεται η ηθική αγωγή στο σχολείο μ’ αυτά που διαβάσαμε και αμέσως παραθέτω; Είναι από «Υλικό του ΙΕΠ»: 
(Κατά τις θεωρίες και προσεγγίσεις του ΙΕΠ)’’ «η «γυναίκα» δεν προϋπάρχει, όπως δεν προϋπάρχει και καµιά αλήθεια, καµιά πραγματικότητα(!). Είναι ...κοινωνική κατασκευή, όπως και η έννοια «άνδρας» ‘’!!
Αλήθεια, προάγεται η ηθική αγωγή στο σχολείο μ’ αυτό που διαβάσατε; Ή  «προάγεται η ηθική αγωγή στο σχολείο μ’ αυτό που διάβασα και αμέσως παραθέτω;» (Είναι  φυσικά ένα παλαιότερο «Δελτίο Τύπου»):
(Μία Ορθόδοξη προσέγγιση του Συμεών του Νέου Θεολόγου) «Κατά την δημιουργία της προμήτορος Εύας ο Θεός πήρε την έμψυχη πλευρά του Αδάμ και την ολοκλήρωσε σε γυναίκα, γι’ αυτό δεν εμφύσησε σ’ αυτήν πνοή ζωής καθώς και στον Αδάμ, αλλά το μέρος που έλαβε από την σάρκα του το τελειοποίησε σε ολόκληρο σώμα γυναικός, την δε απαρχή του πνεύματος που έλαβε μαζί με την έμψυχη σάρκα την τελειοποίησε σε ψυχή ζωντανή δημιουργώντας με τα δυό μαζί έναν άλλον άνθρωπο» [2]
Στο σημείο αυτό- και παρακαλώ  μη ταραχθείτε- καλόν είναι να αναφέρουμε ότι οι θεολόγοι μας, αλλά, και ορισμένοι Ιερείς (αλλά ποτέ κάποια «γιαγιά»!), διδάσκουν στους νέους μας ότι ο Αδάμ και η Εύα είναι «φανταστικά «πρόσωπα», τουτέστιν «μύθος»!!
Και,  τι να απαντήσουμε;  Τι να πούμε προς τους Άθεους «Κυβερνήτες»  που μας λένε (ανακοίνωση   Ι.Ε.Π.)  με κάθε ειλικρίνεια ότι: «η επιλογή των ζητημάτων αυτών (ενν. της θεματολογίας  της Θεματικής Εβδομάδας), συνδέεται άρρηκτα με την ηλικία και τη φάση ζωής στην οποία βρίσκονται οι έφηβοι, στους οποίους και πρωτίστως απευθύνεται. Μάλιστα, πρόκειται για ζητήματα που τα περιβάλλουν  «μύθοι» και  «στερεότυπα» που αναπαράγονται ανεξέλεγκτα στο διαδίκτυο και αλλού… [μήπως ενν. Εκκλησία: Ιερείς και Κατηχητές, Σχολείο: Καθηγητές, Καθαρίστριες και Σχ. Φύλακες, Οικίες: Γονείς και Κηδεμόνες, γιαγιάδες, κ.ο.κ.;]. Αν το σχολείο με την υποστήριξη των γονέων δεν αναλάβει το δύσκολο ομολογουμένως έργο     να αποδομήσει,      να καταρρίψει       τα στερεότυπα και να μιλήσει «ανοιχτά», τότε ποιός;»!!
Αγαπητοί, δυστυχώς παλαιότερα ζήσαμε το φαινόμενο του «Παιδομαζώματος». Σήμερα ζούμε και βιώνουμε αυτό του «Κηδεμονομαζώματος», που πολύ απλά  επιστρατεύει κάθε άνθρωπο «καλής θελήσεως»- που ασκεί έργο «κυβερνητικής»- προς έναν ανίερο στόχο, την «αποδόμηση» του "μοναδικού" ελληνοχριστιανικού πνευματικού πολιτισμού μας! "Υπερβολη;" 
Όμως τι να απαντήσουμε;  Τι να πούμε προς τους Άθεους «Κυβερνήτες», προς τους «άθεους» θεολόγους, προς τους αθεόφοβους Ιερείς μας (λόγω άγνοιας βασικών αρχών της πίστεώς μας;) που ότι λένε και κάνουν καταντά μία κατά μέτωπον επίθεση προς το Θεανδρικόν πρόσωπο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού; Τι να απαντήσουμε προς αυτούς τους «άγγκλους», τους ειδικούς -αιώνες τώρα- στην "μαγεία", στην "ομοφιλοφιλία", αλλά και στην «κυβερνητική» των μαζών; Τι, τέλος, να απαντήσουμε και στο παρακάτω «Δελτίο τύπου;»: 
«Στο στόχαστρο αγγλικανικής εκκλησίας οι Χριστιανοί που θεωρούν ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμάρτημα. [βρες και δες την πινακιδα;]
Σάλο έχει προκαλέσει μήνυμα σε πινακίδα έξω από αγγλικανική εκκλησία, με το οποίο προσπαθεί να περάσει το δικό της μήνυμα κατά της ομοφοβίας. «Ο Χριστός είχε δύο μπαμπάδες και εξελίχθηκε μια χαρά» αναφέρει η πινακίδα που έχει στόχο τους Χριστιανούς, οι οποίοι πιστεύουν ότι η ομοφυλοφιλία  είναι αμάρτημα. (…) Αν και δεν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για την αγγλικανική εκκλησία του Αγίου Ιωάννη - όπως αναφέρει η πινακίδα , οι υπεύθυνοι του ναού φαίνεται να ακολουθούν τα βήματα της Αγγλικανικής εκκλησίας του Γκόσφορντ στην Αυστραλία, στην οποία πριν από λίγες εβδομάδες είχε αναρτηθεί αντίστοιχο μήνυμα που τόνιζε: «Αγαπητοί Χριστιανοί, μερικοί άνθρωποι είναι ομοφυλόφιλοι, ξεπεράστε το, με αγάπη ο Θεός»[3].

Να, λοιπόν τι θα  πούμε σε όλους αυτούς που κατ’ ουσίαν πολεμούν την θεότητα του Ιησού Χριστού του Κυρίου και Σωτήρος ημών και υμών(Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου): «Κατά την δημιουργία της προμήτορος Εύας ο Θεός πήρε την έμψυχη πλευρά του Αδάμ και την ολοκλήρωσε σε γυναίκα…. Κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο ο πλαστουργός και κτίστης Θεός πήρε από την Αγία Μαρία έμψυχη σάρκα σαν ζύμη και μικρή απαρχή από το φύραμα της φύσεώς μας - δηλαδή από την ψυχή και το σώμα μαζί - και την ένωσε με την δική του ακατάληπτη και απρόσιτη Θεότητα. Ή μάλλον ένωσε πραγματικά όλη την υπόσταση της Θεότητός του με την δική μας φύση, την έσμιξε άμικτα μ’ αυτή και την έκανε άγιο ναό του. Έτσι ο ποιητής του Αδάμ έγινε ατρέπτως και αναλλοιώτως τέλειος άνθρωπος.  Όπως ακριβώς λοιπόν από την πλευρά του Αδάμ έπλασε την γυναίκα, έτσι, αφού δανείστηκε την σάρκα από την θυγατέρα του Αδάμ την αειπάρθενο και Θεοτόκο Μαρία και την έλαβε χωρίς σπορά, γεννήθηκε κατά τον ίδιο τρόπο με τον πρωτόπλαστο. Ώστε όπως ακριβώς ο Αδάμ με την παράβαση έγινε η αρχή της γεννήσεως μας στην φθορά και στον θάνατο, έτσι και ο Χριστός και Θεός μας με την εκπλήρωση κάθε δικαιοσύνης έγινε η απαρχή της αναγεννήσεώς μας στην αφθαρσία και την αθανασία. Αυτό εννοεί ο θείος Παύλος όταν λέει: «Ο πρώτος άνθρωπος πλάστηκε από τη γη χοϊκός. Ο δεύτερος άνθρωπος, δηλαδή ο Κύριος, είναι επουράνιος. Ό,τι λογής ήταν ο χοϊκός τέτοιοι είναι και όλοι οι χοϊκοί και ό,τι λογής είναι ο επουράνιος τέτοιοι είναι και όλοι όσοι γίνονται επουράνιοι δι’ αυτού.» (Α’ Κορινθίους 15:47-48). Και πάλι: «Η απαρχή είναι ο Χριστός, έπειτα όσοι είναι του Χριστού.» (Α’ Κορινθίους 15:23»[2]….
Πριν κλείσουμε -με τα ωραία διαμαντένια  λόγια του Φώτη- καλό είναι να θέσουμε στην κρίση σας και τούτο το «Δελτίο Τύπου» (Οικουμενικός πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος στις  4 Νοεμβρίου 1994):  «Πρέπει να συμβάλωμεν ώστε να φέρωμεν εις το προσκήνιον τας πνευματικάς αρχάς του Οικουμενισμού, της αδελφοσύνης και της ειρήνης. Πράγματι, δια τον λόγον αυτόν, συγκεντρωθήκαμεν εδώ! Αυτός είναι ένας τρόπος, δια του οποίου  ημείς οι κληρικοί  δυνάμεθα να βοηθήσωμεν αυτούς οι οποίοι κυβερνούν. […] Αλλά τούτο δυνάμεθα να επιτύχωμεν μόνον εάν είμεθα ηνωμένοι εν τω πνεύματι του ενός Θεού, ‘’Δημιουργού των πάντων, ορατών τε και αοράτων’’. Ρωμαιοκαθολικοί και Ορθόδοξοι, Προτεστάνται και Εβραίοι, Μουσουλμάνοι και Ινδουϊσταί, Βουδδισταί και Κομφουκιανισταί είναι καιρός όχι μόνον δια συμφιλίωσιν, αλλ’ ακόμη και δια συμμαχίαν και συνεργασίαν, δια να συντελέσωμεν εις την απομάκρυνσιν της ανθρωπότητος από τους ψευτοπροφήτας του εξτρεμισμού και της μη ανεκτικότητας» [4].
Ο "νοών νοείτω;", ή αλλιώς «όποιος κατάλαβε κατάλαβε;»! Παίδων μάζωμα, θεολόγων και ιερέων ανεμομαζέματα…, αλλά! αυτός "δεν είναι;" ο τρόπος και το αποτέλεσμα της περίφημης «ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ;»! Όλα στον «αέρα;» (Δες τον ορισμό της «αποδήμησης» εδώ: https://el.wikipedia.org/wiki/%  και εδώ: [5]).

Αδελφοί εν Χριστώ, «Μετανοείτε;», πριν μας πάρει ο Άλλος... και για να μας σηκώσει Εκείνος.....

 ΕΠΙΜΕΤΡΟ

«ΔΥΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ»

Α) Την “ηθική” όλοι την κατανοούμε. “Η ηθική είναι κείνη που σηκώνει τον άνθρωπο απάνω από το κτήνος και τον ντύνει με μιαν άφθαρτη στολή κεντημένη με κάθε ευγένεια, με κάθε σοβαρό και υψηλό αίσθημα και πλουμισμένη με τα αθάνατα διαμάντια που λέγονται φρονιμάδα, σεμνότητα, γενναιότητα της καρδιάς, ευαισθησία και ευγένεια της ψυχής και με όσα κάνουνε τον άνθρωπο, από ένα σιχαμερό και εξευτελισμένο ζώο, ένα πλάσμα πολύ σπουδαίο και θαυμαστό”, γράφει ο Φ. Κόντογλου στα “Μυστικά Ανθη”. (σελ. 25). Ερωτώ: προάγεται η ηθική αγωγή στο σχολείο μ’ αυτό που διάβασα και αμέσως παραθέτω; [1]
Β) Ἀγαπητοί, ἔχοντας ὑπόψη τὰ παραπάνω, ἀλλὰ καὶ τὸ λόγο τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου ποὺ λέγει:  «Μία θρησκεία μόνο εἶναι, ἡ Ὀρθόδοξος χριστιανικὴ Θρησκεία. Καὶ τὸ πνεῦμα αὐτὸ τὸ ὀρθόδοξον εἶναι τὸ ἀληθές. Τὰ ἄλλα πνεύματα εἶναι πνεύματα πλάνης καὶ οἱ διδασκαλίες τους εἶναι μπερδεμένες….» (http://users.sch.gr/aiasgr/Paterika_keimena)

Με τιμή
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Γυμναστής, Ιεροψάλτης
Πτολεμαΐδα Κυριακή της Απόκρεω:Εν η μνείαν ποιούμεθα της δευτέρας και αδεκάστου παρουσίας του κυρίου ημών Ιησού Χριστού;", 19 Φεβρουαρίου 2017

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

[1] http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2017/01/blog-post_73.html
[2] Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου: Βίβλος των Ηθικών Λόγος Α΄. Κεφάλαιο γ': Περί της του Λόγου Σαρκώσεως καί κατά τίνα τρόπον δι’ υμάς εσαρκώθη.[ Έκδοση Ι. Μονής Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου, Κάλαμος Αττικής.] ΠΗΓΗ: "ΜΥΡΙΟΒΙΒΛΟΣ" [http://www.myriobiblos.gr/texts/greek/symeon_logosarx.html
[3] ΠΗΓΗ: http://www.protothema.gr/world/article/306113/minuma-ekklisias-pros-omofovikous-kai-o-hristos-eihe-duo-babades/
[4](Περιοδικό «Ορθοδοξία» του Πατριαρχείου, τεύχος ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1994, «6ο Παγκόσμιο Συνέδριο Θρησκείας και Ειρήνης», προς τους εκπροσώπους διαφόρων Θρησκειών, στην πόλη RIVA DEL GARDA της Ιταλίας).

[5] Όπως ο J. Hillis Miller, διαπρεπής Αμερικανός που εξάσκησε την αποδόμηση, έχει εξηγήσει σε ένα δοκίμιό του [2], "αποδόμηση δεν είναι το να αποσυναρμολογήσεις τη δομή ενός κειμένου, αλλά μία υπόδειξη ότι το ίδιο το κείμενο έχει αποσυναρμολογήσει τον εαυτό του. Αυτό που φαίνεται ως η συμπαγής του βάση δεν είναι βράχος, αλλά αέρας(;)" (https://el.wikipedia.org/wiki/%)