Ανώνυμος19 Φεβρουαρίου 2017 - 6:24 μ.μ.
Ο Κανόνας πίστεως είναι γραμμένος στο Πηδάλιο.
Κανόνας λεγόταν το σιδερένιο αλφάδι της εποχής, γι’ αυτό και οι κανόνες έχουν
Κανόνας λεγόταν το σιδερένιο αλφάδι της εποχής, γι’ αυτό και οι κανόνες έχουν
αυτήν την ονομασία - Σιδερένιο αλφάδι
Τουτέστιν δεν στέκει το λαστιχένιο αλφάδι περί δυνιτικών κανόνων.
Ο Κανόνας πίστεως είναι σφραγισμένος απο οικουμενικές και τοπικές Συνόδους οι
Τουτέστιν δεν στέκει το λαστιχένιο αλφάδι περί δυνιτικών κανόνων.
Ο Κανόνας πίστεως είναι σφραγισμένος απο οικουμενικές και τοπικές Συνόδους οι
οποίες έχουν κατοχυρωθεί απο τις επόμενες.
Τουτέστιν δεν στέκει η προσωπική άποψη του δείνα κληρικού
Δια ταύτα:
Καντε τον κόπο να διαβάσετε τους κανόνες του Μ. Βασιλείου 1ο και 47ο
διαβάστε του Ιερομάρτυρος Κυπριανού και θα δείτε οτι η διδασκαλία του
Τουτέστιν δεν στέκει η προσωπική άποψη του δείνα κληρικού
Δια ταύτα:
Καντε τον κόπο να διαβάσετε τους κανόνες του Μ. Βασιλείου 1ο και 47ο
διαβάστε του Ιερομάρτυρος Κυπριανού και θα δείτε οτι η διδασκαλία του
π. Επιφανείου είναι ακραιφνώς αντίθετη απο αυτη των αγίων, επίσης θυμίζω
οτι πανω στους κανόνες του Μ. Βασιλείου οικοδομήθηκαν τα πάντα.
Εν τελευταία αναλύσει,
ο π. Επιφάνειος είναι άγιος της Εκκλησίας; Οχι
ο Μ. Βασίλειος όμως όλοι ξέρουμε ποιος είναι.
Πηδάλιον εκδόσεις Αστηρ σελ 588 και σελ 617
ΑπάντησηΕν τελευταία αναλύσει,
ο π. Επιφάνειος είναι άγιος της Εκκλησίας; Οχι
ο Μ. Βασίλειος όμως όλοι ξέρουμε ποιος είναι.
Πηδάλιον εκδόσεις Αστηρ σελ 588 και σελ 617
Αν και η γιαγιά μου έμαθε να μην μιλώ με "αγνώστους", κάνω μιαν εξαίρεση.
Αδελφό δεν μπορώ να σε πω αφού δεν εμφαμίζεις το βαπτιστικό
σου τουλάχιστον όνομα (άσχετα αν το IP του Η/Υ σου έχει «ταυτότητα» και όλοι
εκτός από σένα μπορούν να ξέρουν ποιος πραγματικά είσαι….), γι' αυτό λοιπόν και μόνο σε ονομάζω
"φίλε"!!! Λοιπόν φίλε μου πάνω
από 25 χρόνια κάνω οικοδομικές εργασίες, και έχουν στα χέρια μου χαλάσει πολλά
αλφάδια -παλαιότερα ήσαν Ξύλινα, πρόσφατα Σιδερένια-, μα είτε
"ξύλινα", είτε "σιδερένια", αλλά ακόμη και "Ατσάλινα ή
διαμαντένια" να ήταν, ουδεμία διαφορά έχουν αν εις το "μέσον του
ξύλου" δεν υπάρχει ή λείπει, ή έχει αφαιρεθεί, ή φθαρεί! η
«φυσαλίδα», ή το «μάτι του μάστορα»!!! Δες και αυτό: Εν μέσω δύο ληστών
ζυγός δικαιοσύνης ευρέθη ο Σταυρός Σου….” (τροπάριο του Αποδείπνου)
Οδηγός του αγώνος ο π. Επιφάνιος