Ο «ΣΕΒΑΣΜΟΣ» ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ)
ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ
«Η αγάπη με την οποία σήμερα οι άνθρωποι αγαπιούνται οδηγεί στην αυτοκτονία. Αλλά όταν έρθει εκείνη η εποχή (η εποχή της αγάπης προς τους εχθρούς) θα φέρει μαζί της και την αγάπη η οποία θα καθοδηγεί προς τη ζωή.» (Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς)
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
Δεν υπάρχει άνθρωπος στον Δυτικό κόσμο της άνεσης (μικρός και μεγάλος, φτωχός και πλούσιος, ελεύθερος από δάνεια και δούλος) που να μην παραδέχεται την ιδέα του σεβασμού της διαφορετικότητας (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Αν και η λέξη «σεβασμός» είναι που κερδίζει την καρδιά κάθε καλοπροαίρετου ανθρώπου θα πρέπει εξ αρχής να πούμε πως η ενέργεια της ιδέας υπάρχει στην άλλη λέξη, σ’ αυτήν της «διαφορετικότητας». Δυστυχώς το αντίχριστο κίνημα της Νέας Εποχής που πιο ολοκληρωμένα επιγράφεται ως «Νέα εποχή του αγίου πνεύματος» μεταφέρει με έναν μυστικό τρόπο την ενέργεια του λόγου, αλλού! δηλαδή σε άλλο πρόσωπο, πράμα ή κατάσταση. Αν και ο μυστικός σκοπός όλων εκείνων που ενεργούν και σχεδιάζουν την «Νέα Εποχή ειρήνης και ασφάλειας» είναι το να δοξάσουν ένα άλλο πρόσωπο, τον Αντίχριστο, εμείς ας αγωνιστούμε να καταστρέψουμε εν Χριστώ το νέο οικοδόμημα του διαβόλου που στις ημέρες μας πλανά πλέον όλην την οικουμένη με δήθεν «νέες» δοξασίες, δηλαδή με αντιλήψεις ή πεποιθήσεις που δεν βασίζονται σε αποδείξεις ούτε έχουν επιστημονική τεκμηρίωση και που πολλές φορές ανάγονται σε παλαιές θρησκευτικές(αιρετικές), κοινωνικές και οικονομικές αντιλήψεις!
Διαφορετικότητα
Έχοντας υπόψη το τριμερές της διαφορετικότητας των νεοεποχιτών που είναι α) η Ομοιομορφία, β) η Ποικιλία και γ) οι Διαφορές των φύλων, καταθέτουμε λίγες μοντέρνες φράσεις - κλειδιά που αποκαλύπτουν το μέγεθος της μονοτονίας του αντίχριστου τοπίου αλλά και την ποικιλία των παλαιών θρησκευτικών και επιστημονικών πλανεμένων αντιλήψεών των.
ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΙΑ!
1. «Διαφορετικοί άνθρωποι κυνηγούν την ευτυχία με διαφορετικούς τρόπους και διαφορετικά μέσα, και έτσι φτιάχνουν για τον εαυτό τους νέους τρόπους ζωής και είδη διακυβέρνησης» (Αριστοτέλης)
2. «Αγαπάω τους ανθρώπους που λένε ελεύθερα αυτό που σκέφτονται… φτάνει να σκέφτονται τα ίδια με μένα» (Άλι Μωχάμετ)
3. «Ελευθερία είναι η ελευθερία να σκέπτεται κανείς διαφορετικά» (Λούξεμπουργκ Ρόζα)
4. «Έχεις το δικαίωμα να σκέφτεσαι διαφορετικά από τους ανθρώπους της εποχής σου, αλλά δεν έχεις δικαίωμα να ντύνεσαι αλλιώτικα» (Έμπνερ-Έσεμπαχ Μ.)
5. «Η απόρριψη της ξένης κουλτούρας είναι ένδειξη αγριότητας, ενώ η κατανόηση ξένης αγριότητας είναι ένδειξη κουλτούρας» (Κασέγεφ Ε)
6. «Η φύση σ' έπλασε μοναδικό κι εσύ ζητάς τον όμοιό σου» (Πετράτος Κ.)
7. «Όταν αποκαλείς τον εαυτό σου Ινδό, μουσουλμάνο, χριστιανό, ευρωπαίο ή ο,τιδήποτε άλλο, υιοθετείς τη βία. Καταλαβαίνεις το γιατί; Γιατί διαχωρίζεις τον εαυτό σου από την υπόλοιπη ανθρωπότητα, Κι ο διαχωρισμός για λόγους πίστης, εθνικότητας ή παράδοσης, γεννά τη βία» (Κρισναμούρτι)
8. «Το μυστικό της επιτυχίας; Να είσαι διαφορετικός από τους άλλους» (Άλεν Β.)
9. «Το ότι οι άλλοι είναι διαφορετικοί σκέφτονται διαφορετικά, ενεργούν διαφορετικά, είναι πολύ μικρότερο κακό από το γεγονός ότι υπάρχουν» (Ντε Μπωβουάρ Σιμόν)
10. «Το πιο σημαντικό πάντα είναι να φυλάγεσαι από αυτούς που σκέπτονται διαφορετικά» (Άτκινσον Ρόουαν)
11. «Το πρόβατο και ο λύκος διαφορετικά καταλαβαίνουν τη λέξη «ελευθερία», εδώ είναι η ουσία όλων των διαφωνιών που κυριαρχούν μέσα στην κοινωνία» (Λίνκολν Α.)
12. «Ω μεν έδωκε πέντε τάλαντα, ώ δε δύο, ώ δε έν, εκάστω κατά την ιδίαν δύναμιν» (Ματθ.κε'15)[1]
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΥΛΩΝ!
Επαναλαμβάνοντας τη σημασία της λέξης «δοξασία» ως «αντίληψη ή πεποίθηση που δεν βασίζεται σε αποδείξεις ούτε έχει επιστημονική τεκμηρίωση και πολλές φορές ανάγεται σε παλαιές λαϊκές αντιλήψεις» καταθέτουμε ακόμη λίγες φράσεις - κλειδιά που ανοίγουν τις σοδομιτικές πόρτες της «διαφορετικής» αντίληψης των νέων ανθρώπων για τα λεγόμενα «κοινωνικά φύλα». Σκοπός δικός μας φυσικά είναι να κλείσουμε όλοι τα αυτιά μας, μικροί και μεγάλοι, στις δαιμονικές σειρήνες που ηχούν εντός των σχολικών μας μονάδων αλλά και αλλού! π.χ, στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο. Ιδού:
1. «Δεν γεννιέται κάποιος γυναίκα, γίνεται» (Σιμόν ντε Μποβουάρ)
2. «Το αρσενικό και το θηλυκό εκπροσωπούν τις δύο πλευρές του πιο απόλυτου δυϊσμού. Όμως στην πραγματικότητα συνεχώς διαπερνούν ο ένας μέσα στον άλλο. Τα υγρά μετατρέπονται σε στερεά και τα στερεά υγροποιούνται. Δεν υπάρχει απόλυτα αρσενικός άνδρας, ούτε απόλυτα θηλυκή γυναίκα» (Φούλερ Μάργκαρετ) [2]
3. «Ομοφυλόφιλος: γεννιέσαι ή γίνεσαι; Υπάρχει, τελικά, απάντηση στο ερώτημα; Τι λέει η βιολογία, τι υποστηρίζουν οι επιστήμες της γενετικής και της ψυχανάλυσης;» [3]
4. «Στο ερώτημα «Γεννιέμαι ή γίνομαι ομοφυλόφιλος», κανένας επιστήμονας δεν μπορεί να απαντήσει μέχρι σήμερα με σιγουριά. Δεν υπάρχει, δηλαδή, μια κοινή παραδοχή μεταξύ των ειδικών σχετικά με τους ακριβείς λόγους που ένας άνθρωπος αναπτύσσει ετεροσεξουαλικό ή ομοφυλοφιλικό προσανατολισμό» [3]
5. «Ανεξάρτητα πάντως από την επιστημονική πλευρά του θέματος, ίσως το όλο νόημα να κρύβεται στις μαρτυρίες των ίδιων των ομοφυλόφιλων. Ένας γκέι και μία λεσβία καταθέτουν τη δική τους αλήθεια.» [3]
6. «Το 1993 ακολουθεί μια ακόμη σημαντική δημοσίευση στο έγκυρο επιστημονικό περιοδικό «Science», η οποία ταράζει τα νερά υποστηρίζοντας ότι ανακαλύφτηκε το «γκέι γονίδιο».» [3]
7. «Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αυξημένη δραστηριότητα ορθόδοξων θεολόγων, κληρικών και λαϊκών, σε συζητήσεις, με μελέτες και αναρτήσεις άρθρων σε blogs σχετικά με τα ευαίσθητα θέματα της ανθρωπίνης σεξουαλικότητας και της ταυτότητας φύλου. Η δραστηριότητα αυτή στοχεύει, σύμφωνα με τους ίδιους, στη διερεύνηση της θέσης και του ρόλου της παραδοσιακής Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στη μοντέρνα Δύση του 21ου αιώνα. Στην ουσία όμως επιδιώκεται η μετατόπιση των θέσεων της Ορθόδοξης Εκκλησίας στα θέματα αυτά και η εκκοσμίκευσή της…
Τελικά που στοχεύουν αυτές οι δραστηριότητες των ορθόδοξων θεολόγων; Είναι απλά ακαδημαϊκή ενασχόληση ή οδηγούν κάπου αλλού; Την απάντηση δίνει ο ορθόδοξος ιερέας Lawrence Farley σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο [6], όπου γράφει: «Στον ακαδημαϊκό χώρο επιτρέπονται όλες οι ερωτήσεις, και ο πειραματισμός και η ώθηση των ορίων είναι η νόρμα. Όλες οι ερωτήσεις είναι ανοικτές ερωτήσεις. Τίποτε δεν είναι κατασταλαγμένο και το κάθε τι είναι ανοικτό σε αναθεώρηση. Και ενώ αυτός ήταν πάντοτε ο ακαδημαϊκός δρόμος, αυτός ουδέποτε υπήρξε και δεν μπορεί να είναι ο δρόμος της Εκκλησίας. Στην Εκκλησία δεχόμαστε την αλήθεια, όχι από πειραματισμό, αλλά από αποκάλυψη, και μία σειρά ζητημάτων δεν είναι εκ των πραγμάτων ανοικτά σε αναθεώρηση. Για τα τελευταία 150 χρόνια η κατρακύλα των διάφορων εκκλησιών στον φιλελευθερισμό και την αποστασία, πάντοτε συνέβαινε κάτω από τον ισχυρισμό ότι οι φιλελεύθεροι αποδομητές ξεκινούν απλά συζητήσεις και θέτουν ερωτήσεις και πειραματίζονται με νέους τρόπους σκέψης. Αλλά πάντοτε η συζήτηση φαίνεται να κατέληγε στη διάβρωση της παραδοσιακής πίστης και πράξης. Σκοπός τους ουσιαστικά είναι να αποδομήσουν την υπάρχουσα Ορθόδοξη Παράδοση και να προσφέρουν στους πιστούς ό,τι ο Απόστολος Παύλος θα αποκαλούσε το ‘άλλο ευαγγέλιο’».
«Αι ημέραι πονηραί εισί» και απαιτούν ενημέρωση, εγρήγορση και πνευματική αντίσταση και αντίδραση σε ό,τι παράδοξο και μη συμβατό με την ορθόδοξη παράδοση λέγεται και γράφεται από κάποιους σύγχρονους ορθοδόξους, ακαδημαϊκούς κυρίως, θεολόγους για θέματα ανθρώπινης σεξουαλικότητας, ομοφυλοφιλίας και ταυτότητας φύλου.» (Εμμανουήλ Παναγόπουλου, Αμ. Επ. Καθηγητή Χειρουργικής, τ. Συντ/στή Δ/ντή ΕΣΥ)[4]
Αδελφοί, μικρής και μεγάλης ηλικίας,
Δυστυχώς η λέξη «σεβασμός» που στην αρχή νομίζεις πως έχει σχέση με «την αγάπη προς τον πλησίον» χρησιμοποιείται από τους σύγχρονους θεμελιωτές της παγκόσμια (δυτικής) κοινωνίας ως γέφυρα διαστροφής του όρου «Διαφορετικός». [Σε επόμενο άρθρο θα αναφερθούμε στην ορθόδοξη άποψη της εικόνας του όρου «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ»]
Δυστυχώς όχι μόνο εκτός αλλά εντός των σχολείων μας η αντιεπιστημονική θεωρία των φύλων πέρασε α) ως «σεβασμός» στον διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό (σε τέτοιο βαθμό που τα παιδιά να περνούν μια φοβερή κρίση ταυτότητας ως προς το σώμα τους), και β) ως «νόμος», με την αλλαγή φύλου από τα 15!
Δυστυχώς ο «σεβασμός των διαφορετικών» παρουσιάζεται ως ένα άλλο είδος της αγάπης, δήθεν καθαρτήριας με δύο δόξες! Μία προς τον συνάνθρωπο (ένα δηλαδή νέο είδος αγάπης που γεφυρώνει διαφορετικές φυλές και φύλα, ένα άλλο είδος αγάπης που μπορεί δήθεν να εγγυηθεί την ειρήνη και την ασφάλεια του κόσμου της άνεσης, της καταναλωτικής δυτικής κοινωνίας (ενν. του πλούτου) στην οποία ανήκει κατά φαντασία και η Ελλάδα μας), και μία προς τον «εαυτό μας» (ένα άλλο είδος αγάπης που μπορεί δήθεν να εγγυηθεί την εσωτερική ειρήνη-γαλήνη και μαζί και την ασφάλεια του (πνευματικού) κόσμου, μάλλον της νέας σοδομιτικής εποχής των ημερών μας).
Ως καταστρεπτικό επίλογο των παραπάνω αντίχριστων δοξασιών της νέας τάξης πραγμάτων, αλλά και ως τείχος εν Χριστώ προστασίας, θέτουμε λίγα λόγια του αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς που έχουν σχέση με ένα μοναδικό είδος της εν Χριστώ αγάπης, αυτό της αληθινής φιλίας. Ιδού:
«Η αγάπη προς τους φίλους είναι ακριβή. Εγώ μιλώ για την αληθινή, θεία αγάπη. Βοήθησε τον φίλο σου για το καλό - και ζήτησε τη βοήθειά του για το καλό - μόνον αυτό μπορεί να ονομαστεί πραγματική φιλική αγάπη. Επιθυμώ τον φίλο όχι για να κολακεύει τις αδυναμίες μου και να σκεπάζει και να δικαιολογεί τα λάθη μου αλλά αντίθετα, να με διορθώνει στο κακό και να με υποστηρίζει στο καλό. Τέτοια φιλία είναι καθαρτήριο, στο οποίο ο άνθρωπος καθαρίζεται από τις άγριες και χαμηλές συνήθειες και διαθέσεις.
Ανάλογα με το είδος της αγάπης που προσφέρει ένας άνθρωπος στους φίλους του, τέτοιους φίλους θα βρει. Θα πρέπει να απαρνηθώ ο,τιδήποτε ευτελές για να μπορέσω να έχω για φίλο εκείνον που το ύψος της ψυχής του μ΄ αρέσει.
Η φιλία είναι σχολείο. Ό,τι είδους είναι η φιλία τέτοιου είδους είναι και το σχολείο. Κάποιον η φιλία τον ανεβάζει στον ουρανό και άλλον τον τραβά στην κόλαση. Φιλίες οι οποίες είναι συνωμοσία ενάντια στο καλό υπάρχουν αρκετές. Τέτοιες φιλίες υπάρχουν πολλές και στο περιβάλλον μας. Φίλοι μπορούν να γίνουν κι εκείνοι που ούτε γνωρίζονται ούτε σέβονται ούτε θυσιάζονται ο ένας για τον άλλον. Φίλοι μπορούν να γίνουν άνθρωποι διαφορετικής ψυχοσύνθεσης για το κέρδος. Φίλοι γίνονται άνθρωποι διαφορετικών αρχών όχι λόγω των αρχών αλλά για τον πλούτο. Λόγω ειδικού καθεστώτος για να πάρουν άδεια εργασίας και λόγω προμηθειών, λόγω πλιάτσικου και κλοπής…
Φίλοι συχνά αποκαλούνται προσωρινά και εκείνοι που στο βάθος της ψυχής τους περιφρονούν ο ένας τον άλλον. Αυτή είναι πρόσκαιρη και συμφεροντολογική φιλία - το μεγαλύτερο ζιζάνιο που μεγαλώνει στη γη και η μεγαλύτερη ντροπή των ανθρώπων» [4].
(Συνεχίζεται)
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Πτολεμαΐδα 21-6-2019
[1] https://el.wikiquote.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1
[2] https://el.wikiquote.org/wiki/%CE%A6%CF%8D%CE%BB%CE%BF
[3] https://www.vita.gr/2008/08/25/ygeia/omofylofilos-genniesai-h-ginesai/
[4] https://averoph.wordpress.com/2018/11/25/%CE%B7-%CE%B5%CE%BA-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%AD%CF%83%CF%89-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B9/
[5] https://www.impantokratoros.gr/7957D281.el.aspx