Τρίτη 28 Μαΐου 2019

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ; Η δημιουργία ενός συμπεριληπτικού (σοδομιτικού τύπου) σχολείου, χωρίς διακρίσεις!

Στη συνάντηση συζητήθηκαν ζητήματα διακρίσεων που υφίστανται ΛΟΑΤΚΙ μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας (ενν. μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς)!


ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ; Η δημιουργία ενός συμπεριληπτικού (σοδομιτικού τύπου) σχολείου, χωρίς διακρίσεις. 
                                    

gabr-loat


Ο Γαβρόγλου είδε εκπροσώπους των ΛΟΑΤΚΙ και ανακοίνωσε ομάδα εργασίας για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση


Αντικείμενο της ομάδας θα είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και οι τρόποι διαχείρισης καθημερινών ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών φύλου, καθώς επίσης και έμφυλων στερεοτύπων και σεξισμού που προκύπτουν στην σχολική ζωή

Ομάδα εργασίας για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού , ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών φύλου, καθώς επίσης και έμφυλων στερεοτύπων και σεξισμού που προκύπτουν στην σχολική ζωή ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου .

Ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, συναντήθηκε με τα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους Αττικής με τον συνδυασμό της Ρένας Δούρου «Δύναμη Ζωής», Βαγγέλη Σκούφα, λογιστή και μέλος των Οικογενειών «Ουράνιο Τόξο» και Άννα Κουρουπού, διευθύντρια του «Red Umbrella Athens» και την υποψήφια Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλλα Μπελιά, ακτιβίστρια, νηπιαγωγό και συνδικαλίστρια.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν ζητήματα διακρίσεων που υφίστανται ΛΟΑΤΚΙ μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας -μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς- ενώ κατατέθηκαν προτάσεις για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού και τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού σχολείου, χωρίς διακρίσεις. 

Στο πλαίσιο αυτό, ο υπουργός αποδέχθηκε την πρόταση να συσταθεί ομάδα εργασίας με αντικείμενο τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και τους τρόπους διαχείρισης καθημερινών ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών φύλου, καθώς επίσης και έμφυλων στερεοτύπων και σεξισμού που προκύπτουν στην σχολική ζωή.