ΕΝΑ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΣΧΟΛΙΟ: ΕΣΥ Ο ΓΟΝΕΑΣ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ; ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;
1ον: "ΟΥ ΛΕΣΒΙΕΣ"!
ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΚΟΤΡΟΠΟΣ ΝΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ! ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ", ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ! Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΘΑΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΣ, "ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ"! ΕΙΝΑΙ "ΛΑΘΟΣ" ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ "ΡΗΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ, ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ, ΕΝΑ ΘΗΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ "ΜΑΖΕΨΟΥΝ" ΟΙ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Ή ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΊΖΟΝΤΑΙ ΩΣ "ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ" ΚΑΙ "ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΕΩΣ"!
2ον: "Μην τις χαιρετάς αυτές, γλυκιά μου."!
ΕΔΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ Α' Ή Β' ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ Ή ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΣΟΥ...ΕΔΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ, ΑΛΛΑ Η ΚΑΚΟΤΡΟΠΗ ΜΗΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ! Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ, "ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ"! ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ - ΕΣΥ Η ΜΑΝΑ - ΕΙΝΑΙ Ο ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΣΥ Η ΜΑΝΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ", ΑΠ' ΑΥΤΗΝ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΆΘΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 2!
ΛΟΙΠΟΝ, ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΤΗΣ ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ!
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΛΕΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!
Θεματική εβδομάδα στα Γυμνάσια: «Μπαίνει μια τρανς φιλόλογος στην τάξη, πώς την αντιμετωπίζετε;»
Με νέα εκπαιδευτικά προγράμματα για τις «έμφυλες ταυτότητες» ξεκινά τις προσεχείς μέρες ο θεσμός της Θεματικής Εβδομάδας σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας. Πρόκειται για προγράμματα εγκεκριμένα από το υπουργείο Παιδείας προς «την κατεύθυνση διαμόρφωσης της σχέσης με το σώμα, την αυτοεικόνα και αυτοαντίληψη των μαθητών», σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Γαβρόγλου.
Φέτος δίνεται έμφαση στον εμπλουτισμό της θεματικής ενότητας «Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα» μέσω της εισαγωγής από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) επικαιροποιημένου βοηθητικού υλικού για τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα (λεσβίες, ομοφυλόφιλοι, αμφισεξουαλικοί, τρανς, κουίρ, ίντερσεξ) που έχει ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του. Το νέο επιμορφωτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί από το «Πολύχρωμο Σχολείο», μια συλλογικότητα επιστημόνων που δημιουργήθηκε με σκοπό, όπως αναφέρει η ίδια, να σπάσει τη σιωπή στον εκπαιδευτικό χώρο και να αναδείξει το θέμα των διακρίσεων γύρω από ζητήματα σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας και χαρακτηριστικών φύλου.
Ειδικότερα, με την ένδειξη «ΝΕΟ» εισάγεται η ενότητα «Ευαισθητοποίηση μαθητριών/μαθητών σε ζητήματα Σεξουαλικού Προσανατολισμού, Ταυτότητας Φύλου, Εκφρασης Φύλου και Χαρακτηριστικών Φύλου», που απευθύνεται σε μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην κρίσιμη αναπτυξιακή φάση της προεφηβείας και της εφηβείας. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του «Πολύχρωμου Σχολείου» αποτελείται από λεπτομερές υποστηρικτικό για τους εκπαιδευτικούς υλικό (φάκελο δραστηριοτήτων, φύλλα εργασιών, οδηγούς, κόμικς, βίντεο) καθώς και από οδηγίες-προτάσεις για τη χρήση του.
Όπως σημειώνεται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, «οι έρευνες δείχνουν ότι οι ΛΟΑΤΚΙ+ μαθήτριες και μαθητές υφίστανται διάκριση, τρομοκρατία και παρενόχληση παντού στην Ε.Ε. και στην Ελλάδα. Η κατάσταση αυτή μετατρέπει τη ζωή των παιδιών αυτών σε εφιάλτη και δεν περιορίζεται στο σχολικό εκφοβισμό, αλλά εμφανίζεται και με απαράδεκτες μορφές κατάχρησης, όπως η σεξουαλική παρενόχληση, ο βιασμός, ο εξαναγκασμός, οι απειλές, οι προσβολές, ο αποκλεισμός, η σωματική βία, η σωματική τιμωρία και η καταστροφή περιουσίας. Στο σχολείο, επίσης, πολλά παιδιά που δεν είναι ΛΟΑΤΚΙ+, αλλά τα χαρακτηριστικά ή/και η έκφραση φύλου τους δεν εναρμονίζονται με τα έμφυλα στερεότυπα, υφίστανται ομοφοβικό σχολικό εκφοβισμό».
Υπεύθυνος επικοινωνίας του «Πολύχρωμου Σχολείου» είναι ο δάσκαλος Πέτρος Σαπουντζάκης. Ιδρυτικό μέλος της συλλογικότητας και μέλος της διαχειριστικής ομάδας της, ο κ. Σαπουντζάκης έχει αναπτύξει έντονη ακτιβιστική δράση στον χώρο της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας. Ενθερμος υποστηρικτής του δικαιώματος της διαφορετικότητας στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας, πρωτοστατεί τα τελευταία 17 χρόνια, που διδάσκει στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, στις κινηματικές δράσεις. Ο ίδιος, άλλωστε, έχει καταθέσει δημόσια τα προσωπικά βιώματά του αναφορικά με τον σεξουαλικό προσανατολισμό του στην ευαίσθητη ηλικία των μαθητικών χρόνων σε συνέντευξή του στο «Vice» τον Απρίλιο του 2016: «Κατάλαβα ότι είμαι gay προτού μάθω πώς λέγεται αυτό. Στη Γ’ Δημοτικού μ’ άρεσε ο Δημητράκης.
Κι αυτό δεν είχε σχέση ούτε με πέος ούτε με κώλο. Με τη συνειδητοποίηση ότι είμαι ερωτευμένος με τον Δημητράκη, ότι τον σκέφτομαι και μου τρέμουν τα γόνατα, συνειδητοποιώ ότι αν και αυτό που νιώθω δεν είναι κάτι άσχημο, δεν μπορώ να το πω. Δεν μπόρεσα ποτέ να το νιώσω σαν βρώμικο και κακό, ήταν αγάπη, έρωτας, ενδιαφέρον. Το είπα στη μάνα μου στα 12, όταν είχε ξυπνήσει και το σώμα μου. Κι εκείνη με πήγε στον πατέρα Σαράντη (σ.σ.: ιερέας). Ηταν η απόλυτη αυθεντία. Τον θυμάμαι να μου λέει απίστευτες χαζομάρες, το καταλάβαινα, απελπιζόμουν, αλλά άρχισα να αμφισβητώ τον εαυτό μου. Τι ήξερα εγώ μπροστά στον πατέρα Σαράντη, τον οποίο σέβονταν και ακολουθούσαν τόσοι άνθρωποι; Κι εκεί έβαλα ένα μεγάλο “Χ” στον εαυτό μου».
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ