Ι. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ : ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΟΝΕΑΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ, ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ «ΜΑΘΗΜΑΤΑ» ΓΕΝΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ.
ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΟΝΕΑΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ, ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ «ΜΑΘΗΜΑΤΑ» ΓΕΝΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ.
ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ;
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ Η ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ;;
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ Η ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ;;
Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Ελληνίδες και Έλληνες πατριώτες.
Σήμερα θα κάνουμε μία από τις μεγαλύτερες αποκαλύψεις. Και αυτό θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε αν η χώρα είναι ευνομούμενη πολιτεία, η είναι να «παρακρατικό μαγαζί». Αν και στο «πίσω μέρος του μυαλού μας» κάτι έχουμε καταλάβει, αλλά τώρα θα μας δοθούν και οι αποδείξεις.
Στον νομό ΧΑΝΙΩΝ , δρα τα τελευταία χρόνια ένας ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΣ μηχανισμός στην ΠΑΙΔΕΙΑ και κυρίως στα ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ, προκαλώντας μεγάλη βλάβη στις παιδικές ψυχές, κάνοντας στα ΝΗΠΙΑ «μαθήματα» γεννητικών οργάνων με τις ονομασίες «πέos» και «αιδoίoν».
Όλα αυτά αποκαλύφθηκαν μετά από μήνυση που κατέθεσε στην Εισαγγελία Χανίων κατά των ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ του 19ου Νηπιαγωγείου Χανίων το 2017, ένας «καρυδάτος» Έλληνας γονέας, που δεν «μάσησε» ούτε από εκφοβισμούς ούτε από φραστικές επιθέσεις του ανθελληνικού «προοδευτικού» συστήματος, που σύσσωμο τάχθηκε κατά του γονέα και υπέρ των Νηπιαγωγών του ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
Το ψέμα όμως έχει «κοντά ποδάρια» και η αλήθεια είναι «πάντων ισχυρότερον». Και τώρα οι ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΙ και ο «ψευτόμαγκας» Πολάκης, να δω που θα κρυφτούν...
Με την λέξη «ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ» εννοούμε μία ομάδα Δημόσιων Λειτουργών και υπαλλήλων (Νηπιαγωγών-Εκπαιδευτικών-Σχολικών συμβούλων), που χρησιμοποιούν τα ελληνικά σχολεία και τις Κρατικές ΔΟΜΕΣ της Δημόσιας Παιδείας και αντί να ενεργούν σύμφωνα με τους νόμους και τα καθήκοντα που τους επιβάλλει η Υπηρεσία (Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων) αυτοί ενεργούν με ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, που είναι όμως ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ προς την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.
Όταν δε αυτές οι παράνομες ενέργειες, στρέφονται με ΠΡΟΘΕΣΗ και ΔΟΛΟ κατά των ανυπεράσπιστων 5χρονων ΝΗΠΙΩΝ, τότε μιλάμε για ιδιαίτερα επικίνδυνα άτομα.
Ο Εισαγγελέας όμως των Χανίων που δέχθηκε την μήνυση για το «μάθημα» ΓΕΝΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ στο Νηπιαγωγείο, δεν αντιλήφθηκε ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ και «δεν διέγνωσε» κανένα ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ και έτσι έστειλε την υπόθεση σε …. μονομελές πλημμελειοδικείο, με μία κατηγορία ….. «εξ αμελείας»..!!!!!!!
Το συμπέρασμα είναι ένα.
Ή τα ΧΑΝΙΑ έχουν άλλη νομοθεσία από την υπόλοιπη Ελλάδα, ή πρέπει να ερευνηθεί αν ο Εισαγγελέας έχει γνώσεις ενός πρωτοετούς φοιτητή της νομικής.
Διότι ο Εισαγγελέας ως δημόσιος κατήγορος οφείλει να γνωρίζει τον Ποινικό Κώδικα και την Ελληνική νομοθεσία.
Αν δεν τα γνωρίζει και πιστεύει τον κάθε ψευδομάρτυρα, τότε να πάει να κάνει άλλη δουλειά.
Διότι αν βρεθούν 20 μάρτυρες και ψευδορκήσουν – παρουσιάζοντας και κάποιες φωτοτυπίες, υποστηρίζοντας ψευδώς, ότι είναι «εγκεκριμένο» από το Υπουργείο Παιδείας ένα «μάθημα … χρήσης ουσιών» στο Νηπιαγωγείο,
ο Εισαγγελέας θα τους πιστέψει;;;;;;;;;;
Αν δεν τα γνωρίζει και πιστεύει τον κάθε ψευδομάρτυρα, τότε να πάει να κάνει άλλη δουλειά.
Διότι αν βρεθούν 20 μάρτυρες και ψευδορκήσουν – παρουσιάζοντας και κάποιες φωτοτυπίες, υποστηρίζοντας ψευδώς, ότι είναι «εγκεκριμένο» από το Υπουργείο Παιδείας ένα «μάθημα … χρήσης ουσιών» στο Νηπιαγωγείο,
ο Εισαγγελέας θα τους πιστέψει;;;;;;;;;;
Αν δεν γνωρίζει την Ελληνική νομοθεσία και τους πιστέψει και απαλλάξει τους κατηγορούμενους ,
ή τους φτιάξει ….. «εξ αμελείας» κατηγορητήριο,
ή τους φτιάξει ….. «εξ αμελείας» κατηγορητήριο,
έ τότε είναι καλός για κηπουρός αλλά όχι για Εισαγγελέας.
Αν όμως γνωρίζει την νομοθεσία και αντί για κακούργημα βλέπει….. «τροχαίο .. εξ αμελείας», ΤΟΤΕ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ και είναι εσωτερική υπόθεση της Δικαιοσύνης των Χανίων, όπως και υπόθεση του Υπουργού Δικαιοσύνης...
ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
Σ’ αυτό το δικαστήριο των «Νηπιαγωγών» που είχε δικάσιμο την 22 Οκτωβρίου 2019, ΕΙΜΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ,
διότι ο γονέας πριν κάνει την μήνυση, είχε πράξει σοφά
Σ’ αυτό το δικαστήριο των «Νηπιαγωγών» που είχε δικάσιμο την 22 Οκτωβρίου 2019, ΕΙΜΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ,
διότι ο γονέας πριν κάνει την μήνυση, είχε πράξει σοφά
και είχε επικοινωνήσει μαζί μου.
Αφού τον συμβούλεψα τότε να κάνει μήνυση στις Νηπιαγωγούς και κατά παντός υπευθύνου, του είπα να με βάλει μάρτυρα κατηγορίας.
Με παραξένεψε βέβαια πολύ, αλλά δεν με πείραξε καθόλου το …. «εξ, αμελείας» κατηγορητήριο του Εισαγγελέα, αφού στο δικαστήριο θα κατέθετα στοιχεία ΤΡΙΩΝ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ και θα υποχρεωνόταν ο Εισαγγελέας της έδρας να αλλάξει το κατηγορητήριο και να το κάνει ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ και ο πρόεδρος να δηλώσει αναρμοδιότητα Δικαστηρίου, παραπέμποντας την υπόθεση στο ΜΙΚΤΟ ΟΡΚΩΤΟ.
Παράλληλα θα έπρεπε να ζητήσει και την σύλληψη όλων των ψευδομαρτύρων που είχαν καταθέσει πως επρόκειτο για «εγκεκριμένο μάθημα» του Υπουργείου Παιδείας.
Ειδικά του Γενικού Γραμματέα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, των ΔΥΟ αγνώστου προελεύσεως «Σχολικές συμβούλους», στον προϊστάμενο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, στον πρόεδρο του συλλόγου Εκπαιδευτικών της Α’βάθμιας εκπαίδευσης και σε όσους είχαν καταθέσει με ψευδής δηλώσεις και ψεύτικα έγγραφα, πως το «μάθημα γεννητικών οργάνων» που έκαναν οι Νηπιαγωγοί στο 19ο Νηπιαγωγείο Χανίων, ήταν στο «πρόγραμμα εκπαίδευσης» και ήταν …. «εγκεκριμένο» από το Υπουργείο.
Όπως καταλαβαίνετε Ελληνίδες και Έλληνες, η σημερινή αποκάλυψη του ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ της Παιδείας, θα υποχρεώσει σε παρέμβαση την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως όπως και τον Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Τσιάρα. Αν φυσικά Κυβερνά την χώρα η Επίσημη Κυβέρνηση και δεν μας κυβερνά μία Τριτοκοσμική ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΗ «παράγκα»...
Αποφάσισα να δημοσιοποιήσω τα στοιχεία που θα κατέθετα στο Δικαστήριο, διότι τα ΜΜΕ που υποστηρίζουν το παρακράτος άρχισαν ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, τα ΨΕΜΑΤΑ και την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ υπέρ των Νηπιαγωγών,
αλλά μπροστά στο Δικαστήριο όταν με είδαν τράπηκαν σε φυγή και άρχισαν τις … ΑΝΑΒΟΛΕΣ.
Και επειδή θα το πάνε από αναβολή σε αναβολή, εγώ δεν θα κάτσω να περιμένω την ελληνική «δικαιοσύνη».
Εδώ και τώρα θα αποκαλύψω το ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ παρουσιάζοντας τα στοιχεία μου στον ελληνικό λαό και κοινοποιώντας τα φυσικά και στα αρμόδια όργανα....
αλλά μπροστά στο Δικαστήριο όταν με είδαν τράπηκαν σε φυγή και άρχισαν τις … ΑΝΑΒΟΛΕΣ.
Και επειδή θα το πάνε από αναβολή σε αναβολή, εγώ δεν θα κάτσω να περιμένω την ελληνική «δικαιοσύνη».
Εδώ και τώρα θα αποκαλύψω το ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ παρουσιάζοντας τα στοιχεία μου στον ελληνικό λαό και κοινοποιώντας τα φυσικά και στα αρμόδια όργανα....
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Το Σύνταγμα της Ελλάδος (άρθ 16.2) και η ελληνική νομοθεσία, (Ν 1566 ΦΕΚ 167/1985) έχουν πολύ συγκεκριμένους σκοπούς για την εκπαίδευση των Ελληνόπουλων. Μέσα σε αυτούς τους σκοπούς υπάρχει και η ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ των Ελλήνων.
Η λέξη «ΗΘΙΚΗ» είναι ελληνική και έχει ως έννοια τους άγραφους νόμους μίας κοινωνίας, που όταν τηρούνται, δεν δημιουργείται πρόβλημα στην κοινωνία.
Είναι το αντίθετο της ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑΣ που την προβάλουν ως «πρόοδο» οι αριστερο-θολο-κουλτουριάρηδες, που έχουν για «σημαία» τους τα “gay pride” και σύνθημα τους το «πηδάτε αλλήλους».
Αυτοί προσπαθούν να φέρουν την ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ μέσα στα ελληνικά σχολεία, με την ΠΑΡΑΝΟΜΗ «σεξουαλική αγωγή». Προσπαθούν δηλαδή την ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Συντάγματος, να την μετατρέψουν σε ΑΝΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ..!!!!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ Μ’ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ,
διαβάστε τι έχει συμβεί σε όσα κράτη έβαλαν αυτό το «μάθημα» σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία.
διαβάστε τι έχει συμβεί σε όσα κράτη έβαλαν αυτό το «μάθημα» σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία.
Γιατί αυτά δεν τα λένε οι «προοδευτικοί»….
Στην Ευρώπη λίγα κράτη, το έχουν ως προαιρετικό ή υποχρεωτικό μάθημα.
Αγγλία, Γαλλία, Δανία, Γερμανία, Τσεχία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Φινλανδία, Σουηδία.
Με λίγα λόγια , οι «πaιδeρaστές» της Βόρειας Ευρώπης που έχουν ελεύθερη την πaιδoφιλία και την κτηνoβασία…
Αγγλία, Γαλλία, Δανία, Γερμανία, Τσεχία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Φινλανδία, Σουηδία.
Με λίγα λόγια , οι «πaιδeρaστές» της Βόρειας Ευρώπης που έχουν ελεύθερη την πaιδoφιλία και την κτηνoβασία…
Τα δίποδα ζώα , που όταν ο ελληνικός πολιτισμός έφτιαχνε Παρθενώνα, αυτοί έτρωγαν ο ένας τον άλλον.
Η πρωτοπόρος σε αυτό, είναι η Σουηδία που το ενέταξε ως υποχρεωτικό μάθημα το 1958 και τα παιδιά διδάσκονται 11 χρονών τα γεννητικά όργανα, 13 χρονών λειτουργία αναπαραγωγής και 15 χρονών μεθόδους αντισύλληψης, αφροδίσια νοσήματα και τρόπους διακοπής της εγκυμοσύνης.
Στην πρωτοπόρο Σουηδία το μάθημα ξεκινάει στα 11 χρόνια. Εδώ που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, οι «Νηπιαγωγοί» στο 19ο Νηπιαγωγείο στα Χανιά το έκαναν σε 5χρονα..!!!!!!!!!!! Πως να τους χαρακτηρίσεις;;;
Σε όλες τις χώρες που εφαρμόστηκε το «πρόγραμμα» ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ.
Ο Νευρολόγος-ψυχίατρος Ανανίας Καβάκας σημειώνει:
Ο Νευρολόγος-ψυχίατρος Ανανίας Καβάκας σημειώνει:
«Αν η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση όπως εφαρμόστηκε σε αρκετές χώρες στα σχολεία απέτυχε, οφείλεται στο γεγονός ότι οι ειδικοί έδωσαν μόνο πληροφορίες σχετικά με ανατομία, φυσιολογία ή ψυχολογία του σεξ, χωρίς να τονίσουν και τις ΗΘΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ που πρέπει να το διέπουν.
Στην Γερμανία οι παρενέργειες του «μαθήματος» έφθασαν με την πρωτοβουλία γονέων, ως το ανώτατο Δικαστήριο της Καρλσρούης.
Στην Γαλλία παραδέχθηκαν ότι το μάθημα σεξουαλικής αγωγής απέτυχε παταγωδώς, διότι διδάχθηκε από αναρμόδια πρόσωπα.
Στην Αγγλία ολόκληρη η κοινή γνώμη συγκλονίστηκε από το φρικιαστικό έγκλημα ενός μαθητή μόλις 12 χρόνων.
Μετά το «μάθημα» σκότωσε ένα κοριτσάκι 4χρονών
που αντιστάθηκε στην επιθυμία του …. «να δει πως είναι ο έρωτας».
Στην Γαλλία παραδέχθηκαν ότι το μάθημα σεξουαλικής αγωγής απέτυχε παταγωδώς, διότι διδάχθηκε από αναρμόδια πρόσωπα.
Στην Αγγλία ολόκληρη η κοινή γνώμη συγκλονίστηκε από το φρικιαστικό έγκλημα ενός μαθητή μόλις 12 χρόνων.
Μετά το «μάθημα» σκότωσε ένα κοριτσάκι 4χρονών
που αντιστάθηκε στην επιθυμία του …. «να δει πως είναι ο έρωτας».
Μετά από αυτό οι γονείς έγραψαν στους αρμόδιους φορείς: «σταματήστε τα σεξουαλικά μαθήματα στα σχολεία. Θα κάνετε τα παιδιά μας ανώμαλα ή σεξουαλικούς εγκληματίες».
Η πρωτοπόρος σε αυτό το χάος της σεξουαλικής ασυδοσίας, είναι η πρωτοπόρος του προγράμματος και «προοδευτική» ΣΟΥΗΔΙΑ…!!!!
Οι βιασμοί αποτελούν καθημερινό σύνηθες φαινόμενο και ο αριθμός συνεχώς αυξάνει.
Η Σουηδία είναι πρώτη στον κόσμο σε αυτοκτονίες εφήβων, σε ψυχολογικά προβλήματα και σε αφροδίσια νοσήματα.
Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας έρχεται ΠΡΩΤΗ και μάλιστα συνεχώς από το 1967 στα κρούσματα βλεννόρροιας.
Η πορνεία και ειδικά οι γυναίκες που το εξασκούν ως επάγγελμα, 20πλασιάστηκαν την προηγούμενη δεκαετία. (βιβλίο Φ.Δ. Κούβελα «Η ηθική κρίση στις Σκανδιναβικές κοινωνίες».
Ο Σουηδός καθ. Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου της Ουψάλα Ιωακείμ Ισραέλ, «υπέρμαχος του θεσμού», σε τηλεοπτική εκπομπή συμβούλεψε τις γυναίκες να έχουν πάντα μαζί τους προφυλακτικά, ενώ σε άρθρο του έγραψε:
«Στις χώρες που εισήγαγαν το μάθημα του σεξ στα σχολεία, αυξήθηκε καταπληκτικά ο αριθμός των 12χρονων και 14χρονων που έμειναν έγκυες»….
ΕΤΣΙ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ . Το καταλάβατε;;; Αυτά θέλουν να φέρουν στην Ελλάδα οι «προοδευτικοί» του παρακράτους;;; Αν τους αρέσει τόσο πολύ το πήδημα και η πορνεία, να πάνε να ζήσουν στην Σουηδία….
Οι βιασμοί αποτελούν καθημερινό σύνηθες φαινόμενο και ο αριθμός συνεχώς αυξάνει.
Η Σουηδία είναι πρώτη στον κόσμο σε αυτοκτονίες εφήβων, σε ψυχολογικά προβλήματα και σε αφροδίσια νοσήματα.
Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας έρχεται ΠΡΩΤΗ και μάλιστα συνεχώς από το 1967 στα κρούσματα βλεννόρροιας.
Η πορνεία και ειδικά οι γυναίκες που το εξασκούν ως επάγγελμα, 20πλασιάστηκαν την προηγούμενη δεκαετία. (βιβλίο Φ.Δ. Κούβελα «Η ηθική κρίση στις Σκανδιναβικές κοινωνίες».
Ο Σουηδός καθ. Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου της Ουψάλα Ιωακείμ Ισραέλ, «υπέρμαχος του θεσμού», σε τηλεοπτική εκπομπή συμβούλεψε τις γυναίκες να έχουν πάντα μαζί τους προφυλακτικά, ενώ σε άρθρο του έγραψε:
«Στις χώρες που εισήγαγαν το μάθημα του σεξ στα σχολεία, αυξήθηκε καταπληκτικά ο αριθμός των 12χρονων και 14χρονων που έμειναν έγκυες»….
ΕΤΣΙ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ . Το καταλάβατε;;; Αυτά θέλουν να φέρουν στην Ελλάδα οι «προοδευτικοί» του παρακράτους;;; Αν τους αρέσει τόσο πολύ το πήδημα και η πορνεία, να πάνε να ζήσουν στην Σουηδία….
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ* ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
Όπως σωστά έχουν πει, η σεξουαλική αγωγή είναι ένα σύνθετο θέμα,
που σχετίζεται με την ΘΡΗΣΚΕΙΑ, την ΙΑΤΡΙΚΗ, την ΒΙΟΛΟΓΙΑ, την ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ , την ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ και την ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ και δεν είναι δυνατόν να την διαχωρίσεις από την γενική αγωγή,ούτε να την ταυτίσεις με την σεξουαλική διαφώτιση.
Οπότε υπάρχουν πολύ μεγάλα προβλήματα και πολλά μειονεκτήματα μίας τέτοιας διδασκαλίας στα σχολεία.
Αυτά είναι:
Όπως σωστά έχουν πει, η σεξουαλική αγωγή είναι ένα σύνθετο θέμα,
που σχετίζεται με την ΘΡΗΣΚΕΙΑ, την ΙΑΤΡΙΚΗ, την ΒΙΟΛΟΓΙΑ, την ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ , την ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ και την ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ και δεν είναι δυνατόν να την διαχωρίσεις από την γενική αγωγή,ούτε να την ταυτίσεις με την σεξουαλική διαφώτιση.
Οπότε υπάρχουν πολύ μεγάλα προβλήματα και πολλά μειονεκτήματα μίας τέτοιας διδασκαλίας στα σχολεία.
Αυτά είναι:
Πρώτον: Η ανάπτυξη των παιδιών (σωματική, διανοητική, ψυχική) αναπτύσσεται με διαφορετικούς ρυθμούς και ας έχουν την ίδια ηλικία.
Οπότε οι σεξουαλικές διεγέρσεις δεν είναι ποτέ ίδιες.
Οπότε κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει ένα παιδί, αφήνει αδιάφορο το άλλο. Κάθε παιδί δεν είναι έτοιμο να δεχθεί την ίδια σεξουαλική πληροφορία και αν του την δώσεις, ΘΑ ΤΟ ΒΛΑΨΕΙΣ.
Δεύτερον: Οι διαφορετικές επιστήμες που σχετίζονται με την σεξουαλική αγωγή, βλέπει η καθεμία το θέμα από διαφορετική σκοπιά.
Γι’ αυτό και δεν υπάρχει μεταξύ τους απόλυτη συμφωνία.
Το σχολείο τώρα τι ακριβώς θα υιοθετήσει;
Αν παραμεριστεί η ΘΡΗΣΚΕΙΑ όπως έγινε στις χώρες που εφαρμόστηκε, τότε δεν μιλάμε για σεξουαλική αγωγή αλλά για σεξουαλική διαφώτηση, που περιέπλεξε το πρόβλημα και οδήγησε την νεολαία ταχύτερα στην διαφθορά.
Τρίτον: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ; Τι καθηγητές και ποιάς ειδικότητας; Θεολόγοι, Παιδαγωγοί, Ιατροί, Σεξολόγοι, Βιολόγοι;;
Εδώ δεν μιλάμε για απλή μετάδοση γνώσεων, αναπνοής, καρδιακής λειτουργίας,πέψης κ.λ.π.
Εδώ δεν μιλάμε για απλή μετάδοση γνώσεων, αναπνοής, καρδιακής λειτουργίας,πέψης κ.λ.π.
Το θέμα είναι ηθικό, ψυχικό, πνευματικό και θέλει και εξατομικευμένη προσέγγιση το κάθε παιδί, ανάλογα της ωριμότητάς του.
Τέταρτον: Τα παιδιά μίας τάξης, έχουν διαφορετική ψυχοσύνθεση, αρχές και χαρακτήρα.
Ακόμη και μεταξύ παιδιών ίδιας ηλικίας, άλλα θα είναι απαθή, άλλα ευσυγκίνητα, άλλα πολύ αθώα, άλλα πονηρεμένα, άλλα ιδεαλιστές και ονειροπόλοι, άλλα ρεαλιστές και αισθησιακοί.
Κανένα παιδί δεν θα αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο.
Επιπλέον το μάθημα αυτό απαιτεί ιδιαίτερη σοβαρότητα και κατάλληλο κλίμα.
Διαφορετικά θα υπάρξουν γέλια, πλάκες, και η ατμόσφαιρα θα γίνει εκρηκτική, η πειθαρχία ασταθής, το περιβάλλον ηλεκτρισμένο.
Και όχι μόνο δεν πρόκειται να γίνει μάθημα σε αποδεκτά επίπεδα, αλλά θα εκτραπεί επικίνδυνα σε βάρος όλων...
Ακόμη και μεταξύ παιδιών ίδιας ηλικίας, άλλα θα είναι απαθή, άλλα ευσυγκίνητα, άλλα πολύ αθώα, άλλα πονηρεμένα, άλλα ιδεαλιστές και ονειροπόλοι, άλλα ρεαλιστές και αισθησιακοί.
Κανένα παιδί δεν θα αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο.
Επιπλέον το μάθημα αυτό απαιτεί ιδιαίτερη σοβαρότητα και κατάλληλο κλίμα.
Διαφορετικά θα υπάρξουν γέλια, πλάκες, και η ατμόσφαιρα θα γίνει εκρηκτική, η πειθαρχία ασταθής, το περιβάλλον ηλεκτρισμένο.
Και όχι μόνο δεν πρόκειται να γίνει μάθημα σε αποδεκτά επίπεδα, αλλά θα εκτραπεί επικίνδυνα σε βάρος όλων...
Οπότε όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ* έχουν αποφανθεί, πως στο θέμα της σεξουαλικής αγωγής των παίδων και των νέων ο ρόλος των ΓΟΝΕΩΝ είναι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ και κανένα σχολείο δεν μπορεί να αντικαταστήσει τους γονείς.
Και αυτό που χρειάζεται, είναι να γίνει ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ από ειδικά κλιμάκια επιστημόνων που διαθέτουν και ηθικά αναστήματα...
Και αυτό που χρειάζεται, είναι να γίνει ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ από ειδικά κλιμάκια επιστημόνων που διαθέτουν και ηθικά αναστήματα...
ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΒΛΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΗΘΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠAΙΔΕΡAΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΤΗΝOΒΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑΣ
που επειδή ακριβώς δεν έχουν ελληνικό πολιτισμό έχουν κάνει τις κοινωνίες τους μπoυρδέλα σεξουαλικής ασυδοσίας;
ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;;;;;;;;;;;
Οπότε πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι Έλληνες,
πως η Ελληνική ΠΑΙΔΕΙΑ που είναι θεμελιωμένη στον ελληνικό
πολιτισμό το Σύνταγμα και την Ελληνική Νομοθεσία, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΘΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ «ΜΑΘΗΜΑ» ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ
ΤΟΝ ΟΡΟ «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ»
αφού αυτά δημιουργούν στα παιδιά ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ και όχι ΗΘΙΚΗ
όπως επιτάσσει το Σύνταγμα.
ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Για να δούμε όμως τι συμβαίνει μέσα στην Παιδεία,
από ένα ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ που έχει υιοθετήσει τις ΑΝΗΘΙΚΕΣ απόψεις
των παιδεραστών της Σκανδιναβίας και κάνει ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ «μαθήματα» γεννητικών οργάνων στα
Νηπιαγωγεία
και προσπαθεί να βάλλει ΕΜΒΟΛΙΜΑ και τον «Φριξο με το
μπλιμπλίκι του» στο Δημοτικό για να μάθουν τα παιδιά ……. «το σώμα τους».
Αυτά όμως δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ μέσα στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΙΔΙΑΖΩΝΤΟΣ ΑΠΕΧΘΕΙ διότι στρέφονται
κατά ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩΝ νηπίων και παιδιών του Δημοτικού και θα περιμένουμε την
ΑΜΕΣΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και της ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, για να μην
οδηγηθεί η Ελληνική Κοινωνία σε εκτροχιασμούς..
ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ απεκαλύφθη ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, αφού με απύθμενο θράσος ΚΑΤΈΘΕΣΑΝ ενόρκως και ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΑΝ
δημοσίως στα ΜΜΕ, πως έγιναν τα «μαθήματα» σεξουαλικής αγωγής» στα Νήπια και ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΑΝ πως έχουν εντάξει μέσα στο Δημοτικό το
ΠΑΡΑΝΟΜΟ «παίζω με τον Φρίξο και μαθαίνω το σώμα μου» και κατέθεσαν ΔΗΜΟΣΙΑ εντελώς ΨΕΥΔΩΣ, πως πρόκειται για
«εγκεκριμένα προγράμματα» του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.
Εδώ θα δείτε πόσες εφημερίδες, κανάλια και μπλοκ, σύσσωμα υποστήριξαν το ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ κοροϊδεύοντας τους Έλληνες και διαδίδοντας το ΨΕΜΑ, πως πρόκειται για …. «εγκεκριμένο μάθημα»…
Στην Κρήτη πρωτοστάτησαν τα «Χανιώτικα νέα», η «Ζάρπα», η
«Νέα» τηλεόραση, το “Κρήτη tv” ο ΠΟΛΑΚΗΣ και δεκάδες μπλοκ, στην Αθήνα η
«εφημερίδα των συντακτών» ο «Σκάι» και δεκάδες άλλα μπλοκ όπως και στην
υπόλοιπη Ελλάδα.
ΌΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ σύσσωμα τάχθηκε υπέρ των Νηπιαγωγών,
διαδίδοντας το ΨΕΜΑ του ….. «εγκεκριμένου μαθήματος» στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ….!!!!!!!!!
Από που όμως πήρατε την «έγκριση» ρε ψεύτες και απατεώνες
του λαού;;;
Από τους ΚΤΗΝOΒAΤΕΣ και τις ΠOΡΝEΣ της ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑΣ;;;;
Διότι όπως θα δείξουμε, από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ,
αφού βάσει της κείμενης νομοθεσίας,
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ, για να γίνει
τέτοιο μάθημα ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑΣ στα 5χρονα.
……………………………………………………………………………………………………
Εδώ θα δείτε κάποια από τα δεκάδες ψευδέστατα δημοσιεύματα.
«Σε δίκη παραπέμπονται τέσσερις νηπιαγωγοί, οι οποίοι
μίλησαν σε μαθητές σε σχολείο της Κρήτης για τα γεννητικά όργανα κατά τη
διάρκεια εγκεκριμένου μαθήματος σεξουαλικής αγωγής»