Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

«Η γενετήσια επιθυμία δόθηκε για τεκνογονία και συγκρότηση της ζωής, όχι για μοιχεία και πορνεία και ασέλγεια» (MG 61, 669).

Ο νυν «Πατριάρχης των παιδιών» και το εν Ευαγγέλιον!





















ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ: ΤΟ ΝΑ ΑΧΡΗΣΤΕΥΤΕΙ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΥΛΟ!

«Επισκέφθηκαν κάποιοι αδελφοί τον αββά Αντώνιο και του λένε: Πες μας ένα λόγο, πώς να σωθούμε; Και ο γέροντας τους απάντησε: – Ακούσατε την Αγία Γραφή; Αυτό σας αρκεί. Εκείνοι όμως του είπαν:  Θέλουμε ν’ ακούσουμε κι από σένα μια συμβουλή, πατέρα. Ο γέροντας λοιπόν τους απάντησε: – Λέει το Ευαγγέλιο…»
                   Αδελφοί, στο Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον βρίσκουμε τον διάλογο του Ιησού Χριστού με τους Φαρισαίους, τον «Περί διαζυγίου» (Μαρκ. 10, 1-12) που αφορά τα προβλήματα του Γάμου. Στο τέλος του διαλόγου αυτού  «Ο Ιησούς ευλογεί τα παιδιά» (Μαρκ. 10, 13-16)! Θυμίζω εδώ λίγα λόγια περί Γάμου και έλξης Σωμάτων: «Σκοπός της γενετήσιας επιθυμίας κατά τον άγιο Ιεράρχη είναι: «Παιδοποιΐα και βίου σύστασις». Ιδού τι γράφει: «Η γενετήσια επιθυμία δόθηκε για τεκνογονία και συγκρότηση της  ζωής, όχι για μοιχεία και πορνεία και ασέλγεια» (MG 61, 669). Τίποτα δεν στηρίζει τόσο τη ζωή μας, όσο ο «έρως ανδρός και γυναικός» (MG 62, 136)»[1].

            Οι Φαρισαίοι από τότε, από τον Β΄ π. Χ. αιώνα, αποτελούσαν μία ιδιαίτερη τάξη που- ως γνωστό - παραμέριζαν σε πολλά σημεία κι αυτόν τον Νόμο στηριζόμενοι σε δικές τους «ιδέες», στην ονομαζόμενη «παράδοση των Πρεσβυτέρων» ή αλλιώς και πιο μοντέρνα στην παράδοση των «Πατριαρχών»! Ο Ιωάννης Κολιτσάρας σημειώνει πως «Ήσαν κατά την μεγίστην αυτών πλειονότητα υποκριταί, φιλάργυροι, εκμεταλλευταί και άδικοι, φθονεροί και φιλόδοξοι, τα «πάντα ποιούντες προς το θεαθήναι τοις ανθρώποις». Εφθόνουν θανάσιμα τον Κύριον» [2]! Αυτοί οι άνθρωποι θέλοντας απλά να πειράξουν τον Αναμάρτητο Κύριό μας, ρωτούν: «Εάν επιτρέπεται στον άνδρα να διώξη και να δώση διαζύγιον εις την γυναίκα του» (Μαρκ. 10,2). Αλλά και σήμερα οι απόγονοι αυτής της τάξης, οι τρόφιμοι του Π.Σ.Ε. που δια των διαλόγων νομοθετούν ενάντια στις βουλές του Θεού και του Νόμου της Παλαιάς και Νέας Διαθήκης, επιχειρούν λοιπόν  να πειράξουν όλους εμάς που αντιστεκόμαστε κατά της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, που προσπαθούμε μεταξύ άλλων να αρπάξουμε από τα ανήθικα και βρωμερά χέρια τους τα «παιδιά του Χριστού», είτε μικρά είτε μεγάλα!
                 Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος σημειώνει σχετικά:
            «Κανένας δεν φοβάται και δεν τρέμει. Κανένας δεν ντρέπεται, ούτε κοκκινίζει, αλλά και υπερηφανεύεται (Δες παρελάσεις ομοφυλοφίλων!) για τη γελοία αυτή πράξη, και οι σώφρονες κρίνονται σαν ανόητοι και αυτοί που συμβουλεύουν εκείνα που πρέπει θεωρούνται πλανεμένοι. Και αν τύχη να είναι κάποιος κατώτερος στη σωματική δύναμι από εκείνους δέρνεται, αν πάλι πιο δυνατός, χλευάζονται, κοροϊδεύονται, περιλούζονται με αμέτρητους εμπαιγμούς.
               Κανένα όφελος δεν υπάρχει ούτε από τα δικαστήρια, ούτε από τους γονείς, ούτε από τους δασκάλους, ούτε από τους υπηρέτες. Διότι άλλους κατόρθωσαν να τους διαφθείρουν με τα χρήματα, και αυτοί πάλι προσπαθούν πως θα αποκτήσουν περισσότερο μισθό. Από εκείνους πάλι που είναι πιο φρόνιμοι και φροντίζουν για τη σωτηρία εκείνων που τους έχουν εμπιστευθεί, άλλοι πολύ εύκολα αποκοιμίζονται και εξαπατώνται, και άλλοι φοβούνται τη δύναμη των ανήθικων. Βέβαια πιο εύκολα θα μπορούσε να γλυτώση κάποιος που θέλει να καταλάβη την εξουσία στα χέρια του, παρά να ξεφύγη από τα χέρια των μιαρών κάποιος που θα προσπαθήση να αρπάξη από αυτούς τα παιδιά. Έτσι, σαν μέσα σε μία μεγάλη έρημο, μέσα στις πόλεις, κάνουν την ακολασία αρσενικοί με αρσενικοί.
            Εάν πάλι μερικοί έχουν ξεφύγει από τις παγίδες αυτές, δύσκολα όμως θα ξεφύγουν και τη συκοφαντία αυτών που κάνουν αυτές τις ασχήμιες. Πρώτα διότι αυτοί είναι πολύ λίγοι και με τον τρόπο αυτό θα μπορούσαν να καλυφθούν από το πλήθος των κακών και δεύτερον και οι ίδιοι οι μιαροί και μολυσμένοι εκείνοι δαίμονες, επειδή δεν μπορούν με άλλο τρόπο να βλάψουν εκείνους που τους περιφρόνησαν, προσπαθούν να τους τιμωρήσουν με τον τρόπο αυτό. Διότι αφού δεν μπόρεσαν να τους χτυπήσουν θανάσιμα, ούτε να πληγώσουν την ψυχή τους, επιχειρούν τουλάχιστον να πληγώσουν την καλή φήμη της σωφροσύνης τους, την οποία έχουν στην κοινωνία και να καταστρέψουν την καλή υπόληψι. Γι αυτό και άκουσα και σήμερα ότι πολλοί παραξενεύονται πώς και σήμερα δεν έριξε και άλλη πύρινη βροχή, πώς δεν έπαθε η πόλις μας αυτά που έπαθαν τα Σόδομα, ενώ είναι άξια για πολύ σκληρότερη τιμωρία, αφού δε σωφρονίσθηκε ούτε με τα κακά εκείνων;» [3] (Σελ. 391-392)…
                   Ας επισκεφτούμε πάλι και ας ακούσουμε τη συνέχεια της οικουμενικής διδασκαλίας «Περί Γάμου» του αγίου Ιωάννου, για να σκεφτούμε το πλέον πονηρό σχέδιο αυτών (ενν. των ασελγών αιρετικών των ημερών μας) που θέλουν να στρέψουν αργά ή γρήγορα όλους τους «ανθρώπους καλής θελήσεως» αλλά και όλους του «νόμους» εναντίων ημών των αποτειχισμένων που αγωνιζόμαστε εναντίον της νεοασελγούς παναίρεσης του Οικουμενισμού, αλλά και εναντίων κάθε σώφρονος ανθρώπου, μικρού και μεγάλου!
                  «Το αποκορύφωμα των κακών
                   Κάποιος παράξενος και παράνομος έρωτας μπήκε στη ζωή μας. Έπεσε ασθένεια βαριά και αθεράπευτη, έπεσε πανώλης χειρότερη από όλες. Επινοήθηκε κάποια νέα και φοβερή παρανομία, διότι ανατρέπονται όχι μόνον οι ανθρώπινοι, αλλά και οι φυσικοί νόμοι. Κατάντησε η πορνεία να θεωρείται σαν μία μικρή ασέλγεια. Και όπως στους πόνους, όταν έλθη κάποιο πάθος πιο βασανιστικό καλύπτει την εντύπωση από το προηγούμενο, έτσι και το βασανιστικό μέγεθος της προσβολής αυτής, δηλαδή την ακολασία στη γυναίκα, να μη φαίνεται πια ανυπόφορο. Διότι φαίνεται ότι είναι ευχάριστο το να μπορέση κάποιος να ξεφύγη από τα δίχτυα αυτά, και στο εξής κινδυνεύει να αχρηστευθή το γυναικείο φύλλο, αφού οι νέοι συμπληρώνουν μόνοι τους εκείνα που ανήκουν στο γένος των γυναικών. Και δεν είναι μόνον αυτό το κακό, αλλά με πολλή ελευθερία αποτολμάται τέτοια ακολασία και νομιμοποιείται η παρανομία» [3](Σελ. 391)…
ΑΔΕΛΦΟΙ, ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ «ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΗΤΡΑΣ» ΑΠΟ ΑΣΕΛΓΕΙΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ. Η ΠΟΡΝΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΥΣΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ ΜΙΑ "ΜΙΚΡΗ" ΑΣΕΛΓΕΙΑ! ΝΑΙ! «Τίποτα δεν στηρίζει τόσο τη ζωή μας, όσο ο «έρως ανδρός και γυναικός», «Η γενετήσια επιθυμία δόθηκε για τεκνογονία και συγκρότηση της  ζωής, όχι για μοιχεία και πορνεία και ασέλγεια» (Ιερός Χρυσόστομος)
ΝΑΙ! «ΟΥΑΙ» ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΥ, ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΠΕ: «Αφήστε τα παιδιά να έρχονται εις εμέ και μη τα εμποδίζετε. Διότι εις τα παιδιά αυτά και εις εκείνους, που με την απλότητα των ομοιάζουν με τα απονήρευτα παιδιά, ανήκει η βασιλεία των ουρανών» (Μαρκ. 10,14).
«ΟΥΑΙ» ΣΤΟ Π.Σ.Ε. ΚΑΙ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΓΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΝΥΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ «ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ»! ΠΟΙΟΣ; ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΔΕΣΠΟΤΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΟ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ  ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ ΜΑΡΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ, ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ… ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΤΗΝ «ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ» ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΤΙΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΥΜΝΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΘΑ ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΑΣΣΟΝΤΑΝ ΤΟΣΟ ΤΗΝ "ΑΚΟΛΑΣΙΑ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ" ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, ΑΜΗΝ.

Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ

[1] «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΙΩ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ», ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ. ΧΑΡΩΝΗ, ΑΘΗΝΑ 1994, ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΕΡΕΤΑΚΗ «ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟΝ», Τόμος Α’
[2] «Η Καινή Διαθήκη», Λεξικόν, Σελ. 981
[3] «Ο ΓΑΜΟΣ, Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ», ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, Χρυσοστομικός άμβων Γ’,  Έκδοσις Συνοδία Σπυρίδωνος Ιερομονάχου Νέα Σκήτη Αγ. Όρους