
Τοῦ κ. Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου
Τὴν Τρίτη Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν, κατὰ τὴν ὁποίαν τὴν Προσκύνησιν ἑορτάζομεν τοῦ Τιμίου καὶ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ, ἂς ἀναλογισθοῦν ὅσοι κατέφυγαν σὲ ἀτοπήματα σχετικὰ μὲ τὸ κοράνι, τὸν κορανικὸ χλευασμὸ γιὰ τὴ Σταύρωση τοῦ Χριστοῦ.
Οὔτε ὡς ἱστορικὸ γεγονὸς τὴ Σταύρωση τοῦ Χριστοῦ, δέχεται τὸ κοράνι. Ἐπιπλέον μὲ εἰρωνεία ἀντιμετωπίζει ὅσους πιστεύουν ὅτι ὁ Χριστὸς σταυρώθηκε. Ἀπὸ ποῦ ἐρείδεται τέτοια διάθεση εὐφημιῶν ἀπὸ κάποιους Ἱεράρχες τῆς Ἐκκλησίας μας γιὰ τὸ κοράνι; Πῶς τολμοῦν κάποιοι Ἱεράρχες τῆς Ἐκκλησίας μας, νὰ δίνουν ὡς δῶρο τὸ κοράνι, τὸ ὁποῖο πέραν τῶν ἄλλων πλανῶν, οὔτε τὴ Σταύρωση ὡς ἱστορικὸ γεγονὸς δέχεται;
“Τὰς βλασφημίας ὡς εὐφημίας ἐξέλαβαν”, ἀναφέρει ὁ Ἅγιος Ἀθανάσιος στὸ “Κατὰ Ἀρειανῶν Α΄”, γιὰ ὅσους “ἀνακάλυπταν” εὐφημίες γιὰ τὸ αἱρετικὸ βιβλίο τοῦ Ἀρείου “Θαλία”. Καὶ στὶς ἡμέρες μας δυστυχῶς γιὰ ἕνα πολὺ χειρότερο βιβλίο ἀπὸ αὐτὸ τοῦ Ἀρείου, τὸ κοράνι τοῦ Μωάμεθ, ὑπάρχουν Ἱεράρχες τῆς Ἐκκλησίας μας, οἱ ὁποῖοι “τὰς βλασφημίας ὡς εὐφημίας ἐκλαμβάνουν” καὶ κάποιοι ἄλλοι τὸ δίνουν ὡς δῶρο.
Τὸ γεγονὸς τῆς Σταύρωσης τοῦ Χριστοῦ καταμαρτυρεῖται καὶ ἀπὸ ἀρχαίους ἱστορικούς, οἱ ὁποῖοι ὄχι μόνο δὲν ὑπῆρξαν χριστιανοί, ἀλλὰ εἶχαν καὶ ἐχθρικὴ στάση ἀπέναντι στὸν Χριστό.
Δὲν ὑπάρχουν μωαμεθανοὶ ἱστορικοί, οἱ ὁποῖοι μελετοῦν τὴν ἱστορία, γιὰ νὰ ἀντιληφθοῦν τὴν ἱστορικότητα τῆς Σταύρωσης τοῦ Χριστοῦ; Ἡ ὅποια παραδοχὴ ὅμως τῆς ἱστορικότητας τῆς Σταύρωσης τοῦ Χριστοῦ ἐκ μέρους τῶν μωαμεθανῶν, θὰ σήμαινε αὐτομάτως τὴ διάψευση τοῦ κορανίου.
Κάποιοι ἀκόμα ἐπιμένουν νὰ προβάλουν τὸ μύθευμα, ὅτι τὸ κοράνι δέχεται δῆθεν τὸν Χριστὸ ὡς Προφήτη. Καὶ μόνο τὸ γεγονὸς τῆς Σταύρωσης τοῦ Χριστοῦ, ἀρκεῖ γιὰ νὰ δειχθεῖ τὸ μύθευμά τους αὐτό. Ποιὰ προφητεία τοῦ ἰδίου τοῦ Χριστοῦ γιὰ τὰ Ἅγια Πάθη του δέχονται;
“Ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἱεροσόλυμα, καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου παραδοθήσεται τοῖς ἀρχιερεῦσι καὶ γραμματεῦσι καὶ κατακρινοῦσιν αὐτῷ θανάτῳ, καὶ παραδώσουσιν αὐτὸν τοῖς ἔθνεσιν εἰς τὸ ἐμπαῖξαι καὶ μαστιγῶσαι καὶ σταυρῶσαι, καὶ τῇ Τρίτῃ ἡμέρᾳ ἀναστήσεται” (Ματθ. 20, 18-19), εἶπε ὁ Χριστὸς ἀνεβαίνοντας στὰ Ἱεροσόλυμα.
Πόσο γελοῖο εἶναι τὸ μύθευμά τους, ὅτι δῆθεν τὸ κοράνι δέχεται τὸν Χριστὸ ὡς Προφήτη; Μὲ τέτοιο μύθευμα ὅμως δικαιολογοῦν τὴ στάση τους γιὰ τὸ κοράνι.
Τοὺς φάνηκε, γράφει τὸ κοράνι, ὅτι σταύρωσαν τὸν Χριστό. Κι ὅμως ὑπάρχουν Ἱεράρχες τῆς Ἐκκλησίας μας, οἱ ὁποῖοι παρὰ τὸν χλευασμὸ αὐτό, δωρίζουν τὸ βλάσφημο κοράνι ὡς δῶρο καὶ κάποιοι ἄλλοι καταφεύγουν σὲ ἄτοπες ὡραιολογίες γι’ αὐτό, ἐκλαμβάνοντας τὶς βλασφημίες ὡς εὐφημίες.
Ὁ Ὅσιος Πορφύριος τὶς διάφορες θρησκειακὲς πλάνες, μουσουλμανισμό, ἰνδουϊσμό, βουδισμὸ κλπ, ποὺ ταλαιπωροῦν δισεκατομμύρια ἀνθρώπους, τὶς χαρακτήρισε ὡς ἔργο διαστροφῆς τοῦ διαβόλου.
Ἀμφιβάλλουν γι’ αὐτὸ τὸ ὁποῖο εἶχε πεῖ ὁ Ὅσιος Πορφύριος, ὅτι ἡ θρησκειακὴ πλάνη τοῦ μουσουλμανισμοῦ, εἶναι ἔργο διαστροφῆς τοῦ διαβόλου; Ἀμφιβάλλουν ὅτι ὁ πονηρὸς εἶναι ποὺ ὑπαγόρευσε τὴ θρησκειακὴ αὐτὴ πλάνη, μὲ πρώτιστη τὴ βλάσφημη προτροπὴ νὰ μὴ πιστεύουν στὸν ἀληθινὸ Τριαδικὸ Θεό; Πῶς λοιπὸν ὑπάρχουν Ἱεράρχες τῆς Ἐκκλησίας μας, οἱ ὁποῖοι ἐφευρίσκουν ὡραιολογίες γιὰ τὸ κοράνι;
Ἀναλογιζόμενοι τὴν ἑκούσια Σταύρωση τοῦ Κυρίου καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, μόνο λύπη ἀποκομίζουμε ἀπὸ ἀπαράδεκτες ὡραιολογίες γιὰ τὸ κοράνι, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὸ θλιβερὸ γεγονὸς νὰ δίνεται τοῦτο ὡς δῶρο.
Ἡ Σταύρωση τοῦ Κυρίου καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, εἶναι ἀδιαμφισβήτητο ἱστορικὸ γεγονός. Ὁ χλευασμὸς τοῦ κορανίου γιὰ τὴ Σταύρωση τοῦ Χριστοῦ, “τῇ ὑποδείξει τοῦ πονηροῦ γέγραφεν”. Ἂς πάψουν λοιπὸν οἱ ἀπαράδεκτες ὡραιολογίες γιὰ τὸ κοράνι ἐκ μέρους κάποιων Ἱεραρχῶν μας καὶ ἂς μὴ δίνεται τοῦτο ὡς δῶρο. Γιὰ τὸ “ἔργο διαστροφῆς τοῦ διαβόλου”, σύμφωνα μὲ τὸν Ὅσιο Πορφύριο, προβαίνουν σὲ τέτοια ἀντίθεα ἀτοπήματα;