Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025

Γιατί ο π. Αυγουστίνος Αυξωνίδης αφαιρεί τον Τίμιον Σταυρόν; ΑΠΑΝΤΗΣΗ, «Διότι ἤδη αὐτὴ ἡ ἀφαίρεσις ἀποτελεῖ πρακτικήν, τὴν ὁποίαν ἐφαρμόζουν εἰς τὸ Πατριαρχεῖον Κων/λεως.

 



Ο ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, Ο ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΗΜΩΝ ΕΙΠΕ: «Αυτό το μονίμως καρφωμένη (ενν. η εικόνα του Εσταυρωμένου Χριστού πάνω στο Τίμιο Σταυρό) είναι το μεγάλο πρόβλημα. Γιατί; Γιατί το γεγονός της σταύρωσης είναι στιγμιαίο ενώ το γεγονός της Ανάστασης είναι διαρκείας και βρίσκεται στα έσχατα. Εκεί (στα έσχατα) είναι ο Χριστός αναστημένος.» [48:27]. 

ΠΗΓΗ: https://www.youtube.com/watch?v=yXRl4kyRbtI&t=2304s


«Γιατί  Περιστερίου Γρηγόριος φαιρε τν Τίμιον Σταυρόν;»

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: «Διότι τ Βατικαν βιάζεται ν δημιουργήσει μία νωση μεταξ Ρώμης κα Κωνσταντινούπολης, νόψει τς 1700ς πετείου τς Α΄Οκουμενικς Συνόδου το 325».

 δελφς Διογένης Δ. Βαλαβανίδης διευκρινίζει: «Δηλαδ τ Βατικαν βιάζεται ν δημιουργήσει μία νωση μεταξ Ρώμης κα Κωνσταντινούπολης νόψει τς 1700ς πετείου τς Α΄ Οκουμενικς Συνόδου, γι τν ποία χουν δη μιλήσει ο Φαναριτες ξιωματοχοι. ς παράδειγμα ναφέρουμε τι  προϊστάμενος το Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στς ΗΠΑ ρχιεπίσκοπος λπιδοφόρος (Λαμπριανίδης) δωσε διάλεξη μ θέμα: ‘‘Τ μέλλον τν σχέσεων ρθοδόξων – Ρωμαιοκαθολικν στς νωμένες Πολιτεες’’, στ Πανεπιστήμιο Fordham, στν Νέα όρκη, που δήλωσε  δυναμικ τν νωση μ τ Ρώμη. Στ πλαίσιο ατό,  Πάπας Φραγκίσκος κα  μοϊδεάτης του Πατριάρχης Βαρθολομαος Α΄ σχεδιάζουν ν τιμήσουν τν 1700η πέτειο τς Α΄ Οκουμενικς Συνόδου τ 2025. Πρόθεσή τους εναι ν τ κάνουν κριβς στ Νίκαια τς Μικρς σίας, στ σημεριν Τουρκία, που γινε  Α΄ Οκουμενικ Σύνοδος (325).» (ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Ο.Τ. / 6 ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024)

«Γιατί ὁ Περιστερίου Γρηγόριος ἀφαιρεῖ τὸν Τίμιον Σταυρόν;» ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Διότι τὴν πρακτικὴ αὐτὴ τὴν ἐφαρμόζουν ἄλλοτε φανερὰ καὶ ἄλλοτε μυστικὰ εἰς τὸ Πατριαρχεῖο Κων/λεως καὶ εἰς τὴν Ἀρχιεπισκοπὴ Ἀμερικῆς, εἰς τὴν Ἀρχιεπισκοπὴ Κύπρου (καὶ ἐσχάτως εἰς τὴν Μητρόπολη Φλωρίνης).

Πολλὲς ἀπορίες μας πρόκειται νὰ λύσει ἡ παρακάτω ἐρώτηση καὶ ἀπάντηση τοῦ ἀδελφοῦ Παναγιώτη Κατραμάδου: «Διατὶ ὅμως συγκεκριμένως νὰ ἀσχολῆται κάποιος Ἐπίσκοπος μὲ τὸν Ἐσταυρωμένον;» Ἀπαντᾶ: «Διότι ἤδη αὐτὴ ἡ ἀφαίρεσις ἀποτελεῖ πρακτικήν, τὴν ὁποίαν ἐφαρμόζουν εἰς τὸ Πατριαρχεῖον Κων/λεως. Ἂς ὑπενθυμίσωμεν ὅτι τὸ ἔπραξεν ἤδη ὁ Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος [ὁ καινοτομῶν μὲ τὰ «πολλαπλὰ κουταλάκια»…], ἀκολουθῶν αὐτὸ ποὺ συμβαίνει ἤδη εἰς τὸν Ἅγιον Γεώργιον εἰς τὸ Φανάρι, ὅπου ὅταν λειτουργεῖ ὁ Πατριάρχης ὁ Ἐσταυρωμένος ἀποσύρεται, ἐνῷ ὅταν ἱερουργῆ κληρικὸς ἐπανέρχεται. Ἡ μεταφορὰ καὶ ἐπαναφορὰ τοῦ Τ. Σταυροῦ ὀλίγον πλέον ἀπέχει ἀπὸ τὸ νὰ καταντήση ἡ ὑπόθεσις θεατρινισμός. Πῶς αἰτιολογεῖται ὅμως αὐτὴ ἡ ἀλλαγή; Ὡς διατείνονται, σκοπὸς εἶναι ἡ ἐπαναφορὰ τῆς σπουδαιότητος τοῦ συνθρόνου, δηλ. τῶν θέσεων ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης εἰς τὴν κόγχην, ὅπου κάθεται ὁ Ἐπίσκοπος καὶ τὸ πρεσβυτέριον».

(Ἐν εἴδει σχολίου νὰ ποῦμε ὅτι καὶ στὴν Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπῶν καὶ Ἐορδαίας παρατηρεῖται τὸ φαινόμενο, οἱ ἱερεῖς νὰ βγάζουν καὶ νὰ βάζουν τὸν Τίμιο Σταυρὸ τῆς Μεγάλης Πέμπτης ἀπὸ τὸ ἱερὸ Βῆμα τοῦ Θυσιαστηρίου. Οἱ ἀθεόφοβοι! Φυσικὰ κανεὶς δὲν τὸ πῆρε εἴδηση, οὔτε ὁ νέος Ἐπίσκοπος Εἰρηναῖος…)

ΠΗΓΗ: https://orthodoxostypos.gr/%CE%BF-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%83-%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%83-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%B9%CF%83-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%B5%CE%B4%CE%B9/

Αυτά αρκούν!