Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025

ΚΛΑΨΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, 2ρο ΣΧΟΛΙΟ: "Λάθος" (πλανάσθε) κ.κ. Ειρηναίε, Στην Ορθοδοξία έχουμε ειλικρινή ΜΕΤΑΝΟΙΑ, γεμάτη ΧΑΡΜΟΛΥΠΗ και ΣΤΑΥΡΟ-αναστάσιμο φως...


Φλωρίνης Ειρηναίος: Η Ορθοδοξία είναι [ακόμη] ζωντανή..... Γι’ αυτό ξεκίνησα προ ενός μήνα να επισκέπτομαι συστηματικά τα σχολεία και να επικοινωνώ με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς.

 

Στην Ορθοδοξία έχουμε ειλικρινή, γεμάτη χαρά και αναστάσιμο φως εν Χριστώ πορεία. Αμαρτωλοί και άγιοι, ιερείς και λαϊκοί [σ.σ. αιρετικοί και Ορθόδοξοι;] καλούμαστε να συμπορευτούμε στα έσχατα στηρίζοντας ο ένας τον άλλο.
«Ομοθυμαδόν επί το αυτό»
[συγκεντρωμένοι στο ίδιον μέρος.]


1ο  ΣΧΟΛΙΟ: "Λάθος" (πλανάσθε) κ.κ. Ειρηναίε,

Στην Ορθοδοξία έχουμε ειλικρινή ΜΕΤΑΝΟΙΑ, γεμάτη ΧΑΡΜΟΛΥΠΗ και ΣΤΑΥΡΟ-αναστάσιμο φως...

Λοιπόν,

Ο Χριστός των Οικουμενιστών, είναι ο δοξασμένος Χριστός (=αποκλειστικά ο Αναστημένος Χριστός) που έρχεται δήθεν από τα έσχατα... Δηλαδή ο Αντίχριστος!

Εξάλλου μας το είπε ο Ζηζιούλας (υπάρχει βίντεο!), ο ΔΗΘΕΝ μεγαλύτερος πατέρας και θεολόγος των τελευταίων 80 ετών... ότι "Τον Ιησού Χριστό δεν μπορούμε να το βάλουμε ούτε δίπλα από τον Θεό (Πατέρα) ούτε πάνω..", αφήνοντας να εννοηθεί ότι ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΣ ΑΥΤΟΥ... Άπαγε της Βλασφημίας!

Δυστυχώς οι ακατήχητοι αδελφοί μας δεν μπορούν να διαβάσουν την γλώσσα του Δεσπότη και ψευδοπροφήτη, κι αυτό μας θλίβει...

Καληνύχτα σας!

Δημήτριος

Υ.Γ.

 λον ατν τν σχολιασμν θέλουμε ν κραυγάσωμε κα ν σαλπίσωμε τι  χθρς εναι ντς τν τειχν, χι κτός. Θέλουμε ν δείξωμε τ πικίνδυνον κα τ δηλητηριδες τς θεολογίας πο παράγεται π τν Ζ.  λόγος του, εναι ΥΠΟΔΙΚΟΣ νώπιον μις ρθοδόξου Γενικς Συνόδου. Φανερς κα φανς, διδάσκει πλθος αρέσεων. Σ δαες, γνοοντας, μιμαθες κα σφυοκάμπτας, χει γίνει ντικείμενον θαυμασμο. Πλεστοι τν ρθοδόξων ποιμένων μας διαφορον πέναντί του κα γνοον τ κείμενά του, χουν μως φομοιώσει κα οκειοποιηθε τ συμπεράσματά του, κατ τν φοίτησί τους σ Πανεπιστημιακς Σχολές, τ ποα προωθον τ πνεμα τς «δεσποτοκρατίας» κα τν διαστρέβλωσιν το πισκοπικο λειτουργήματος. λλά, πως χει επωθε π σύγχρονον πατέρα τς κκλησίας, «δν εμαστε θοι μέσα στν γνοιά μας κα τν διαφορίαν μας, διότι γαπήσαμε τ σκότος».

Μοναχς Παΐσιος Καρεώτης

Καθηγητς θωνιάδος Σχολς"

https://aktines.blogspot.com/2017/10/blog-post_20.html

------------------------------------------------

2ρο ΣΧΟΛΙΟ: "Λάθος" (πλανάσθε) κ.κ. Ειρηναίε,  

Στην Ορθοδοξία έχουμε ειλικρινή ΜΕΤΑΝΟΙΑ, γεμάτη ΧΑΡΜΟΛΥΠΗ και ΣΤΑΥΡΟ-αναστάσιμο φως...

Αγαπητοί, αμέσως μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης (Ιούνιος 2016), στα σχολεία έφτασαν τα νέα ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ βιβλία-φάκελοι των Θρησκευτικών. Δίκαια, αδελφός μας θεολόγος χαρακτήρισε αυτά ως Πανθρησκειακά, και όχι θρησκειολογικά (ούτε καν Ορθόδοξα!). Λοιπόν, 8 χρόνια μετά, καθώς οι μαθητές ανατράφηκαν με τα νάματα της χριστιανικής απιστίας και ασέβειας, δηλ. της Ψευδοσυνόδου,  έρχεται ο νυν Δεσπότης της Φλώρινας να θερίσει ή καλύτερα να καψαλίσει ό,τι ορθό έμεινε -χάρη ολίγων εκλεκτών συναδέλφων που μιλιά δεν έχουν αλλά "διδάσκουν" με το ήθος τους (πρακτική θεολογία)...

ΛΟΙΠΟΝ,

Στο βιβλίο - φάκελο των θρησκευτικών της Ε΄ Δημοτικού, που τιτλοφορείται ως «Ο κόσμος της θρησκείας: Ανακαλύπτουμε κείμενα, μνημεία, τόπους και γεγονότα» (εννοείται κείμενα, μνημεία, τόπους και γεγονότα από κοινωνικής απόψεως και όχι «ιερά κείμενα», «ιερά μνημεία», «ιερούς τόπους και γεγονότα»), ανακαλύπτουμε την· «3η Θεματική ενότητα: Προχωράμε αλλάζοντας», και το πρώτο επιμέρους τμήμα αυτής που επιγράφεται:  «Όλοι κάνουμε λάθη»....! κλείνει δε στους κόλπους αυτού τους εξής πέντε (5) κεφαλαιώδους σημασίας τίτλους:

• Ζητώντας συγχώρηση, δίνοντας συγχώρηση

• Η παραβολή του κακού δούλου.

• Ο «πρωτοκορυφαίος» Πέτρος κάνει λάθος (!) αλλά μετανοεί έμπρακτα.

• Ο Ιούδας μεταμελείται αλλά δεν ζητά συγχώρεση, δηλαδή δεν μετανοεί.

• Απόσπασμα ομιλίας του Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ

Ο (κακός) δούλος λοιπόν έκανε απλά ένα «λάθος»! Αν και ο Βασιλιάς έκανε το σωστό, δηλαδή «Τον λυπήθηκε και τον άφησε να φύγει χαρίζοντάς του μάλιστα ολόκληρο το χρέος», αυτός έκανε το λάθος: «Πήγε και  έβαλε τον συνδούλο του φυλακή…»! Ο Πέτρος κι αυτός ένα «λάθος» έκανε! αρνήθηκε τον Χριστό! αλλ’ όμως «Μετάνιωσε και έκλαψε πικρά», που σημαίνει πως τελικά επέλεξε να κάνει το «Σωστό»! Και ο Ιούδας, έκανε κι αυτός ένα «λάθος», αλλ’ όμως δεν ζήτησε συγχώρηση. «Λάθος» του._ Στη σελίδα 39 διαβάζουμε τα σχετικά: «Ο Ιούδας, αν και κατάλαβε το λάθος του, δεν ζήτησε συγχώρηση, επειδή ήταν ένας άνθρωπος υπερήφανος. Προτίμησε (!!!) να δώσει τέλος στη ζωή του! Έτσι, όμως, έχασε τη δυνατότητα να διορθώσει το λάθος του.»......................! 

Τέλος στη σελίδα 42 ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ θα πει στους μικρούς αδελφούς μας για την· Δύναμη της αγάπης: «Καμιά συμβουλή του Χριστού δεν υπήρξε πιθανώς πιο δύσκολη στο να την ακολουθήσει κανείς από την εντολή ν’ αγαπάτε τους εχθρούς σας … Με ποιον τρόπο να αγαπούμε τους εχθρούς μας; (Και απαντά) Στην αρχή πρέπει να αναπτύξουμε και να διατηρήσουμε τη δυνατότητα της συγγνώμηςΟ ένοχος μπορεί να ζητήσει συγγνώμη… Συγχωρώ δεν σημαίνει πως ξεχνώ εκείνο που έγινε ή πως τοποθετώ ψεύτικη επιγραφή επάνω σε μια κατακριτέα πράξη. Συγχωρώ σημαίνει περισσότερο πως η πράξη αυτή έπαυσε να αποτελεί εμπόδιο στις σχέσεις.»  [Μ.Λ. Κινγκ, Η δύναμη της αγάπης].

«Συγχωρώ σημαίνει περισσότερο πως η πράξη αυτή έπαυσε να αποτελεί εμπόδιο στις σχέσεις.»  [Μ.Λ. Κινγκ, Η δύναμη της αγάπης].

[ΠΡΟΣΟΧΗ! Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΩΤΟ  ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ "ΦΑΚΕΛΟ", ΑΠΛΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ "ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ" ΣΕ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ]

Αδελφοί, η παρουσίαση των παραπάνω στοιχείων,

Που στοιχειοθετούν μια νέα κοινωνική αντίληψη των πραγμάτων, που δεν έχει σχέση με το ΚΑΛΟ και το ΠΟΝΗΡΟ... ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, αλλά με το ΣΩΣΤΟ και το ΛΑΘΟΣ, 

Ως σκοπό έχει να προβληματίσει όλους μας, μικρούς και μεγάλους. Αμήν!

Δ.Β.Ε.

Υ.Γ.

ΚΛΑΨΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,

Τότε "Σόδομα" στους δρόμους (της πόλης)... Σήμερα στους διαδρόμους (των σχολείων - Μάθημα: "Εργαστηριακές Δεξιότητες")!

Τότε, ο Νώε και η Κιβωτός... αλλά και σήμερα, Ο κόσμος "σάρκες" !


"Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΛΕΑ ΜΑΣ" 

(Αγία Σοφία της Κλεισούρας)

---------------------------------------------------

"Στον καιρό του Νώε, το νερό ανέβαινε, και οι άνθρωποι πάνω στα δέντρα αλλάζαν δακτυλίδια", έλεγε η γιαγιά Κίτσα 

(Κυριακή Κιοσκερίδου) από την Πτολεμαΐδα.

---------------------------------------------

Να είμεθα εν επιφυλακή.

«Ας είμεθα εν επιφυλακή. Ζούμε εις ημέρας κατά τας οποίας συντελείται, όπως ανέπτυξα εις  τα εσπερινά κηρύγματα και εις τας ποικίλας συναντήσεις τα οποίας κάνουμε μεταξύ μας, συντελείται μία προδοσία της Ορθοδόξου ημών πίστεως μέσα εις τους κόλπους της Εκκλησίας εκ μέρους επισκόπων, εκ μέρους ιεροκηρύκων, εκ μέρους θεολόγων, εκ μέρους εκείνων οι οποίοι θα έπρεπε να είνε οι πρώτοι φύλακες της ιεράς ημών παρακαταθήκης.

Να είμεθα εν επιφυλακή. Και εάν παραστή ανάγκη σκληροτέρων αγώνων, να τους διεξάγωμε, διότι τώρα είνε απλώς τα προοίμια μίας τοιαύτης συγκρούσεως· εάν παρουσιαστή ανάγκη – δεν ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει ο Κύριος-, εάν παρουσιαστή τοιαύτη περίπτωσις, είθε ο Κύριος να αναστήση νέους αγωνιστάς της Ορθοδόξου ημών πίστεως.

Καθένας από μας και ιδίως σεις οι νεώτεροι, ας προσπαθήσετε να γίνετε μικροί Αθανάσιοι, μικροί Φώτιοι, μικροί Μάρκοι Ευγενικοί, έτοιμοι να σηκώσετε ψηλά την σημαίαν και το λάβαρο της Ορθοδόξου μας πίστεως.

(Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, ομιλία σε νέους, 6 Φεβρουαρίου προ του 1967)

 -------------------------------------------


ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Φάκελος μαθητή Ε’ Δημοτικού, σελ. 57

3η  Θεματική ενότητα:   «Προχωράμε αλλάζοντας»

6. Νηστεία και άσκηση στις άλλες θρησκείες

Ινδοϊσμός

«Οι ινδοϊστές αποφεύγουν να τρώνε κρέας, δείχνοντας μ’ αυτό τον σεβασμό τους σε κάθε μορφή ζωής. Η πεποίθηση στη μετενσάρκωση (ότι δηλαδή η ψυχή μετά τον θάνατο του σώματος ζει αλλά μπορεί να κατοικήσει σε διάφορα σώματα, ακόμη και ζώων) έχει οδηγήσει τον Ινδό να δείχνει σεβασμό όχι μόνο σε θεούς και ορισμένους ανθρώπους αλλά και σε ζώα. Ιδιαίτερα σέβονται ως ιερό ζώο την αγελάδα.

 Στην Ινδία, από πολύ παλιά, είναι διαδεδομένη η άποψη ότι με την άσκηση-γιόγκα και την αυτοπειθαρχία μπορεί το άτομο να εξασφαλίσει αυξημένες φυσικές και πνευματικές δυνάμεις. Η άσκηση-γιόγκα γίνεται για καθαρά πρακτικούς και λυτρωτικούς λόγους, για τη λύτρωση, δηλαδή, του πνεύματος από τη δέσμευση της ύλης (του σώματος).

https://www.athensvoice.gr/epikairotita/ellada/652640/iera-synodos-h-giogka-den-ehei-thesi-sti-zoi-ton-hristianon/


Το σύστημα γιόγκα, λοιπόν, θεωρείται ότι είναι η αφετηρία για τον δρόμο της λύτρωσης από το ανθρώπινο σώμα και περιλαμβάνει την εγκράτεια, την τήρηση κανόνων, την ηθική ζωή, τις σωματικές ασκήσεις, τον ασκητισμό, τη συγκέντρωση, τον διαλογισμό κ.ά.

Βουδισμός

Χαρακτηριστικό του Βουδισμού είναι η έμφαση στον διαλογισμό και την περισυλλογή, που αναπτύχθηκε με διάφορες ψυχο-σωματικές τεχνικές. Σκοπός του διαλογισμού είναι να βοηθήσει τον πιστό να εισδύσει στο εσωτερικό του εγώ, να κατακτήσει την αυτοσυνειδησία. Η περισυλλογή και ο αυτοβυθισμός είναι μια μέθοδος που ο Βουδισμός κληρονόμησε από την ινδική παράδοση και την ανέπτυξε ιδιαίτερα (στην πραγματικότητα είναι άσκηση γιόγκα).  119. Για να γίνει σωστά ο διαλογισμός απαιτείται η υπακοή σε έναν πεπειραμένο διδάσκαλο (γκουρού ή λάμα) που έχει παραλάβει αυτή τη γνώση από τους δασκάλους του. Η εγκράτεια είναι μέρος της καθημερινής προσπάθειας του βουδιστή, της άσκησής του, για να απελευθερωθεί το πνεύμα από την ύλη, το σώμα. » (Φάκελος μαθητή Ε’ Δημοτικού, σελ. 57).